Şu an ne mi yapıyorum ? Oturmuş , karşımdaki üçlü koltukta Ali , Meriç ve Furkan'ı ve koltuğun yanında yerde bağdaş kurmuş olan ayazı izliyorum . Bizim te kuzenlerime çok şaşırmış gibiydiler ve onlarda burda olmak istediler . Karşılıklı tekli koltuklarda annem ve babam oturuyor ve çetenin karşısında adrian ve Merinet oturuyor . Onlar kim mi ? Fransız (!) kuzenlerim .. Bense yer kalmadığı için ayakta duruyorum. Uzun sessizlikten sonra babama baktım , konuşmak için uygun kelimeleri arıyor gibiydi . Ortam çok sıkıcı ve ben şarkı dinleyerek uyumak istiyorum . Bi symphony iyi gelir ... Uzun sessizliği ayaz bozdu . " sizinde ağzınızı bıçak açmıyor , buraya oturmaya mı geldik be ?" Kuzenlerimde dahil herkes kıkırdadı. Sonra bende annemin oturduğu tekli koltuğun korkuluğuna oturdum . Babam söze başladı. " tuanacım, biliyorum buraya çok alıştın ama... " merakla babama döndüm, devam etti " fransaya kuzenlerinle gidip konservatuarını orada tamamlaman senin için daha iyi olacak. " kaşlarım havaya kalktı " o yüzden iki güne Fransaya gitmen gerekiyor ". Ses yanımdaki annemden geldi. " ama olmaz sizi ve çeteyi çok özlerim. " deyip yüzümü astım. Adrian söze atladı " oğada genç genc takılığız ve bizim evde beş kişiğin sığabileceği kadağ yer de var, isteğleğse onlağda gelip fransa da okuyabiliğ. " bizimkilere döndüm. Hepsinjn gözü parlıyordu ve resmen kabul et diye işaret yapıyorlardı. Annem " orada yalnızlık çekmezsin, görüntülü konuşma yaparız. Hem amcan da orada bir şeye ihtiyacın olursa yardım eder. " dedi.Ve bende razı oldum. Fransa gezisi iyi olabilir. Annem çay yapacağını söyleyip mutfağa geçti ve bende onun yerine oturdum. Telefondan wattsap durumumu güncelledim ve telefonu kapattım. Çete işi olduğunu söyleyip çıktı. Normalde bende giderdim ama bir duşa ihtiyacım vardı. Kuzenlerim, annem ve babamı arkada bırakıp ( sanki kurtuluş savaşında yaralı birini bırakmış gibi üzgün suratla ) odama girdim. Açık mavi tonlarındaki havlumu alıp kendime ait banyoma girdim. Sıcak suyu ayarlayıp duşa girdim. Sıcak suyla duş almayı çok severim. Bazı insanlar soğuk suyla duş alıyor Ve bu çok saçma resmen eziyet. Şahzen ben ílık suyla bile zor duş alıyorum soğuk suda götüm donar. Bizjm durumumuz iyiydi. İki katlı bir evde yaşıyorduk. 10 dk. süren duştan çıktım ve kendimi kurulayıp beyaz bornozumu giydim. Yatağa atladım bornozum üstümdeyken (!) mavi renkte ve beyaz çizgili kulaklığımı telefona takìp symphony i dinlemeye başladım. Yaklaşık 10 dk. sonra annem odama girdi. Elini göğsünün altında birleştirip " neden hala giyinmedin? " dedi. Bende " biri beni çıplak yakalasın diye " deyip kıkırdadım. Devam edip " buda sana nasip oldu. " dedim. Annem " espri yaptı gülün. " deyip alkışladı. " hemen giyin kuzenlerinle ilgilen, sıkìntıdan patlıyacaklar. " dedi ve odamdan çıktı. Of bide onlar vardı dimi. Neyse onlarla biraz gezmekte zarar yok bence.. Tanışırız da hem.. Yani tam anlamıyla....
🍉🍉🍉
Açık mavi tonlarındaki dolabımı açtım ve mavi yarim tişörtümü giydim. Altına da siyah kot pantolonumu giydiğimde bir tek saç kaldı. Saçım siyahtı ve tabiri caizse götüme kadar geliyordu. Saçımın yarısını maviye boyatmıştım ve tatlı duruyordu. Gerçi mavi olan herşey bana göre tatlı. Mavi ve beyaz ve bazı yerler siyah tonlarıyla donatılmis odama bir öpücük attım. Saçımı at kuyruğu yapıp aşağıya indim.
Annem, babam ve kuzişlerim (!) çay içiyorlardı ama şahsen kuzenlerim ilk defa ince beli bardakta Türk çayı içiyorlardı çünkü garip bakıyorlardı Bana ne gerek var simdi zaten anlaşıyorsunuz? Edriyin " çok güzel olmuşsun neden giydin bunlaği? " dediğinde Merinet in bakışı aynen böyleydi (¬_¬). Ben " sizi gezmeye götürücem " dediğimde Merinet küçük bir kız çocuğu gibi el çırptı. Annem araya girdi. " kızlar siz hiçbir yere gitmiyorsunuz. Yarın günüm vardı unutmuşum. Siz sarma yapacaksınız. Bende börek çörek. " dedi. Ofladım ama Merinet sevinmiş gibiydi. Söze atladım ama konuştuğuma pişman olmam için bile artık çok geçti. " sanki lunaparka gidiyoruz Merinet, sadece sarma saracağız, hiç görmedin mi?? " dedim. " sadece sağma yemeyi seveğim bizim oğda pek teğcih edilmiyoğ bende yapmayı bilmiyoğum. " dedi. Kendimi kötü hissettim. " ben sana öğretirim çok kolay, e hadi o zaman mutfağa gidelim dedim. Adrian herşeye maydanoz olmak zorunda sanki " bizde babanla takılığız " dedi. Yav sen konuşma sen konuştu mı yiyesim geliyor lan seni. Bizde mutfağa geçtik. Mor renkte beyaz puantiyeli önlüğümü giydim sarmanın içini hazırlayıp malzemeleri masaya koydum. Tepsinin önüne ben oturdum. Merinete nasil yapıldığını göstermek için konuştum. " bak, bir tatlı kaşığı iç alıp ortasına koyucaksın sonra kulaklarını içe büküp saracaksın " bir yandanda birinci sarmamı sardım. " işte böyle!! " deyince Merinet e baktım ve güldüm. Onunki topa benzemişti. Hiç bozmadan " ama seri olmamız gerekiyor, o yüzden sen yaprakları ayır ben sarayım " dedim. Sonra işe koyulduk allahtan bunu yapabiliyor. Arada yırttıkları da oluyor ama yapacak birşey yok. Annem dolmaları yıkayıp masaya koydu ve börek yapmaya koyuldu.
🍉🍉🍉
Sarmaları ve dolmaları tencereye dizdim ve pişirmeye biraktim. Annemde poğaça ve kurabiyleri fırına koydu. Adrian misafir odasında kalacak ben ve Merinet te benim odamda. Misafirperverlik yapıp ta yatağımı Merinet e asla bırakmam zaten sayili günler imiz. Merinete yer yatağı serdim. Yarin yer sarmalarini. Suan uykuya ihtiyacım var çünkü yarın uzun bir gün olacak. Hele hayriye teyzede davetliyseeee. Günlük sabah aksam dus alirim yarin onu da yapamayacağım... :((( bari uyuyayım. Telefonu elime alıp bonbon u açtım ve kulaklıklarımı takıp uyudum. Derseniz ki şarjìn bitmiyor mu? Annem saolsun yatmadan önce telefondaki şarkıyı kapatıyor. Deliksiz uyku merhabaaaa!
🍉🍉🍉
Evet arkadaşlar merhaba. Ben büşra bu bölümü ben yazdim. Tam 800 kelime vote ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi tatillerrrr!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Meyvesi 🍉🍉
Hài hướcFransada yaşayan kuzenleri ile birlikte fransaya gidip, konservatuar okuyan mavi tutkulu tuana başına geleceklerden habersizdir... 🍉🍉🍉🍉