6. bölüm' saç malanmaz taranır '

109 11 4
                                    

Multimedya da Yağmurun saçı var iyi okumalar 😘

"kızım kalsana , kahvaltı etmeye gideceğiz hadi lan kalk " diye tanıdık bir ses bağırmaya başladı yastığı kafama koyarak uyumaya devam ettim . Evet Vini Uehara nerede kalmıştık evet rüyamda Vini Uehara görüyorum ah çok tatlı . " Tuana kalk duyduğuma göre Vini Uehara New Yorka çekimler için geliyormuş ." " Neğğ ? Nerede ? Kiminle ? Ne zaman ? Ne giyeceğim ? Adım neg ? " Yeni uyanmanin verdiği sersemlik ile iyice saçmalama ışığım ' saç malanmaz taranır ' bu espiri çok eski değil mı iç ses 'doğru söylüyorsun yeni espiriler türetmem lazım hadi bb dış ses " . " Hahahahahahaha o ne biçim surat lan " Emre ye nasıl yaptığımı bilmiyorum ama göz devirdim yuppi artık yapabiliyorum . Tekrar devirdim , tekrar devirdim . Ne kadar yaptım bilmiyorum ama başım dönmeye ve ağrımaya başladığında bıraktım ve bizim çete , emre ve Yağmur ya baktım hepsi ' sen insanımızın . Söylede ona göre davranak ' bakışları atıyorlardı . " Off neyse sizle hiç uğraşamam benim hemen üstümü giyinip Instagram dan Vini Uehara nın nereye gittiğini bulacam " diyip banyo ya girdim . Benim girmemle hepsi kahkaha atmaya başladılar .

Kafeterya ya gelmiştik şansıma açık büfe vardı . Merinet ve Adrian bir masada oturmuş el saliyorlardi gulumseyip açık büfesi işaret ettim Merimet gululseyip kafasını salladı ve önüne döndü . Bir tane tabak alıp her şeyden koydum zeytin , peynir , domates , salatalık , sosis , reçel ve bal küçük kutulardaydi , yumurta krep ve çay . Çok yerim ama asla kilo almam çünkü çok hareketliyimdir . Ben tabağı ve çayı alarak masaya doğru ilerledim benim arkamda da çete , Emre , Barış ve Yağmur . Ah noled olsun çok havaliyim herkes bize bakiyor. Sağ elimle saçımı sovurdum . Tabi ben çay bardağı nı unuttum çay bardağı hop yerde . Herkes gülmeye başladı . Furkan yanıma gelip göz devirdi " ben gidiyorum karizma mı çizdin .. ıh " deyip gittmeye çalıştı , çalıştı diyorum  çünkü kayıp yere düştü . Ben anirarak gülmeye başladım .

Ölmeden Masaya oturduk bir şükür . Açtım ağzımı , yumdum gözlerimi hop 15 dk ya tabakta boş bir bardak , reçel kutuları ve zeytin çekirdekleri kalmış tı . " Sen insansın demi " dedi Emre . Sadece göz devirdim ve diğerlerini bekledim . " Eee yağın ki kostüm balosuna kimleğ geliyoğ " dedi Merinet . " Biz geliyoruz orası kesin bugünde alışveriş e çıkacağız " dedim . Merinet gulumseyip kafasını salladı . Bir 5 dk sonra herkes kahvaltısını yapmış olmuştu . " E hayde o zaman gidek " dedi Ayaz şivesini değiştirerek . Gulumseyip kalktık ve küçük evlerimize girdik hazırlanmak için . 

Toplam 10 kişiydik ve iki tane araba vardı biri Emre'nin diğeri Merinet in babası nın yani amcamın dı. Amcamla hiç karşılaşmadım .Yagmur, Merinet , Ayaz ve ben Emre'nin arabasına bindik . Geri kalanlar Ali , Furkan , Meriç , Barış Adrian nın arabasına bindiler .

"Yağmur asla o elbiseyi giymem tek kelime " . " Niye bak çok güzel " gerçekten harika bir elbiseydi mavi kabarık bir prenses elbisesiydi . " Yağmur biliyorum çok güzel ama ben kedi kız kostümü istiyorum " dedim dudakları mı  büzerek . " Tuana yağ -" . " Merinet yağ bakkal da olur " dedim ve anirarak gülmeye başladım  . " Tuana beni dinle şimdi bu elbiseyi giyiyoğsun sonğa da bakıyoğuz beğeniğsek alıyoğuz bu kadağ " dedi Merinet . Ne kadar anirarak gülmek istesem de Merinet in bu garip şivesine ama demin ki konuşmadan sonra tırsıyorum. " Peki tamam " dedim . Yağmur da benim gibi prenses , Merinet black widow kostümü seçmişti.

*Emre nin ağzından*

" Kanka ben  kaptan Amerika olacam banane prens kostümün den " dedim bıkınlıkla . Mağaza ya girdiğimizden beli prens kostümünü​ gösterip duruyordu bıkmıştım artık . Kızlar farklı bir yere gitmişlerdi . Ali Batman , Ayaz spaydirmen , Furkan Superman , Meriç matrix kostümü giymişti  Adrian ise joker kostümü almıştı . " Off peki " dedim ve kabine girdim .

Yaz Meyvesi 🍉🍉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin