Barış ların olayın arasından koskoca 1 ay geçmişti bu 1 ay boyunca Barış ile Yağmur evlenme kararı almışlardı ve bunun için yarın Mersin e gidiyorduk ve Emre ye olan hislerim kesinleşmişti ona aşıktım hemde deli gibi . Ama onu bilmiyordum . O benim esmer yarım di . Ayaz ın sevgilisi olmuştu kız Ayaz ın yanın da melek gibiydi ama ayaz olmadığı zaman bana karşı çok serti ben tabi altında kalmıyorum yapistiriyorum lafı hemde japon yapıştırıcısı ile . " şşt daldın lan . Biliyorum çok yakışıklıyım ama gozlerinle yedin . Bari gözlük takta hamile kalmıyalım kızım " diyen emre ye gülümseyip göz devirdim. " dalmışım Emre sana söylemem gereken bir şey var ben ... " tek kaşını kaldırarak bana bakmaya başladı . Acaba söylesem mi ? Peki ne diyecektim . Ama sonra vazgeçtim sadece 1 ay sonra Adana ya geri dönecektim . " eee kızım ne diyeceksin? " dedi emre . Yok bir sey deyip gecmelimiydim ? Yoksa yalan mı uydurmalıydım ? " neyse boş ver yok bir sey " dedim . Ve derin bir nefes aldım , tam verecek ken . Birden sırtım duvar ile buluştu önümde ise Emre duruyordu . " ya şimdi söylersin ya da öperim " dedi dudaklarıma bakarak . Ben öper mi diye düşünürken iç sesim devre ye girdi ' kızım şu adamın gözlerine bir baksana ne görüyorsun ' dedi . Ben de Emre'nin gözlerine baktım . İç ses göz bebeği ve damarlar falan görüyorum başka ne görebilirim allasen ' lisanslı malsın dış ses yemin ederim . Ben o anlamda demedim . Duygu olarak dedim . Bak bakalım .' tekrar Emre nin gö- . Şuan ne mi oluyor Emre beni öpüyor . Ben hiç bir şey yapmadan durdum hareket edemedim . 5 saniye sonra Emre gözlerime baktı ve " sana demiştim ya şimdi söylersin ya da tekrar öperim " dedi . Yutkundum ve yalan aramaya başladım en son aklıma ilk gelen şeyi söyledim " Emre ben hamileyim lakin bir de lezbiyenim , lezbiyen olmadan önce hamile kaldım sonra da birileri gelip beni lezbiyen yaptı . Sonra da sen artık unicorn Sun dedi ve bana bal kabağı verip . Emreye aşıksın dedi " dedim . Ve yanlışlıkla bir cümle kaçırmıştım . Ben dudağımı ısırıp Emre ye bakarken o sanki bir şeyleri çözmek istiyormuş gibi yüzüme bakıyordu en son dudaklarımda takıldı ama birşey yapmayıp geri çekildi . Bir kaç saniye mal mal ona bakarken birden kahkaha atmaya başladı . " Kızım salak sın vallah ya " göz devirdim . Sonra aklıma birden Emre nin beni öptüğü geldi " Emre biz senle evlenmeliyik sen benim namusumu kirlerlettin" dedim tam bir Adana Dağlıoğlu çocuğu gibi şivemi değiştirerek " ağam bunun başka yolu yokmudur " dedi Emre o da benim gibi şivesi ni değiştirerek " malasef ya evleniriz yada vururum " dedim ellerimi silah yaparak ona doğrultum " ağam taham senle evleneceğim " deyip kahkaha atmaya başladı . Bende ona katıldım " Emre sen nerelisin " dedim . Yatağa oturdu ve bana döndü " Adana Seyhan , Reşatbey " dedi . Benim gözlerimin parladığına eminim acayip mutlu olmuştum ve koşarak ona sarıldım tabi beklemediği için yatağa uzanır bir şekilde düştü bende onun üstüne düştüm . Ben tam kalkcakken birden belimden tutarak beni altına aldı " niye bu kadar sevindin ve hala ne söyleyeceğini söylemedin " dedi ben yutkundum ve birden flaş patlama sesi duydum . Emre üstümden kalkarak kapının önündekilere baktı bir adet burnun dan soluyan Ayaz ile Furkan ve fotoğraf çeken Yağmur . Yüzüm yanmaya başladı . " Siz ne yapıyorsunuz öyle " diye sordu Ayaz sinirli bir şekilde . " Düştük " dedim . Yalan söylememiştim yani . " Nasıl düştünüz " dedi Furkan. Şimdi eğer olduğu gibi anlatırsam benim değil Emre'nin alta olması gerekirdi o yüzden " ben yatakta oturuyordum yerde de .... " Derken yere bakıyordum yerde saç maşası nı gördüm . Maşayı göstererek " yerde sıcak maşa vardı Emre görmedi yanlışlıkla takıldı ve düştü " dedim . Herkes Emre ye bakınca Emre başını salladı. " tamam ama bir daha öyle üst üste düşmeyin " gülümseyip kafamı salladım . " Her neyse siz niye geldiniz " diye sordu Emre . " Son kez sahile gidecektik size haber vermeye geldik " dediler ben tabi üzüldüm çünkü denize giremezdim . Kizsal mevzular . " Ama ben gelemem " dedim Yağmur a bakarak anlaması için dua ediyordum bir yandan da . " hı tamam o zaman sende gel oturursun " dedi Yağmur , anlamıştı . " Tamam pekiiii " dedim i harfini uzatarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Meyvesi 🍉🍉
HumorFransada yaşayan kuzenleri ile birlikte fransaya gidip, konservatuar okuyan mavi tutkulu tuana başına geleceklerden habersizdir... 🍉🍉🍉🍉