9. bölüm "Oh canıma deysin sen kimsin benim aşkımı kaçırıyor sun "

98 12 4
                                    

Sınır +20 oy eğer bu bölüme 20 oy gelirse yeni bölüm yazacağız.

Sabah uyandığımda uzandığım yer sertleşmişti sanki biraz kıpırdandım . Belim de bir ağırlık hissedince aşağıya doğru ittim gözüm kapalıydı uyku sersemiydim .

" Tuana senin üstünde niye hiç bir şey  yok " diye seslendi aksakallı nine . " Ne diyon nine " diye bende seslendim . " Ne nine si kızım kalk üstümden " dedi yine nine ama bu sefer sesi emre gibi çıkmıştı .

Gözlerimi açtığımda emre nin sırıtması ile karşılaştım . Sonra totucuğum da bir ağırlık hissedince kaşlarımı çattım yüz üstü bir biçimde emre nin üstündeydim kafamı biraz kaldırarak Toto ma baktım " Emreğğğğ eğliniğ çek totom dan " diye cırladım . Hemen emre nin üstünde kalktım emre üstüme bakıyordu kaşlarımı çatarak bende üstüme bakindim ve ımın tınrım didim . Altımda pijamam vardı ama pijamanın kazağı yoktu sadece sütyenim vardı. Koşarak banyo ya girdim . Arkam dan erkeksi bir kahkaha gelince istem dışı bende gulumsedim .

Banyo mu yapmıştım ama kıyafetlerimi almayı unuttum o yüzden emre den istedim ama iki saat dir bir kıyafet secemedi " Allah'ını seviyorsan bak ölümü gör hadi la " diye bağırdım . Şimdi ben niye çıkıp almıyorum çünkü bu otelin havluları gotum kadar aq . Çok kısalar birde bornoz yok ya . Havlu tam totomun aşağısında bitiyordu o da zar zor . Derin bir nefes aldım ve kendimi her şeye hazırlatarak banyo kapısını açtım tam bir adım atacaktım sert bir cisim çarptım . Kafam öne eğik olduğundan görmemişim . Kafamı kaldırdım Emre elinde giysiler ile kapıyın önünde bekliyordu . Yutkunup bir adım geriledim. Emre beni süzüp sırıtı . Elindeki giysileri hızla aldım belki birazcık frikik vermiş olabilirim . Tam arkamı dönmüş banyo ya gideceken duvar ile emre nin arasında  kaldım . Tatlı bir biçimde gülümseyerek emre nin kollarının altından kaçıp . Banyo ya girdim . Kot bir pantolon giyindim dizleri yırtık ti bu kotun uzun bir hikayesi vardı anlatım :

O zaman lar babanem bizde kalıyordu . Annem ve ben alışveriş e çıkmıştık . Çok güzel dizleri yırtık bir kot aldım . Eve geldik pantolonu üstüme giydim babanem e gösterdim babaannem pantolonu gördüğünde yüzünü buruşturmuştu . Ben omuz silkip pantolonu soyup yatağımın üstüne atım ve dışarı çete ile buluşmaya gittim . Eve geldiğimde babanem pantolonun yırtık yerlerini dikmişti .

İşte böyle...

( Tuana nın giydikleri ama ayakkabıyı beğenmedim )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Tuana nın giydikleri ama ayakkabıyı beğenmedim )

Emre de üstünü giyindik ten sonra otelden çıkıp kahvaltı yapmak için bir yerlere gittik . Yarın New York a geri dönüyorduk .

" Omro bok bo cok gozol dono bonco " dedim ağzım dolu bir şekilde . Kavaklıdere restoran a gelmiştik buranın mezeleri harikaydı . Zaten biz kahvaltı bahaneydi buraya gelene kadar saat öğlen 12 olmuştu ." Allah ını seviyorsan yeter yağmur damlam hı yeter yaz meyvem " yağmur damlam kelimesini anlamıştım ismimin anlamından dolayı böyle diyordu ama yaz meyvem ne " yaz meyvem ne ? Niye öyle diyon " dedim . Bana uzun uzun baktı sonra da " hatırlıyorsun dimi bir bir kafe de garsonluk yapmıştık üstünde karpuzlu bir elbise giymiştin ..." Başımı olumlu anlamda salladım " birde her müşterinin mutlaka tabağın dan bir tane karpuz yiyordun " dedi . Hafif gülümseyerek başımı salladım " işte o zaman acayip tatlı duruyordun " dedi .

Yaz Meyvesi 🍉🍉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin