Hep Seni Bekledim 24.Bölüm

320 11 6
                                    

Evin kapısını kapatmamla sırtımı yaslamam bir oldu.Yüzümdeki aptal sırıtışımın farkındaydım,ve ilk kez bunun olmasından utanmıyordum.Şu an ikimizde birbirimizden hoşlandığımızı biliyorduk,ama kalbimi bu kadar heyecanladıracak şeyin adı hoşlantıdan daha fazla birşeydi.

Odama doğru gittiğimde kız kardeşimin kapısının açık olduğunu ve makyajını temizlediğini gördüm.Yorgun ve mutlu bir halde kapısının önüne yasladım ve onu izlemeye başladım.

“Kızdın mı ?”

Elindeki kremi alıp yüzünün belirli noktalarına sürdü.Şimdiden yaşlanma korkusu olduğu için hangi kremi ne için sürdüğünü bilemesemde,kokusu burnuma kadar gelmişti.

“Daha erken,daha sakin bir ortamda söyleyebilirdin ama hayır kızmadım.”

Sözleriyle ikimizide gülümsetirken,küçük bir öpücük yollayıp hemen iki adımla kendi odama geçtim.

Loş ışığı yaktıktan sokra direkt banyoya koşup sıcak suyu açtım.Hızlıca küvetin içini doldururken en sevdiğim vücut şampuanını da içine dökerek,vücudumda bana ait olmayanları çıkarıp sıcak suyuk kollarına bıraktım kendimi.Sıcak suyun şakaklarıma gelmesini sağlayacaktım ki telefonumun zil sesi buna engel oldu.Elimi en yakın havluya silerek telefonumu elime aldım.

“Uyundırmadım umarım.”

Kulağıma çalınan ses,biraz önceki yapacağım rahatlama anından bile daha güzeldi.Sesinin keyfini çıkarır gibi,diğer kolumu başımın arkasına alıp yasladındım.

“Hayır,daha uyumadım.”

Onun ne diyeceğini beklerken,ayaklarımla suyu dalgalandırmaya başladım.

“Mesajımı aldın sanırım.”

Sözünü daha bitirmeden hemen kıkırdadığım için konuşmadım.Bu aralar kıkırdamalarımda gülümsemelerimde fazlalaşıyor mu ne.

“Güzel,napıyorsun ?”

Evet şu an küvette sıcacık suyun içindeyim diyemiyeceğim için lafı dolandırmam gerekiyordu.Yalan söylemeyi pek beceremezdim.

“Hiç,öyle.”

Bunu bilerek kısık bir sesle söylemiştim.Takılı kalacağından korktuğum için ayaklarım daha hızlı hareket ettirdikçe,su daha çok dalgalanmaya başladı.

“Angelena şu an ne yaptığını bilmek istiyorum.”

Gün bitmeden günün sorusu belirlenmişti bile.

“Başka bir soru soramaz mısın ?”

Kısa gülüşünü duyduğum an yine o his belirginleşmişti içimde.Gülüşünden öpmeyi çok istiyordum ve bundan hiç sıkılacağımı zannetmiyordum.

“Siz iş ortağınızın sürekli ne yaptığını yada nerde olduğunu bilmek mi istersiniz bay Andersoon ?”

Tam karşımdaki aynaya baktığımda gerçekten deli deli sırıtıyordum.Kahkahamı tutmak için dişlerimi dudaklarıma geçirdim.

“Huyum kurusun bayan Moore,çok meraklı birisiyimdir.Şikayetçi misiniz yoksa ?”

“Hayır bay Andersoon.Aslında fazlasıyla ilgi manyağı biriyimdir.”

Gülümsemekten yanaklarımdan ağzıma doğru bir acının gittiğini farkettim ve geçmesi için yüzümü buruşturdum.Bu kadar gülümseye pek alışık değilim sonuçta.

“Hayatındaki erkek olarak sabah sana gönderdiğim korumayla işe gelmeni istiyorum.”

Bir lafı bu kadarda güzel döndürürdü işte.Aslında normal bir konuşmaya başlamamıza sevinmiştim.Bu arada ne koruması ?

Hep Seni BekledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin