Prologue

2K 43 1
                                    

Kiedy zobaczyłam go stojącego w oddali przed ołtarzem poczułam się najszczęśliwszą kobietą na świecie.
Jego cudowny uśmiech, oczy i twarz, która wyrażała tyle emocji mówiły samo za siebie.
Matthew był moją miłością mimo tylu przeciwności losu - kochałam go jak nikogo na świecie.

Nasza przeszłość nagle przestała istnieć.
Zapomniałam o tym, co mieliśmy okazję zobaczyć, przeżyć i doświadczyć.
Nie zawsze były to dobre wspomnienia, ale każda chwila na pewno nas czegoś nauczyła.
Chwile pełne łez, smutku, bólu i cierpienia zastąpiły szczęście i radość.

Mimo tego co przeżyliśmy, zarówno tego dobrego jak i złego zbudowaliśmy razem rodzinę dla której priorytetem jest i zawsze będzie miłość oraz wzajemne zaufanie.
Dla obojga nas małżeństwo jest zapieczętowaniem naszej miłości, która przeszła przez szereg prób i niepowodzeń.
Nazywając siebie nawzajem Mężem i Żoną rozpoczynamy wspólnie nowy etap w swoim życiu z nadzieją na lepsze życie...

___________

Edytowana ostatnia część trylogii
pt. Faith, Hope & Love 💕

Zdecydowałam się kontynuować życie głównych bohaterów; mam nadzieję, że się spodoba i zyska czytelników
- tak jak w przypadku poprzednich dwóch części, do których przeczytania serdecznie zapraszam.

✔ możemy spotkać wulgaryzmy bądź treści dla osób pełnoletnich 🔞

✔ przepraszam za jakiekolwiek błędy ortograficzne i interpunkcyjne ⚠

Faith, Hope & Love - III. We Are FamilyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz