Bölüm 9

274 24 2
                                    

ARKADAŞLAR ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM 2 HAFTADIR HESABIMA GİREMİYORDUM SÜREKLİ ŞİFRE HATASI VERDİ DOĞRU YAZDIĞIM VE DEĞİŞTİRDİĞİM HALDE. BUGÜN SONUNDA GİRDİ.


Furkan o gece benimle uyumayı reddedip salonda uyumuştu. Bu incinmeme neden olsa da hiçbir şey söylemeyip hiçbir şey olmamış gibi davrandım. Mutfağa kahvaltı için gittiğimde kahvaltının çoktan hazır olduğunu görmüştüm ama kahvaltı tek kişilikti. Salona baktığımda Furkan yoktu. Hızla odama gidip Furkan'ı aradığımda telefonu çalmıyordu. İki kere daha deneyip mutfağa geri döndüm. Ekmek sepetinin içinde not bulmuştum.

"Telefonumun şarjı bitti. Eve gidiyorum."

Sadece iki cümle. Fazlası yoktu... dün gece hakkında bahsetmemişti bile.

Zaten onu gecenin bir köründe yanıma çağırmıştım ve birde benimle uyumasını istemiştim. Fazlasıyla yüzsüzlük etmiş gibi hissetmeye başlamıştım. Düşününce hala neden onu çağırdığımı bilmiyordum ve onun neden hemen geldiğini de anlayamıyordum. Okulun son günleri olduğundan ona sormam gerekiyordu çünkü eğer o zaman sormazsam tatilde benim yanıma yaklaşmayı reddedebilirdi. Nedense içime öyle bir his düşmüştü. Acaba fark etmeden bir şey mi yapmıştım? Ama ne yapacaktım ki? Fazla bile konuşmamıştık...

Kahvaltıyı hızla yapıp üstümü değiştirdim. Okul zamanını bekleyecek halim yoktu çünkü. Hemen gidip konuşmalıydım. Sırt çantamı da alıp hızla onun evinin yolunu tuttum. Ona geleceğimi haber vermek zorundaymışım gibi hissetsem de karşıma çıkmaz diye korkaraktan haber vermeyi istememiştim.

Neden bu kadar huzursuz hissediyordum ki? Sırf benimle uyumadı diye mi? Bunu telafi edecek tek şey yanıma gelmiş olması değil mi zaten?

Bir an sanki kocasını aldattığını fark eden kadının evine basmaya gidiyormuş gibi hissetmiştim. İçimde olan bu huzursuzluk aslında kıskançlığım bedenimi ele geçirip birisiyle görüşüp görüşmediğini öğrenme isteği miydi? Onun apartmanına geldiğimde aklıma birden düşen bu düşünce şok etkisi yaratarak durmama neden oldu.

Cidden başka bir kız olma ihtimali olabilir miydi?

Öyleyse bile niye yanıma gelsin ki? Öyle değilse bile yine gelir miydi yani?

Bir anda içeri girmekten vazgeçerek arkama döndüğümde Furkan bir kızla sarmaş dolaş geliyordu.

Birden en büyük korkum olan şey karşımdaydı.

Bir kız.

ORTAK NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin