1.bolum' hocam iyikide ingilterede dogmamisiz'

429 19 6
                                    

...... listen to me " kelimelerden de anladığımız gibi ders İngilizce . Off off ne sıkıcı ders . Uğraşacak birşeyler ararken Ayaz'ın sorduğu soruya takıldım " hocam siz İngilizce yi doğuştan mı biliyorsunuz " .
" Yok yavrum niye öyle dedin bende sizin gibi öğreniyordum . " Şimdi hoca bir Türk bende türküm o zaman ben İngilizceyi doğuştan bilmiyom o zaman .
" hocam iyikide İngiltere de doğmamışız " diye sordum.
" Niye yavrum "
" Hocam İngilizce bilmiyorum , ne yaparım ben oralarda ." Söylediğim bu cümleyle tüm sınıf anirarak gülüyordu en son hoca anladı dayanamayacağını başladı gülmeye yani anlamadım niye gülüyorlarsa ben gayet ciddiyim ' sen ciddi değil Tuana sın şapşik ' iç ses o kadar komiktin ki gülmeyi unuttum .

Sonunda ders bitmişti bizim çete ile toplanmış yürüyorduk bizim çete kısaca şöyleydi :
Çete nin en sorumlu kişisi Ali .
Çete nin en inek kişisi Meriç .
Çete nin en Playboy kişisi Furkan .
Çete nin en espiritüğel kişisi Ayaz .
Ve çetenin en egoist en güzel en akıllı en sevilen kişisi ben yani Tuana .
İşte kısaca bizim çete böyleydi . Biz birbirimizi ilk okul dan beri tanırdık nasıl tanıştık konusuna gelirsek orası bir muamaydı neyse anlatırım size . Biz bizim çeteyle yürürken birden Furkan bir yere bakarak ıslık çaldı . Baktığı yere bakarak Furkan harici birde ben çünkü göz deviremiyom ( yazar yüz defa denedi ama başaramadı ) gözlerini devirdiler ben ' off ' diye mirildandim . Neden mi ? çünkü şuan bizim oturduğumuz semntin karşısında para kokan bir araba ve arabadan cool bir sekilde inen doğruyu söylemek gerekirse çok güzel bir kız . Kızın ardından şoför koltuğunda dan bir eserolik indi ( eserolik benim uydurduğum bir kelime. Esmer + renkli gözler + yakışıklılık = eserolik ) eserolik ile kız etrafına bakındılar ve çocuklar dışında genç olarak tek biz vardık zaten bizi gördükleri an yanimiza geldiler Furkan saçlarını parmaklarının arasına alarak geri iti . " Iıımm ... Meğhaba sizeğ biy sey soğcağız " dedi eserolik tuhaf aksağanı ile. Anladığım kadarıyla yabancıydı ama öyle konuştukça yanaklarını sıkıp 'oy oy yerim ben seni benim eserolikim ' diyesim geliyor lan o nasıl tatlılık . Ali kısaca eserolik ile kızı süzdükten​ sonra " tabi sorabilirsiniz " dedi . " Şey biz biğisini ağıyoğuz ismi Tuana Keseğ " benim kulaklar wefad kulaklar şok . Bizim çete şaşırarak bir eserolik ve kıza baktılar sonra bana baktılar ben bilmem dercesine düşük büzdüm ve kollarımı iki yana açtım. " Niye arıyorsunuz ki " diye sordu Meriç kız öne bir adım atarak " biz onun kuzenleğiz " dedi . Hıı iyi ne güzel ... " Neğğ benim kuzenlerim misiniz bizim sülale geniştir bilirdim fakat hiç görmedim ben sizi " tabi göğemezsin biz 6-7 yaşından belli Fğansa'da ydık ." Ben tek kaşını kaldırmaya çalışırken bizim grup hep beraber göz devirdi . Devirin amk koyim hepiniz devirin bir ben deviremeyeyim . Ayaz yanıma gelerek bir elini omuzuna koydu ve tek kaşını kaldırdıktan sonra pic smile yaptı 😁 . Koca bir ' OF ' dedim ve eserolik e döndüm şimdi bu eserolik benim kuzenim mi . " Tamam diyelim kuzeniminsiniz ama niye geldiniz noldu "

Öhöhö veya ohoho neyse işte ben bu hikayeye yeni başladım yazmaya daha önce iki hikaye yazdım ama hep böyle bir hikaye yazmayı istimisimdir birde ben bu hikayeyi tek başıma yazmıyorum iki başıma yazıyorum. Hihihiohoh neyse tmm sövmeyin . arkadaşımla ortak hesabımız adi büşra.  Neyse bir arkadaşım bu konuda bana yardım ediyor . Eğer bu hikayede gerçeklik payı sorarsanız ben hiç bilmediğim Fransa'da yaşayan üvey bir kuzenim var ama şahsen kendisi 20 yaşında . Sonra gerçektende ismim ve soyisim Tuana Keser . Nerdeyse okuduğum hiç bir hikayede böyle bir isme rastlamadım veya hatırlamıyorum . Neyse birde uzun bir süredir bilgisayarım bozuk o yüzden telefondan yazıyorum yazım hatalarını kafaya takmayın birde gerçekten ne tek kaşını kaldırıyor ne de göz devirebiliyom. Çok becereksizim . Birde karakter konusu , karakter secmicem çünkü benim hayalettihim kişilere uygun karakterler yok eger biraz zihninizi yorarsaniz kendi karakterini oluşturabilirsiniz . Neyse coook uzatım sanırım neyse öpüldünüz yaz meyvelerimmm 😘.

Yaz Meyvesi 🍉🍉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin