7. Bölüm ^ suyun kaldırma kuvveti var ! ^

90 12 0
                                    

medya ( hepsi- yalan) bölüm şarkısı .

*büşranınağzından*

 kuş cıvıltıları ile uyku müthiş bişi ama tuana sağolsun yarım saattir beni uyandırmaya çalışıyor ve dır dır dır konuşuyor. ben deplesyonda bile rahat değilim . düşündüğüm bir şey var oda esatın pisliğin teki olduğu . aldatmış resmen beni ama o gizli numara kimdi ? ..

 hissettiğim soğuklukla direk doğruldum . bu sıvı suydu . ''ayyy kulağıma geldi'' . ''uyandı '' devam etti '' teşekkürler espriciler , suyun kaldırma kuvveti var ! , gerçekten'' . '' lan ne güzel uyuyodum ya azına sıçim '' . '' hop hop hop küfür no '' . kocaman oflayıp ayağa kalktım . elimi yüzümü yıkadım ve kapatmış olduğum telefonumu açtım . ''haysiyetsizden 41 arama '' devam ettim '' pofff '' gece gece her yerden engelledim onu ve insta dan fotolarımızı da sildim o yüzden aramıştır beni . umrumda değil . tuana da telefonunu açtı ve bi anda bildirim yağmuru başladı ,wattsapp tan gelen bildirim sesleri . '' senin haysiyetsiz bana da mesaj atmış , pardon mesajlar . '' aradan bi kaç tanesinde lütfen yazıyordu . ama takmadım . hava almaya ihtiyacım vardı . tuana ya ben çıkıyorum dedim ve giyindim . çok abartmadım . biraz dışarda takılmak iyi gelebilirdi . bir de elbise almam gerekiyordu zaten .

 *tuananın ağzından*

 o kadar mesaj atmış çocuk haklı bir sebebi vardır . Büşra gideli bir saat olmuştu . ona ihanet etmek istemiyorum ama esat ve büşranın ayrılmasını da istemiyorum . o yüzden esatı bir dinlemeliyim . esatın yanına gidersem büşraya yakalanma ihtimalim var ve benimle de arasına mesafe koyar . en iyisi aramak . telefonun rehberine girdim ve ' gereksiz' yazdım . vazmıgeçsem diye düşünüyorum ama onları birleştirmeliyim gerçekten . aradım . çalıyor , çalıyor , açtı . '' alo , esat '' , '' sonunda biriniz cevap verdiniz neden dün bana tokat attığını sorabilir miyim  ? '' kaşlarımı çattım ''büşrayı aldatırken iyi aynısını o yapsaydı birini öpseydi , sen ne yapardın ? '' '' tabi ki silerdim onu ama ben öyle bir şey yapmadım '' , '' mal mı kandırıyorsun kanıt var '' , '' whatsapp tan bana göderir misin , lütfen'' , '' fotoşop mu yapcaz allah için kapat , atyorum '' . esatın dediklerine göre o suçsuz du ama o fotoğraf ? gönder e tıkladım  ve iki tık oldu anında çevrimiçi oldu . mavi olduğuna göre baktı . sonra kahkaha emoji attı . 'alay mı ediyosun ya ' gönderdim . mesaj geldi ' hayır , hepsini anlatacağım , yanlış anlamadan ibaret ' , ' anlat bakalım ' ' o benim kız kardeşim kimse tanımıyordu onu siz gittikten sonra tanıştırdım herkesle . keşke bekleseydiniz . ' ' kız kardeşinle mi öpüşüyon allasen' ' hayır biz orda sarılıyorduk ve o fotoğrafı kim çektiyse ve nerden bulduysanız öyle bir açıyla çekilmiş ki yanlış anlamaya açık ' 'peki , haklısın o zaman ' 'benim haklı olduğuma inandığına göre sana planımdan bahsedebilirim ' ' ne planı ? ' ...

*büşranın ağzından *

 bungalov a geldim ve eve girdim . '' lan , tuana nerdesin '' '' neeeğğğ ? '' ''lan mal , bana su doldur geliyom '' o arada ayakkabımın bir tekini çıkarttım '' kibarca söyle '' bak yaa azına bi vurcam bana kibar ın k ' esini diyemeyecek . ''malcığım bana su doldurur musun ? '' '' evet mallık Nobel ödülünü sana bahşediyoruz '' dedi . ayakkabımın diğer tekini çıkarırken çeşe sesini duydum . '' kanka hazırlan seni yemeğe götürcem . '' ooooo '' restorana mı '' '' yok dedemin çiftliğine '' . '' kanka yemekten sonra tatlı da yiyek '' '' tatlı yiyelim tatlı konuşalım '' sırıtarak oun olduğu odaya gittim '' yada- '' elini dur işareti yaptı '' mantı yiyelim mantıklı konuşalım '' '' offf '' ''kanka hadi hazırlan bende yeni elbisemi giyerim o zaman dedim ve hazırlanmaya başladım . ( elbise altta)

 ( elbise altta)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yaz Meyvesi 🍉🍉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin