Konuşmasını bitiren William ile beraber yerden çok yüksekte olmayan kürsüden indik.Masaya ulaşmamızla birlikte bir çok şirket yanımıza gelip tebrik etti.Hepsinin tebriklerini kabul ederken herşey sakin geçmişti.Biri dışında.Maskesi sayesinde tanıyamadığım iri yapılı yaşlı bir adam bize dönerek;
"Sanırım siz sevgilisiniz.Ahh şahane,çok ii bir proje olacak gerçekten" dedi
Bir an içimden adamın maskesini çıkarıp hazır bulundurduğum yumruğumu o suratına geçirmek istedim.Bu sırada William sırıtmasını bastırmaya çalışıyordu.Sinirlenerek cevabı ben vermek istedim.
"Hayır bayım , aramızda duygusal yönden hiçbirşey yok.Sonuçta hepimiz buraya iş için gelmiş bulunuyoruz." dedim.Hala ismini bilmediğim adam küstahça elindeki içkisinden bir yudum aldı ve boşta kalan eliyle William'ın omzuna bir yumruk attı.
"Dostum işin projeden bile zor ha ne dersin ?" dedi.Şu an ne kadar şaşırsam azdı.William adama dönerek ;
"Haklısınız bayım.İşim cidden zor ve inaçı" diyerek adam ile birlikte eğlendiler.Diğer elimi ise William'a yumruk olarak hazırlayabildiğime sevindim.Neyseki adam yanımızdan gittiği an William'ı sinirli bakışlarım ile buluşturdum.
"Neden adamın ağzına laf veriyosun ?" dedim.O ise tekrardan güldü ve içkisinden bir yudum aldı.
"Yaypma ama Angelena sadece adamın şakasına şaka olarak karşılık verdim" dedi ve bunu söylerken çok etkileyiciydi.Cevap vermeyip etrafı incelerken birden müzik sesi durdu ve insanlar mutlu bir şekilde maskelerini çıkardılar .Ben şaşkoın şaşkın etrafı izlerken Wiiliam'ın söze girdiğini işittim.
"Tnago zamanı" diyip maskesini çıkararak güzel gözlerini daha çok ortaya çıkardı.Ben hala aynı şekilde olduğumu görünce becerikli elleri ile benim maskemi çıkartıren,nefesi boynumdaki bir damardan sıcak bir çıkışı hissetmeme neden olmuştu.
"Şimdi daha iyi oldu" dedi ve maskemi kendininkinin yanına koydu.Etraftaki ışıklar söndü ve kalan son ışık tarkradan kürüsde ki bir kadına gelerek belirli olmasına yardımcı oldu.Kadının önünde iki tane kutu vardı.Bu tahminimce ismimizin yazılı olduğu kutulardı.Kadın ve erkek diye ayrılmıştı.Fazla kişi olmadığı için kadının işi erken bitmişti ve şimdide sıra sıra okumak kalmıştı.İşin aslı çok heyecanlıydım.İsteyerek değil ama zorla Taylor yüzünden kaltılsamda içimdeki tutamadığım çoçuk kıpır kıpr ediyordu.Ya William çıkarsa ? Sonuçta tango aşkla yapılan bir danstı.Off ne saçmalıyordum ben ? Gözlerim bir an William'a kaydı,gayet normal ve kendinden emin gözüküyordu.Kadın mikrafonu alıp salona hakim oldu ve konuşmaya başladı.
"Bayanlar baylar tango çekilişimiz yapıldı ve şimdide sıra ile sizlere belirlenen çiftleri okumak isityorum.İlk çiftimiz Taylor Moore ile Steven Andersoon'ı sahneye davet etmek istiyorum." dedi ve herkes ız kardeşim ile Steven'a bakakaldı.Yüzlerindeki ifadeyi hatırlayıp ağladığım zamanlarda bile gülebileceğim değerdeydi.Sonunda Steven olayın şokunu atlatarak Taylor'ın yanına geldi ve elini uzattı.Taylor ise kaderine yenik düşmüş bir edayla elini nazikçe tuttu.Steven yanımdaki William' a boğazını parmağı ile boydan boya değdirerek SEN BİTTİN! bakışını attı.William ise o etkileyici bakışını atarak yetindi.Onun yaptığını anlamıştım.
"Tebrikler bay Andersoon gayet başarılı bir plandı" dedim bir yandanda onları izliyordum.
"Teşekkürler bayan Moore bunu sizden duymak büyük zevk" dedi yüzünde kazanılmış zaferin duyguları vardı.Ben onu çözmeye kalkışırken bir yandan da kürsüdeki kadın eşleşen çiftleri okuyordu.Elizabeht-Harry çifti, Marry Anne ile Grey Fannıng ve en son çift Angelena Moore ile William Andersoon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Seni Bekledim
Teen FictionAnnesini ve babasını kaybetmiş güzel kadın Angelena Moore.Ölen babasının istediği projeyi alabilmek için İngilterede'ki tüm şirketleri yerle bir eden kadın.Kalbinin kapısına mühür vurmuş bir kadın.Ta ki Amerikanın soylu ailelerinden ve şirketini dün...