" sizi çok ama çok özleyeceğim . Sizi seviyorum ama unutmayın ben herkesi seviyorum . Şuan ne dediğimi bilmiyorum ama sizi seviyorum kendinize iyi bakın " dedim acıklı bir şekilde . Şuan ne mi oluyor anlatayım . Bizim yağış çifti ( Yağmur ve Barış ) Mersin'de kalıyorlar çünkü Mersin'de yaşıyor lar ne kadar açıklayıcı dimi her neyse otelin önünde Adana ya giden servisin gelmesini bekliyoruz niye arabayla değil veya uçakla değil diye soruyorsunuz dimi . Çünkü bir araba yok bu emre nin New York taki arabası kiraymis yani bir süreliğine kiralamış .
" Kimin telefonunun kontür ü var " diye soran Ayaz'a hepimiz uzaylı görmüş masum köylü gibi baktık niyemi çünkü ayaz demin telefonuna kontür yüklemişti . " Yav bakmayın öyle ben yeni yükledim kıyamıyorum " dedi yine ayaz hepimiz göz devirdik ben de dahil hihi kendimle gurur duyuyorum . " Kardeşim niye ne yapacaksın " diye sordu Meriç " akıl hastanesi ni Arıcam Tuana için bu aralarda pekiyi değil daha dün test kitabıyla flört ediyordu " gözlerimi büyüterek Ayaz'a baktım . Bir kaç adımda yanına giderek kulağına " ayaz sen ne diyorsun yanımda emre var şimdi emre onu matematik testiyle aldattığını oğre-" cümlemi tamamlayamadım sizce neden ? Bence bilebilirsiniz o kadar da zor değil " Tuana sen beni nasıl aldattırsın " diye emre birde elini kaldırıp bana yaklaştırınca tokat atacak sandım ama öyle olmadı atarmış gibi yaptı . " Al sana " dedi birden . Ben halla anın şokuyla emre ye bön bön bakıyordum .
" Ahh yavrum sizi çok özledik hiç arayıp sormadiniz siz aramayinca bizde trip atık " diyen annemin bu hallerine alışkın olduğum için sadece kıkırdadım . Servis ilk olarak emre lerin evinin önünde bıraktı ve o ev bana acayip tanıdık geliyordu . Sonra da çeteyle bizi zaten evlerimiz yan yana " ah Fatoş anneciğim hiç trip atmak size yakışıyor mu " diye soran Ayaz yaptığı hatayı farkedince tam ağzını açmıştı ki " demi ayaz ben yaşlıyım , ben çirkinim bir tek siz gençler trip atarsınız . Nasıl olsa ben yaşlıyım " diyen annem Ayaz'a son bir bakış atıp " Necmi hadi eve girelim bunlar çok değişmiş " dedi ve saçını savurup içeri girdi lan kapıyı da kapadı " anaaaa ya ben beni almayacak mısın ? Beni beni behtül ünü ?" Dedim . " Sen ilk olarak git bir ekmek al öyle gel " dedi babam Necmi sultan . Bu babam da ortağına çok güveniyor sanırım ne zaman baksam evde Restoran ta gitmiyor .
" Hüsnü abicigim ekmek taze mi " diye sordum " evet Tuana ekmekler taze " dedi Hüsnü abi . Hüsnü abi 30 yaşların da bizim mahalle nin fırıncı sı . " Eh boş ver Hüsnü abi nasıl olsa annem evde yine dünden kalan ekmeği yedirecek " dedim gülerek " sizi tanıyan da ünlü restorantın sahibi Necmi keser sanmaz yemin ederim " gülümseyerek kafamı salladım . Biz boyleydik nerdeyse tüm Adana babamı tanırdı ama biz klasik bir aileydik . Taze ekmek alındığı zaman bayatlar yenilirdi .ekmeği alıp çıktım ve eve doğru yürümeye başladım . Evi önüne geldim mi birde ne göreyim emre elinde de sırt çantam vardı . Ben etrafıma bakinarak yürümeye başladım umarım kimse görmez . " Emre senin burda ne işin var " dedim emre dışında her yere bakarak özellikle bizim eve . " Sevgilimi görmeye geldim . Yasak mı " dedi emre " ya canım yasak değil tabi ama ya biri görürse babam yaşatmaz " dedim . " Ben neden yaşatmaz mışın? " Diye bir soru duydum gözlermi sımsıkı kapatıp hatim indirmeye başladım . " Merhabalar efendim ben emre kızınızın er-" diye cümleye başlayan emre yi hemen böldüm " baba bu emre bizim çete nin arkadaşı kamptan tanıştık " dedim babama en tatlı gülümseme mi yapıp " iyi tamam ama niye burda " diye sordu babam . Zeki adam . " Baba biz aynı servisle geldik hani benim bir arkadaş ımın düğünü vardı ya mersin de " babam kaşlarını catarak anlamaya çalıştığını belli eden bir yüz ifadesi takındı ." Ha hatırladım tamam da niye burada ? " Diye sorusunu tekrarladı babam . " Şey .... Kızınız çantasını unutmuştu bende getirdim " dedi emre elinde ki çantamı göstererek " anlamadım ama neyse hadi gelin bakalım içeri bir konuşalım " dedi babam .
" Anaaaa ben geldim " diye bağırdım . " İyi halt etmişsin " dedi annem elini silkerek. " Hoş geldiniz . Sen kimsin " dedi annem emre yi süzerek .
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉Eeevvvveeet yaz meyveleri napiyonuz . Biliyorum baya uzun bir sure oldu ama olsun .
Ama size kırgınım hala sınır gecilmemis o yüzden kısa bir bölüm yazdım . Neyse öpüldünüz 😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Meyvesi 🍉🍉
HumorFransada yaşayan kuzenleri ile birlikte fransaya gidip, konservatuar okuyan mavi tutkulu tuana başına geleceklerden habersizdir... 🍉🍉🍉🍉