3. bölüm ' ses kes dış ses'

140 12 4
                                    

O lanet olası yaratığın cirlamasiyla uyandım ( yani çalar saat ) . Saat 11di bu benim için bir rekor ilk defa böyle erken uyandım neyse . Hemen üzerimi giyindim . Kısacası yarasa kol gri bir t short , altına da beyaz yüksek bel pantolon . Şimdi niyemi giyindim çünkü o büyük gün taliplerimin fotosunu göreceğim en az 2 kilo alacağım ve en önemlisi usta giybetcileei dinleyeceğim gün .Yani kısacası annemin günü var bugün . Ben hazırlana kadar saat 11:30 olmuştu . Annemin kankiştotolarinin gelmesine 1 buçuk saat var ben de kahvaltımı yaptım . Ortalama bir 15 dk sonra kahvaltımı bitmişti. Biraz hızlı yerimde .

" Ee güzel kızım varmı gorustugun birileri " dedi yanımdaki tontikloşum (kilolu+esra erol+torun= tontikloşum).
" Teyzeciğim hayatımda bir kişi yok " off anlamıyorlar iki saattir bunu anlatmaya çalışıyorum . " Doğru söylüyor Aysel onun hayatında bir değil tam 4 kişi var 4 , 4 . Seni yere bakan yürek yakan vay vay " diye atıldı başka bir tontikleşum. " Ne? Nasıl ? Kim veya kimler ? Ne diyorsunuz siz ayol ? " Dedi annem . Durun lan bende merak ettim bu 4 kişiyi . " Teyzeciğim bu 4 kişi kim dir ? " Dedim bıkınca . Merinet de yanındaki kadının gösterdiği fotoğraflara bakıp göz deviriyor. " Kim olacak bu yan evde oturan 4 oğulan var ya neydi isimleri ... Hı birinin adı Meriç ti " dedi demin '4 kişili ' diyen teyze . Annemle ben birbirimize baktıktan sonra kahkaha atmaya başladık . Çünkü annem bizim çeteyi bilirdi . Asla aramızda birşey olmadığını . " Ay ayol Nermin onlar bizim kızın abisi gibidirler tanırım onları Tuana ya asla yan gözle bakmazlar . "

Bir şükür gün bitmişti . Merinet bana bakıp " bu gün işleği ne sıklıkla oluyoğ " dedi . "Bilmiyom ama merak etme ikincisi olana kadar biz gitmiş oluruz " . Merinet rahatlamış adına derin bir nefes aldı . Bunların, özellikle bir kadın tırnağımdan tut saçıma kadar eleştirmişti neymiş efendim ' bu saç ne kız böyle renkli renkli sokakta görsem senin bizim Fatosun kızı olduğuna asla inanmam ' dedi . Neyse ama bir kadın vardı bir torunun fotosunu gösterdi ağzım açık kaldı lan çocuk bir eserolik değildi ama çok taştı lan birde denizdeyken çekilmiş yani üstü yoktu . Ve utanmadan çocuğun baklavalarinı saydım tam tamına alti taneydi . En son içimde ki imamlı görl ' seni pis kâfir ayıp ayıp valla ayıp billaha ayıp ' dedi bende hak payı vererek bakmadım . Lan birde biliyonmu bizim Merinet Müslüman çıktı Adrian da Müslüman . Tel gelen mesaj ile öyle bir heyecanlandım ki inanamaz sınız çünkü bu mesaj Wattsap tan gelmişti yani Turkcell olamazdı .

gazlıfruko( Furkan )
- Tuana kızım bir bize gel acil
Tuana
- niye lan noldu
gazlıfruko
- hadi hadi soru sorma

Oflayıp ayağı kalktım ve annene " ben çıkıyor um hatun kendine iyi bak " diye bağırdım . Ve hemen yandaki eve açtı. " Naber Tubaba hihihihi" . " İyidir Güneşaz sen ne yapıyorsun . "
Ayaz göz devirerek kapı yın önünden çekildi . Adım gibi iyi bildiğim evde ilk olarak oturma odasına baktım ama Furkan yoktu üst kat Furkan'ın odasına çıktım kapıya yaklaştıkça barış sesleri geliyordu biri Furkan'ın sesiydi diğer ses ise tanımadığım bir kadına aitti . Odayin önüne geldiğimde Furkan ve ağlayan bir kızla karşılaştım kız çok güzeldi , seksi değildi tam tersi tatliydi . Furkan'ın takıldığı kızlara hiç benzemiyordu . Çok tatlı , masum biriydi . Ben kapının önünde dikilmiş kızı incelerken Furkan beni gördü ve hemen yanıma gelerek kolundan çekti ve kızın karşısına koydu . Kız ağlamayı durdurdu ve beni inceledi " Bak Ecrin bu nişanlım niye anlamıyorsun ben. ni-şan-lı-yı-m ." Dedi ben ne ben gözleri büyümüş ve ağzım açık kalırken Furkan a döndüm yüzüme öyle bakıyordu ki kıyamam ama bıkmıştım her evine gelen kızı böyle kovuyordu ama bu kız farklıydı çok masum gözüküyordu. Ben kafamı iki yana sallayarak önüme döndüm ve kızin kolunu tutarak odadaki banyoya soktum kapıyı kapattım ardından da kilitledimkiz bana bakıyordu duygusuz bir biçimde . Ne korkuyordu ne demek üzülüyor tek sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi . " Şimdi beni iyi dinle ben Furkan'ın nişanlı sı değilim Furkan seni kandırma amacıyla böyle dedi . Şimdi sana bir kaç soru soracam . " Kızın gözleri parlamişti kafasını tamam anlamında sağladıktan sonra gözlerime baktı . " İlk soru hiç bir erkekle yatın mı ... Anla işte " dedim . " Hayır asla öyle bir şey yapmadım hala ilk öpücüğümü saklıyorum hatta " gulsedim ve ikinci soruya geçtim " peki gülen için ne yaparsın . " Dedim tek kaşımı kaldırmaya çalışarak ama beceremedim ikisini birden kaldırdım
Ecrin bu halime kıkırdaı . " Onun için canım vermem çünkü klişe şeylerden hoşlanma ama onun için ona hayallerimi umudumu ve neşeli verim o hiç üzülmesin . " İçten bir şekilde gulumsedim ' mal niye içten gülümsüyor kız senin içini göremezlik ' iç ses sen nerelerdeydin . ' ses kes dış ses ' lan biz senle ne anarmeliz ve o lafı benim sana söylemem lazımdı ' he boh ' . Tamam çocuk artık senin istediğini yap benden size müsaade .
. " Dedim ve kapıyı acarak çıktım . 'yoh canım niye kapıyı a iyon kapıyı açmadan da çıkabilirsin ' ses kes iç- ' sakın bana öyle deme ağzını carrrt diye yırtarım dış ses . ' büyüksün abi.

Herkese merhabalar ne yapıyoruz meyvenin içindeki çekirdeğin vitaminleri napiyonuz ( merak etmeyin iyi bir şey dedim 😊) hihihihi neyse bu biliyorsunuz biz bölümleri arkadaşım ile yazıyoruz yani ortak hesap bu bölümünde ben yazdım yani Tuana . Neyse öpüldünüz 😘

Yaz Meyvesi 🍉🍉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin