Bugün sizlere tuana,meriç,ayas,furkan ve alinin nasıl tanıştığını anlatacağım.
*tuananın ağzından*
7 yaşımdayım ve okula başlayacağım. Ana okulunda bir sürü arkadaş edindim ama ayrılmak zorundayız. Bizde minik bir tatil yapmaya karar verdik. Anneme habire "ne zaman varıcaz?" veya "geldik mi?" sorularını soruyorum. Ama artık beni duymamazlıktan geliyor. Hıh! Bende babama sorarım. Çok mu zor? Bu yaşta trip atıyorum ve hepsi annem yüzünden. Ağzımı açacakken neredeyse aklımı okumuş olan annem işaret parmağını kaldırıp sallamaya başladı ve "sakın, babana sorma, araba sürüyor dikkatini bozma " deyince iyice bozuldum. Hem tatilde tek çocuk olarak ne yapacağım. Umarım çabuk arkadaş edinirim. Araba durdu. Geldik sandım. Ama bir dükkânın önündeyiz. Babam arabadan indi ve bende indim. Elimi tuttu vd dükkâna girdik. Bana pembe bi simit, mavi bir top ve kumdan kale yapmak için kova, kürek aldı. Annem elinde bir ayıcık ile geldi ve bunları satın aldık. Babam poşetleri yanıma arka koltuğa koydu. Bunları ne kadar sevmiş olsamda yerim daraldı ve bundan pek de memnun değilim.
Ayıcığımı aldım ve onla oynamaya başladım. Annem babama fısıldadı. " sonunda dikati dağıldı yoksa işimiz daha zor olacaktı." noluyo böyle? Yoksa denize mi gidicez? Tabi yaaa! Simidi niye aldığımızı şimdi anladım. Ama beni o suya girmem. Gözlerim acıyo yaaa!! :((
🍉🍉🍉
Annem ve babam inadımı kırmaya çalışıyorlar. Ama ben kararlıyım. Ellerimi çiçek yaptım. Ve ayağımla ritim tutmaya başladım. Gelen geçen bu halime gülümsüyordu. Ne var bunda? Çok mu komik?? Ama dikkatimi dağıtan bir şey oldu. Yanımdan bir çocuk geçiyordu. Saçı uzundu. Saçını eliyle geriye ittirdi ve yüzü açıldı. Yürürken yerdeki kumlar etrafa dağılıyordu. Aramızdaki şezlong a oturdular. Ailesi ve 3 tane daha çocukla birlikte. Sonunda gözlerimi kaçırınca annemin saçımı topuz yaptığını farj ettim böyle daha iyi oldu. Yerimde zıpladım ve " bana ne ya ben suya girmem" diye direttim. Babam ayağa kalkıp annemin yanına gitti. Kulağına fisildadı. " sen kollarını tut bende ayaklarını zorla suya sokcaz artık.. " dedi. Bunlara fısıldamanın ne olduğunu öğretmeliydim. Çünkü dedikleri duyuluyor!! Sonra gözlerimi kıstım ve " boşuna fısıldamayín, duyuluyor. " dedim ve kaçmaya başladım. beni kovalıyorlardı. Ayağım kuma batti ve düştüm kalkıp devam ettim. Omzumdan arkaya baktım fark kapanmaya başlamıştı. Tam önüme dönecekken büyük bir taşa çarptım ve popomun üstüne düştüm. Demin taş mı demiştim? Bu demin yanımdan geçen çocuk muş. Bunları düşünürken popomun ağrısını unuttum.
Çocuk muzipçe gülümsedi ve " yanakların kızardı" dedi. Büyük ihtimalle doğru çünkü ben erkekleri incelerken utanırım. Elini uzattıbende yardım alarak kalktım. Teşekkür ettim. Tanışma faslına geçecekken belimi kocaman eller sardı. Bu adamın yanında annem varsa bu adam.. Babam oluyor!! Ayaklarımı salladım. Beni yakaladılar ya. Hepsi çocuk yüzünden niye bu kadar yakışıklısın yaa? Ne dedim? Hayır yakışíklı değil dikkat çekici... " ya bırak beniii " sonra çocuğa dönüp " hepsi senin yüzünden! " diyince kahkaha atmaya başladı. Babam çocuğa teşekkür edince çocugun iki yüzlü babamın da çok zeki olduğunu anladım. " babacımm, ben kumdan kale yapmak istiyorum. Sonra gireriz suya.. " deyince işine geldiği için kabul etti. Neden direttiklerini biliyorum. Gözüme su gelince yüzüm kıpkırmızı oluyor.
🍉🍉🍉
Oturdum ve kumdan kale yapmaya başladım. Annem ve babam güneşleniyordu. Birden kumdan kalenin üstünde bir ayak belirdi ve kumdan kalem yıkıldı!!! Ayak çekildi ve bu ayağın sahibi yere oturup kahkaha atmaya başladı ve bilin bakalım kim? Yakalanmama sebeb olan çocuk. Of ama ya?? Sonra biri daha geldi ve elini çocugun kafasına vurdu. " of ayas rahat bıraksana kızı!" dedi. Kaşlarım çatıldı. Adı ayas mıydı? Ne güzel isim. Sonra ayasa kızan çocuk "merhaba ben Ali, ayasın kusruna bakma " dedi. " bende tuana önemli değil. " dedim. Sonra biri daha geldi ve " 8+2 kaç eder?" dedi. Ve ali " buda meriç kendisi biraz inektir " deyince gülmeden edemedim. " Merhaba ben tuana " deyip onla da tanıştım.
Sonra omzuma bir el dokundu arkama dönerken saçımdan bir tel çıktı. Kahverengi saç gözümün önünde sallanmaya başladı. "tuana,bende furkan " deyip saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı. Devam etti. " sen ne güzel bir kızsın " dedi. Bu çocuk sayesinde bu yaşta romantizjm yaşadım. Alkış. Ali öksürdü ve onlara döndüm. Ayas da oflayıp "ben sıkıldım, denize girelim " deyip, Sırıttı ve bana döndü. Ya pislik yaaa?!?!? "ben denize girmiycem" deyince babam olduğunu düşündüğüm adam beni kucağına aldı. "artik bunun için çok geç " deyince babam olduğunu anladım.
Ayaklarımı salladım "hayıırrrr!!! " anneme yağmurda ıslanmış köpek bakışı attım. " hiç boşuna hanfendi! " diye seslenip simidi alınca tüm umudum kesildi. O ayası suda boğmassam.. Offf ya! Denize doğru yürürken denizin dalgalı olduğunu fark ettim. Şans yine bana küsmüş!!
🍉🍉🍉
Şuan otel odamızdaki yatağımdayım. Sahilde tanıştığım çocuklarla ailesiyle tanıştık ve aynı ilde ilçede ve okulda olduğumuzu Örendik. Yani bu ayas başıma bela olacak. Şuan da yan odadalar. Annem ve babam uyuduğumu sanıyorlar ama iyi trip yicekler. Gözlerim çok acıyor.
HEPSİ O AYAS YÜZÜNDEN!!!!
💙💜💙💜💙💜💙
Evet arkadaşlar tuanayla birlikte yazdığımız bu kitabta biraz geçmişe gitmek istedik. Bu bölümü de ben yani büşra yazdım. *vote ve yorumlarınızı bekliyorum* veee *sizi çok seviyorum* 💕💕💕💕
Öpüldünüz. 😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Meyvesi 🍉🍉
HumorFransada yaşayan kuzenleri ile birlikte fransaya gidip, konservatuar okuyan mavi tutkulu tuana başına geleceklerden habersizdir... 🍉🍉🍉🍉