Ela ♡
Ušla sam u sobu i brzo se počela spremati. Obukla sam običnu majicu i hlače. Kosu sam osušila samo malo i ostavila je pomalo vlažnu, jer nisam željela trošiti vrijeme na to. Od šminke sam samo nabrzinu stavila maskaru i neki svijetli ruž koji je bio na stoliću. Prošla sam nekoliko puta četkom kroz kosu i bila sam gotova. Uzela sam torbicu i unutra ubacila novčanik i mobitel i brzo izašla iz sobe.
Sišla sam niz stepenice i vidjela Danijela kako stoji u dnevnom boravku i drži fotografiju u ruci. Znam tu fotografiju vrlo dobro.
Priđem mu i iz nekog meni nepoznatog razloga kažem: "To je Matea, moja najbolja prijateljica"
Kad začuje moj glas okrene se i pogleda me.
"Bile smo kao sestre, dok jednog dana nije poginula" kažem tiho zadnji dio, tako da nisam sigurna ni je li me čuo.
Nije mi jasno zašto sam mu ovo rekla, nikada nisam nikome pričala o Matei, a pogotovo ne nekome koga poznajem tek nekoliko dana.
"15 minuta me čekaš, nadam se da ti nije bilo dosadno" kažem želeći da promjenim temu. Nisam željela da razgovaram o tome što se dogodilo i da postavlja pitanja. Nikad nisam voljela razgovarati o nesreći koja mi je uzela jednu od najvažnijih osoba u životu.
Danijel je shvatio što želim, pa je dodao: "Uredu je bila si brza, a i vrijedilo je čekanja jer si prelijepa"
Zacrvenila sam se na taj njegov kompliment."Nemoj misliti da ću sada da uzvratim kompliment jer neću, morat ćeš se više potruditi" kažem smijući se i pokušavajući sakriti to da mi je bilo pomalo neugodno.
Danijel se na to glasno nasmije
"Pametna si ti mala" šapne mi na uho, a ja uživam u njegovom glasu.
Tako je predivan da mislim da nije dopušteno da neko ima tako divan glas."I onda, gdje me vodiš na doručak" kažem živahno želeći probuditi veselu atmosferu. Drago mi je da je tu, iako se ponašao čudno.
Jučer mi je rekao da ga se klonim, a danas me vodi na doručak. Kako god, rekao je da će mi sve objasniti kad stignemo."To je tajna, ne smijem ti reći" kaže i namigne mi, a ja se nasmijem.
"Dobro gospodine Tajnoviti, izgleda da ti moram vjerovati" kažem i nasmijem se.
YOU ARE READING
Vampirova djevojka
VampireEla je djevojka čiji se život promjeni kad u njega uđe predivan mladić koji nosi mračnu tajnu. On je vampir. Hoće li on biti njeno svjetlo u životu, ili će u njega donijeti tamu. Hoće li njihova ljubav biti jača od svih prepreka, ili ipak ne?