"Benim ismimi duyarsanız sevinirmisiniz ?" dedi onun istediği cevabı vermemi ister gibi.
"Tabiki sevinirim,birlikte çalışmak güzel olabilir" dedim ve o anda gülümsemesi daha çok büyüdü.
"Ne mutluyum ki sizi ikinci kez sevindireceğim bayan Moore" dedi
Ahh..Tahminlerimin hepsi doğru çıkmıştı.Şimdi sıra baloda herkesin önünde duyulmak kalmıştı.Akşam yemeği eğlenceli geçmişti.İlk kez bu kadar güldüğümü hatırlıyorum.Dışarıda William'ın katı ve kendini beğenmiş biri gibi görünebilirdi fakat o daha farklıyıdı.Yemeğin sonunda ikimizde birbirimize iyi geceler diyerek odalarımıza -karşılıklı- gittik.Odama varır varmaz kendimi yatağa attım.Kurnazca sırıtıyordum.Kalkacakken aynanın karşısında durdum ve elim küpelerime gitti.Yüzüm tekrardan alev aldı.
WİLLİAM ANDERSOON
Sabah yüzüme vuran güneşin üstüne perde çekmek için kalkmıştım.Fakat küçük bir kahkahanın kurbanı oldum.Merak edip dışarı balkona çıktım.Tanrım ! Yüce İsa ! Karşıma afroditi kıskandıracak bir güzellik duruyordu.Angelena beyaz dantelli sabahlığı, dağılmış doğal saçlaı ile karşımda telefonla konuşuyoru.Henüz beni görmemişti.Buna minnet duyarak ona bakmak yerine yeni kalkıp güzel havayı içime çekerek gerindim ki bilerek orada durduğumu anlamasın.Angelena telefonuyla konuşmaya devam ederken bir an gözlerini beni buldu ve farketti.Benim ise onun sadece dantelden olan dekoltesini yakından görme fırsatım oldu.Dekoltenin mesafesi balkonlarımızın arasından daha fazlaydı.Ve ben bu balkon mesafesinden atlayabilirdim ve...Ben bunları düşünürken o telefonunu çoktan kapatmıştı.
"Günaydın bay Andersoon"
"Bayan Moore ne güzel bir sabah değilmi ? Sizede günaydın"
"Yoksa bügünkü balo için hazırlık yapmak içinmi erken kalktınız ?"
"Neşeli kahkalarınız sabah uykumdan daha güzeldi bayan Moore" dedim.İki elimle demirlerden destek alıyordum.
"O zaman kahkahalarııma teşekkür etmelisiniz" dedi ve muzipçe gülümsedi.
Ne acayip bir kadındı bu böyle başka biri olsa özür dilemek için şimdi tekrardan yatmamı hatta onla birlikte yatmamı söyler.Bu kadın benden teşekkür bekliyor.
"Sabah uykusu bölünen benim benim neden teşekkür edeyim?" dedikten sonra yanağındaki gamzesini gösterdi.
"Çünkü üstünüz çıplak ve bu havada hasta olabilirsiniz.Sanırsam kapınızda açıktı.Yoksa kahkahalarımı nasıl duyabildiniz ?"
Ah evet William zeki kadınlar senin ilgini çekiyor.Hemde çok çekiyor.Şu an Angelena'nın yaptığı etkiyi salak bir kadın yapmak isteseydi önümde çıplak kalmalıydı.
"Haklısınız bayan Moore" dedim
Cevabını gülümseyerek verdi.Sabah güneşi yüzüne çok yakışıyordu.Beyaz teninde adeta parlıyordu.Ona aç gözlerle baktığımın farkındaydım fakat kendime engel olamıyordum doğrusu.
"İzninizle akşamki balo için hazırlık yapmam gerekecek" dedi
Hayır ama bu kadar kısa süre olmaz.İçimdeki William'ı harekete geçirme zamanı gelmişti.
"Eğer sizde isterseniz akşamki baloda size eşlik etmek isterim." dedim.Bu safer balkonlarımızın ortak olan kokrkuluklarına ellerimi sabitledim ve eğilerek çapkın bakışlarımı yolladım.Oda tam güzel beyaz bacakları adım atacağı sırada bana kafasını dönerek;
"Maskenin altından beni bulabilirseniz akşam size eşlik ederim" diyerek kalbimden feth etti.Ben hiçbir kadından bu kadar etkilenmemiştim.Angelena içeri girdiğinde hala aval aval sırıtyordum.Bunu yüzümden silmek için ellerimi dağılmış saçlarımın arasından geçirdim.Bütün geceyi benimle geçirmeye hazır ol Angelena Moore.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Seni Bekledim
Teen FictionAnnesini ve babasını kaybetmiş güzel kadın Angelena Moore.Ölen babasının istediği projeyi alabilmek için İngilterede'ki tüm şirketleri yerle bir eden kadın.Kalbinin kapısına mühür vurmuş bir kadın.Ta ki Amerikanın soylu ailelerinden ve şirketini dün...