Smsy dostaje codziennie od nieznajomego numeru, więc przestałam korzystać z telefonu. Tak bardzo chce wrócić do Jacka, przy nim czuje się całkiem inaczej niż z Justinem. Chyba muszę się rozstać z Jusem bo to nie ma sensu, lepiej być przyjaciółmi.
Tak jak pomyślałam, tak zrobiłam. Poszło łatwo, bo Justin też uznał że woli mnie jako przyjaciółkę, a ja myśle że chciałby żeby Hailey była jego dziewczyną. Troszkę im pomogę w tym związku. Znowu zamieszkałam z moim Squadem, tyle że bez chłopaków. Tylko ja, Kylie, Kendall, Hailey i Ariana. Dobrze się czujemy bez towarzystwa chłopaków. Tak naprawdę tęsknie za Jackiem. Otworzyłam laptopa żeby spojrzeć na maila i zobaczyłam wiadomość od Jacka.Jack Gilinsky:
Madison proszę cię wróć do mnie, bardzo za tobą tęsknie, obiecuje że już nigdy cię nie skrzywdzę. Kocham cię bardzo bardzo mocno. Justin powiedział mi, że znowu ktoś ci grozi. Zrobię wszystko, żeby znaleźć tę osobę. Proszę napisz cokolwiek, bo życie nie ma sensu bez ciebie.Wzruszyłam się na tę wiadomość. Chyba dam mu znowu szanse i wrócę do niego.
Madison Beer do Jack Gilinsky:
Jack ja za tobą też strasznie tęsknie. Proszę cię przyjedź po mnie bo nie wytrzymam bez ciebie. Też cię kocham.Pół godziny później przyjechał pod dom. Pewnie Justin powiedział mu gdzie mieszkamy. Jack wsiadł ze mną do samochodu i mnie pocałował. Bardzo mi tego brakowało. Pojechaliśmy na plażę w to samo miejsce gdzie byliśmy na pierwszej randce. Dostałam ogromny bukiet czerwonych róż.
-Jack boje się, że osoba która do mnie pisze, może mi coś zrobić.
-Już jutro będę wiedzieć z jakiego telefonu pisze ten człowiek. Zapłaciłem policji i detektywowi już dawno a oni dalej szukają. Nie bój się, jak chcesz to mogę dziś zostać u was na noc.
-Tak proszę zostań.*następnego dnia*
Jack
- Witaj Jack wiemy kto wysyła wiadomości Madison. Znaleźliśmy jego kryjówkę. Były w niej pistolety i inne niebezpieczne rzeczy oraz zapiski zdaje się, że są Kim. Zostawiła mu wskazówki co robić po jej śmierci. Napisała na kartkach jakie smsy ma wysyłać Madison. W listach pisała, że chce żeby coś się stało Madison, najlepiej żeby ze strachu popełniła samobójstwo albo żeby ktoś ją zabił.
-Ale kim był ten człowiek?!
-Z naszych informacji wynika, że był to przyrodni brat Kim. Dowiedziała się o nim niedługo przed śmiercią. Jej ojciec ukrywał to przez kilkanaście lat. Coś czuje, że za tym stoją jeszcze inne tajemnice, ale na razie aresztujemy tego chłopaka.Nie mam pojęcia co mam zrobić. Powiedzieć Madison czy nie? Powiem jej tylko tyle, że ta osoba już została skazana, ale nie będę jej mówić, że to wszystko wymyśliła Kim. Myśle że ona powinna była chodzić do psychiatry.
-Madison!
-Tak Jack? Kto dzwonił?
-Detektyw z policji, zapuszkowali już tego gnojka co cię nękał.
-Mówił czemu on pisał w imieniu Kim? -nie chce jej oszukiwać, lepiej będzie jak to powiem- posłuchaj Kim wszystko zaplanowała przed swoją śmiercią i zostawiła listy co jej przyrodni brat ma pisać.Opowiedziałem krótko czego się dowiedziałem. Madison płakała, ja wiem że ona dalej się boi. Ale mam dla niej niespodziankę, nie wspominałem ale ja też wydaje piosenki. Napisałem jedną dla Madison. Zamierzam zaśpiewać ją na jej urodzinach, to już za kilka dni.
-Skarbie mam coś dla ciebie.
-Co mi kupiłeś Jack?
-Kupiłem nam bilety na mecz koszykówki, wiem że bardzo lubiłaś grać w szkole.
-Dziękuje ci! -przytuliła się do mnie, jestem najszczęśliwszym chłopakiem na świecie.Madison skończyła szkołę wcześniej ze względu na to, że stała się popularna. Jej rodzice załatwili indywidualne nauczanie i uczy się w domu, chociaż zdała już wszystkie egzaminy. Tak moja dziewczyna jest bardzo zdolna i mądra, a na dodatek piękna i utalentowana. Czym sobie zasłużyłem na ten skarb?
-Jack?
-Tak?
-Kocham cię.
-Ja też cię kocham i zawsze będziemy razem.________________________________
Jeśli chcecie chętnie odpowiem na pytania, możecie mi zadawać typu jaką muzykę lubię itd, a także o dalsze losy Madison. Może macie pytania co do innych postaci? Bo zamierzam zrobić też kilka rozdziałów z perspektywy Ariany. (Jestem jej największa fanką) dajcie znać jak się podobał rozdział!🙂🦄🏝
CZYTASZ
Famous girl | Madison Beer & Jack Gilinsky
FanfictionMadison Beer - wschodząca gwiazda, niezwykle piękna i popularna wsród nastolatek, które kibicują w jej związku z Jackiem. Ale nie wszystko jest takie proste kiedy o twoje względy stara się Justin Bieber. Czy Madison i Jack są połączeni prawdziwą mił...