40.Moja Ela me napustila

392 17 10
                                    

Leo ♤

"Mogu ti pomoći"-kažem, a ona me gleda očiju punih suza.

"Kako ćeš mi pomoći. Možeš li poništiti ovo što sam i popraviti ovo?"- pita me s toliko nade u glasu da se osjećam loše dok odmahujem glavom.

"To što si ti se ne može poništiti, ali možeš da naučiš da živiš s tim i kontroliraš se. Mogu ti pomoći s tim"

"Znači ostat ću čudovište."-kaže i sa usana joj se otme tih i slabašan  jecaj.

"Ti nisi čudovište"- kažem i spustim se kako bi nam lice bilo u istoj razini. "Ti si jedna predivna djevojka, samo malo drugačija od ostalih"- kažem nježno dok je gledam u oči.

"Čudovište sam. Sinoć sam umalo ubila nekog i to osobu koju najviše volim. Nikad ga ne bih povrijedila,  a sinoć sam ga umalo ubila. Posvađala sam ga sa svima i sve sam pokvarila."- kaže i ponovo počne plakati.

"Nisi ti kriva za to. Nisi se mogla kontrolirati. Kriv je pun mjesec i njegova kontrola nad tobom"- rekao sam polako prateći njenu reakciju. "Možeš da naučiš da kontroliraš to"-kažem pokušavajući da je utješim. Pogledala me tako tužno i obrisala oči. 

"Možeš li me ti naučiti da kontrolišem to?"- pitala je slabim glasom od plakanja gledajući me pogledom punim nade.

"Možeš poći sa mnom i ja ću te naučiti da se kontroliraš. Onda nećeš imati problema s tim i moći ćeš zadržati pretvorbu ako želiš. Gledaj, to neće biti niti malo lako ni lijepo. Morat ćeš mnogo da radiš i ulažeš truda, ali na kraju će se isplatiti."- kažem

"Hoću li onda htjeti da povrijedim Danijela? Želim da on bude siguran"

"Pa ne znam baš kako to da ti kažem, ali vampiri i vukodlaci se i ne vole baš. Uvijek imamo želju da poubijamo jedni druge. Vježbanjem možemo naučiti kontrolirati želju da ubijemo nekoga."-pokušam joj objasniti što jednostavnije.

"Onda je riješeno. Naučit ćeš me da se kontroliram i moći ću da budem s Danijelom bez da se brinem da ću ga povrijediti."-prekine me i po prvi put danas vidim osmijeh na njenom licu. Slatka je kad se nasmije.

"Nisam baš siguran da to ide tako. Još nikad nisam čuo za vukodlaka i vampira koji su zajedno. Stvar je u tome da je ljubavna veza posebno jaka, s mnogo emocija. Više emocija znači  potrebu za više kontrole, više vremena i truda. Znači jaču želju da povrijedimo nekog, zato si toliko htjela da ubiješ Danijela. Još nisam čuo da je netko uspio da postigne toliku kontrolu. To je nemoguće, žao mi je"- kažem i vidim kako njen osmijeh blijedi.

"Moram barem pokušati."-kaže samouvjereno kad se trgne iz zamišljenosti.
"Danijel je jedina dobra stvar koja mi se dogodila u životu. Ne mogu samo tako da ga ostavim. Učinit ću što god treba da postignem tu glupu kontrolu i vratim se kući bez želje da povrijedim nekoga. Moram da pokušam."- samopouzdanje i strah su isijavali iz svake njene riječi.

"Ti si jaka djevojka Ela, nemoj to nikada zaboravit"-kažem kako bih joj pružio podršku.  "Sutra odlazimo odavde kako bi to postigli. Ne mogu ovdje da te učim da se kontroliraš. Treba nam neko mjesto gdje ne možeš da povrijediš nekoga kad izgubiš kontrolu i gdje ćeš biti odvojena od stvari koje te ometaju. Nemoj da se brineš, ja ću biti uz tebe i paziti na tebe"-kažem i lagano stisnem njenu ruku.

"Koliko će to trajati?"- upita

"Ne znam. Nema određeno vrijeme, zavisi samo od tebe. Može trajati mjesecima, godinu, pet godina, desetljeće... Sve je u tvojim rukama. Vjeruješ li mi?"
Vidim da me nesigurno gleda i razmišlja. Već pomislim da sam pretjerao s tim pitanjem, ali odjednom je vidim kako klima glavom.

Vampirova djevojkaWhere stories live. Discover now