Herkesin kurban bayramı kutlu olsun . .
Multimedya öylesine bir şarkı . Sevdiğim bir şarkı .
" Furkan noldu anlatacak mısın ? " Dedi bıkınlıkla Meriç . Şuan çete ve ben parktaki bankalardan birine oturmuş Furkan'ın anlatmasını bekliyorduk . " Furkan kardeşim artık bizi niye çağırdığını anlat " dedi Ali . Furkan derin bir nefes aldı . Furkan gecenin 01:00 de hepimizi arayıp parka gelmenizi istemişti ve biz istemeden yürüdük" ben demin ziya paşada ki paddy's ırish pub bar daydım . Sonra güzel bir kız buldum .... " Diyip gözlerini kaçırdı hepimiz ayaz hariç hepimiz gözlerinizi devirdik ayaz iş " eee? " Diye eliyle devam et dercesine salladı . Bende buralarda oda varmı diye barmene sordum .... " Meriç ve Ali gözlerini devirdiler ama Ayazla ben pür dikkat dinliyorduk " sonra adam sırıtı ve bir oda gösterdi kızla içeri girdik sonra kız birden sen bir dışarı çık dedi bende çıktım ... Sonra geri girdim her yer karanlıktı bende demek karanlıkta fantazi diyip zar zor yatağa yaklaştım ... " Furkan yine derin bir nefes aldı " birden bir çift kol beni sardı ben kız sandım kızın üstüne çıktım sonra dudağına yaklaştım tam öpeceğim sırada bir erkek sesi istersen duş al dedi " biz kaslarımız çatık bir halde Furkan'ı dinliyorduk " ben hemen kalkıp ışığı açtım bir baktım sadece baksırlı bir erkek . " Diyip yüzünü kapadı Furkan . Biz anirarak gülmeye başladık o derece gülüyordu ki ben yuvarlanıp yere düştüm ama umursamadan gülmeye devam ettim .
Ortalama bir 15 dk güldük den sonra Furkan " YETER ulen yeter bir bekleyin devamı var " dedi ben yerden kalkmadan yere bağdaş kurarak oturdum " şimdi ben oda dan çıkmadan önce merak etme bebeğim bende senin numaran var dedi ben inanmadım . Sonra bar dan çıktım bir süre yürüdükten sonra bir mesaj geldi açtım baktım ... O erkek atmıştı şey yazıyordu ..." Dedi yumruğunu sıkarak çünkü bir şey unuttu mu hep böyle yapardı bizim kereta " ha ben sana numaran var demiştim yazıyordu . Sonra numarayı engelledim aynı mesaj bu sefer başka bir numaradan geldi her engeleyisim de başka numaradan mesaj attı " diyip derin bir nefes aldı . Bu da ne çok nefes alıyor korktum lan ya oksijen kalmazsa . Ayağa kalkıp bir ağacın yanına gittim ve ağaca sarıldım . Çete bana sanki ağaçla ilişkiye girmişim gibi bakarken ayaz " azdımı lan yoksa " dedi . Göz devirdim . Bir kaç kere derin nefes alıp verdim ve geri banka doğru yürüdüm . Ben tabi ki de banka oturamadim ve deminki gibi tam Ali nin dizine oturacak Ken birden dördü de kalktı . Ben " gidiyor muyuz ?" Diye sordum . Furkan bir adım öne çıkıp " Tuana noldu ? " Diye sordu ben sonunda anlayınca " tövbe estağfurullah " diyip başımı sağa sola doğru salladım .
*****
" Meriç nolur bana araba kullanmayı öğretsen " dedim Meriç e bakarak . Rüyamda kendimi araba yarışlarına katılmış bir şekilde gördüm ve birinci olmuştum ." Tuana bak hayır diyorum hayır . Beş kelime iki hece kök halinde bir kelime " ben söylediklerinin doğru olup olmadığını anlamak için bir süre Meriç in yüzüne baktım " he doğru söylüyorsun . Ama lütfen lütfen rüyamda gördüm diyorum " dedim . " Hem reşitim de " diye de ekledim yavru panda bakışı atarak . " Bir şartla " dedi Meriç . Korktum lan Meriç ne zaman böyle dese altından bir bokluk çıkıyordu " poh da çıkabilir . Bilmiyorum " dedim . " Sadece ..... Şu mağazada çalışan bir kız varya hani senin beni zorla götürdüğün " dedi bende nereyi dediğini hatirlayinca " heee? " Dedim . " Orda sarışın bir görevli var onu bana ayarlarsan " dedi . " Okey anlaştık " diyip sıkması için elimi uzattım . " Tamam saat akşam 6 gibi alırım seni" dedi . Furkan in anlatı şeyden sonra eve gelmiş ve direk yatmıştım . Şimdi de sabah 11:00 Meriç ikna etmek için onlara gelmiştim . Mutlulukla eve gelmiş kapıyı çalmış tim . Yarın değil evresi gün bayramdı ve ben çok mutluyum çünkü bayram demek sülale demek sülale demek para demek . Sırıtıp kapıyı çaldım kapıyı Fatma abla açtı . Karşılıklı olarak yüzümüzü buruşturduk . Fatma abla benim değişimle kara Fatma bize haftada iki gün gelen evin temizlikçi siydi . Kendisini hiç sevmem zaten kendiside beni hiç sevmiyordu . " Hoş geldin Tuana " dedi . Sakte bir şekilde gulumseyip " sende hoş geldin kara fat- yani Fatma abla " dedim . Kendisi 25 yaşındaydı . " Neyse . Anneniz sizi çağırıyor alışverişe gideceksiniz . " Dedi . Omuz silkip içeri girdim . " Anne ben geldim . Hadi gidelim " dedim . Annem çantasını koluna takıp bana şöyle bir baktı . Ben de üstüme baktım . " Bu halde mi geleceksin ?" Dedi bende omuz silkip " evet " dedim . Altımda bir eşortman vardı üstünde ise kısa kolu bir t-shirt . " Anne hiç değiştiremem hem ben böyle rahatım . " Dedim . Annem " aslında umrumda olmazdı ama babanın yanına da uğrayacağız " dedi bende " ha tamam o zaman " diyerek yukarı çıktım .
*****
Alışveriş bitmişti . Üç çift kıyafet almıştık . Her bayram böyle yapardım zaten bir tek bayramdan bayrama alışveriş yapardım . " Taksiye mi binelim " dedi annem . Annem e şöyle bir baktım şahsen benim taksiye verecek param kalmamıştı annemde de kredi kartı vardı " anne taksiye para kaldımı ? Kalmadı eee o zaman ?" Dedim . Annem omuz silkti " tamam neyse gel dolmuş a binelim " dedi . Bende başımı olumlu anlamda salladım .
" Abi şuradan bir öğrenci , bir de sivil al " diyerek parayı öne doğru uzatım . Adam aynadan bana şöyle bir baktı " abla ben nasıl alım ordan gel kendin ver " dedi . Bende aynadan adama aynadan adamın bana baktığı gibi adama baktım " abi ben nasıl verim adım atacak yer yok " dedim . Ayakta duran yardım sever bir genç " bacım sen bana ver ben veririm " dedi ve elini bana doğru uzattı " büyüksün kardeşim al bir sivil , bir öğrenci " diyerek beş lirayı adama verdim . Adam bana tekrar 1 tl uzattı . " Eyvallah koçum " diyerek parayı aldım .Lokanta ya gelmiştik . Dolmuştan indim annemin de inmesine yardım ettikten sonra lokantaya doğru ilerlemeye başladık . Lokantadan içeri girdiğimizde annem le şok olduk . Babam sinir küpüne dönmüş bir şekilde Ahmet abi ye bağırıyordu . Ahmet abi babamın en eski garsonlarindan biriydi ve babam Ahmet abiye çok güvenirdi .
Hebele hubele ... Bir saniye heyecanlandım . Neyse çok uzatmayalım . İşte size yeni bölüm çok uzun olmaya bilir ama gerçekten çok yoğunum hem ben hem de arkadaşım Büşra . Bu bölümü yine ben yazdım yani Tuana . Umarım bu bölümü beğendiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Meyvesi 🍉🍉
HumorFransada yaşayan kuzenleri ile birlikte fransaya gidip, konservatuar okuyan mavi tutkulu tuana başına geleceklerden habersizdir... 🍉🍉🍉🍉