3.Šta on još uvijek radi ovdje?

823 55 1
                                    

Ela♡

Osjetim zrake sunca kako mi nježno plešu po licu i miluju kapke. Pokušavam ih ignorirati, ali mi ne uspjeva i otvaram oči. Lijeno se protegnem u krevetu i razgledam po sobi. Pogled mi zastane na visokoj figuri izvan sobe na balkonu.

Danijel stoji okrenut tako da ga ja vidim iz profila i s nekim razgovara na mobitel. Izgleda kao da ga je netko jako naljutio.

Šta on još radi ovdje- pomislim, ali prestanem razmišljati kad nervozno prođe rukom kroz crnu gustu kosu. Gledam ga tako neko vrijeme i razmišljam kako izgleda kao da je izašao iz nekog časopisa s popisa najljepših muškaraca u zemlji. Iz razmišljanja me trgne nakašljavanje doktorice koju nisam ni primjetila kad je ušla i koja je već stajala pokraj moga kreveta.

Njeno nakašljavanje čuo je i Danijel koji je skrenuo pogled prema njoj, a zatim i prema meni i vidio da ga promatram. Grube crte lica su mu se odmah smekšale i lagano mi se nasmješio. Skrenula sam pogled prema krevetu dok sam osjećala kako mi obrazi mjenjaju sve nijanse crvene. Danijel je prekinuo poziv i ušao u sobu kroz velika balkonska vrata.

"Kako se danas osjećaš draga?" progovorila je doktorica i natjerala me da pogled s Danijela prebacim na nju.

"Osjećam se dobro, samo imam malu glavobolju."rekla sam gledajući u nju. Imala je stvarno lijepo lice i sviđala mi se.

"Drago mi je, a nisam ni sumnjala pored toliko pažnje, imaš divnog dečka, za ovih nekoliko dana nikako te nije ostavljao samu"-rekla je i pogledala u mene, pa onda u Danijela.

Lice mi je ponovo počelo mjenjati boju i poprimati crvenkaste tonove , a Danijel se malo zbunio. Nisam ga poznavala, ali bilo ga je čudno vidjeti zbunjenog, nije izgledao kao osoba koju bi bilo tko mogao zbuniti.
Prije nego što sam bilo šta uspjela reći doktorica je rekla

"Prepisat ću ti nešto za tu glavobolju i danas potpisati otpusnicu, tako da možeš ići kući, ali moraš mirovati" i onda je otišla kroz vrata pregledati druge pacijente, a mene je ostavila zbunjenu. Nisam stigla reći da mi Danijel nije dečko

Vampirova djevojkaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon