Rozdział 14

82 4 0
                                    

Zerwałam kontakt z Jackiem. Powiedział, że to na pewno pomyłka i nie będzie mieć dziecka, ale mu nie wierzę. Bieber się mną zajął. Nie wiem co takiego widziałam w Jacku. Przy nim nawet Justin jest idealnym chłopakiem.
I tak, znowu jestem dziewczyną Justina. Podobno przewidział to, że szybko zerwę z Jackiem i i tak wrócę do niego, dlatego pozwolił mi tak łatwo odejść.

*7miesiący później*

Razem z Kylie, Kendall, Hailey, Harrym, Zaynem i Justinem postanowiliśmy zamieszkać razem. Za miesiąc zamieszka z nami jeszcze Ariana i Mac Miller.

-Robimy dziś imprezę w naszym nowym domu? -spytał Jus
-Pewnie ja i Kendall zaprosimy ludzi, a wy zajmijcie się alkoholem i jedzeniem.

Mam nadzieje, że Kylie nie zaprosi dużo ludzi, bo będziemy musieli to wszystko sprzątać.
Ubrałam krótką sukienkę z Balmain👇🏼

 Ubrałam krótką sukienkę z Balmain👇🏼

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłam gotowa na imprezę. Goście zaczęli się schodzić więc wypiłam z Kylie kilka drinków. Byłyśmy już totalnie wyluzowane. Dj czyli Zayn, puścił piosenkę Crying in The Club, więc zaczęłyśmy tańczyć w rytm muzyki. Ludzie się patrzyli, a po chwili przyłączyli się do nas.
Ktoś złapał mnie w talii, odwróciłam się i zobaczyłam Jacka. Nie mam pojęcia kto go tam zaprosił, ale na pewno nie ja. Próbowałam się wydostać z jego objęć, ale trzymał mnie bardzo mocno.

-Po co wróciłeś! Chciałam zapomnieć o tobie raz na zawsze! Twoje dziecko się jeszcze nie urodziło?
-Ale ja nie chce o tobie zapomnieć, przecież nadal cię kocham... a co do dziecka to jestem pewien, że nie jest moje. Zresztą można zrobić badania DNA. Sofia nawet się ze mną nie kontaktowała, więc nie wiem czy naprawdę była w ciąży.
-Czemu miałabym ci znowu zaufać? Wiesz, że i tak ci nie uwierzę.
-Czyli nie będę już twoim chłopakiem?
-No nie wierze! Trzymajcie mnie ludzie! Miałabym być teraz z tobą, po tym co mi zrobiłeś?! Jak chcesz wiedzieć mam chłopaka i to o niebo lepszego od ciebie!
-Biebera, tego co szuka sobie lasek na jedną noc?!
-A co ty możesz o nim wiedzieć?! Jesteśmy od 7 miesięcy razem i z żadną się nie spotykał, a poza tym co ci do tego, jesteś osobą która mnie zdradziła i zrobiła sobie dziecko! Daj mi spokój! -odeszłam i pocałowałam Justina, a wszyscy zaczęli klaskać i gwizdać.

Wzięłam za rękę Kylie i poszłam z nią do mojego pokoju w którym zobaczyłam Kendall całującą się z Harrym. Wybuchnęła śmiechem i zamknęłyśmy drzwi.

Wyszłyśmy do ogrodu i opowiedziałam Kylie o tym, że Jack ze mną rozmawiał. Postanowiłam wrócić na imprezę i dobrze się bawić.
Kylie nalała nam kolejnego drinka i odpłynęłyśmy.

Zbudziłam się o 15:37 i zobaczyłam Kylie leżącą koło mnie na kanapie w salonie. Nie wiem kto nas tu położył, ale Kylie jeszcze spała więc starałam się przemieścić po cichu. Zajrzałam na moje social media i ujrzałam zdjęcia z wczorajszej imprezy. Przecież powiedzieliśmy, że jest zakaz wnoszenia telefonów na imprezę, zatrudniliśmy nawet ochroniarza. Ktoś z paparazzi musiał się wkraść na imprezę.
Usłyszałam dźwięk telefonu. Na wyswietlaczu miałam napis Menadżer.

-Madison powiesz mi co się działo wczoraj?! Teraz całe życie będę odkręcał to co odwaliliście wczoraj i wasze kariery się skończą! I tak teraz cały internet trąbi o zajebistej imprezie najsławniejszych celebrytów! Dobrze się bawiłaś z Kylie?!
-Ja przepraszam szefie, ale mam pytanie czemu masz pretensje tylko do mnie i Kylie?
-Bo tylko wy jesteście na zdjęciach, wyglądacie jak naćpane, Justin i reszta zdołała się ukryć przez zdjęciami! Nie wychodźcie z domu, bo zaczną wam zadawać "niewygodne" pytania. Cześć. -rozłączył się.

Wszyscy spali więc poszłam do kuchni napić się wody, jest najlepsza na kaca.

-Hej Madison, już wstałaś? -wystraszyłam się
-Co ty tu do cholery robisz Jack?!

________________________________
Następny rozdział powinien być jutro! Dziękuje za wszystkie wyświetlenia! Ogłaszam, że w czwartek nie będzie rozdziału dopiero w piątek. Jeśli ci się podobało mile widziany będzie głos😊💕

Famous girl | Madison Beer & Jack GilinskyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz