8
Čakal ju pred školou. Annie napísal hneď po tom, čo Joan odprevadil do triedy. Správa obsahovala krátku textovku.
"Dnes sa zastavím."
Nenapísal, že príde ešte s niekým, pretože tak celkom netušil, čo je Joan. Kamarátka ? Spolužiačka ? Známa ?
,,Hneď po svojej premene príď ku mne ! Alebo nie, nie.. Nechám sa prekvapiť !"
Otočil sa za známym hlasom. Joan a July kráčali dolu po schodoch.
,,Nemyslím si, že to bude nejaká extrémna premena."
Nad ich konverzáciou sa pousmial.
,,Podľa mňa budeš šialene sexi", ozvala sa znova July.
Zastavili pred Blakeom a jemne sa naňho usmiala. Úsmev jej opätoval.
,,Človek by si myslel, že medzi vami dvoma niečo je. Šťastie, že jeden druhého nechcete. Ste také protiklady ako oheň a voda. Podľa mňa protiklady sa nepriťahujú. Veď ak by áno, boli by šťastné pári a skutočne by oheň nezahasili vodou."
Blake sa na ňu pozrel.
,,Zase redbull ?"
Mykla plecom.
,,Iba polku."
Zasmial sa. Dotkol sa Joan, ktorá sa naňho spýtavo pozrela.
,,Nasadni si na motorku."
Zakývala July a nasadla. O necelú pol hodinu už zastavili pred útulným domom. Bola až nadšená, keď si uvedomila, že vstúpi dnu.
Zosadli a dotkol sa jej lakťa. Náslesne ju potiahol ku dverám, ktoré sa otvorili.
,,Tvoju motorku som počula o dve ulice ďalej, Bley."
Usmial sa na svoju sesternicu a pevne ju objal.
,,Jasný signál, že sa blížim."
S úsmevom rikývla a pozrela sa na Joan.
,,Ahoj," ozval sa a nadvihla si vyššie okuliare. Annie len mykla hlavou a spýtavo sa pozrela na Blakea.
,,To je moja.. Spolužiačka."
Annie sa na ňu široko usmiala a podala jej ruku.
,,Annie."
Ruku prijala a následne si nimi potriasli.
,,Joan."
Pozvala ich dnu. Na chodbe bola samá zeleň. Nie farba alebo nejaké nastenné fotky, dekorácie. Len kaktusy a nejaké veľké rastliny. Páčilo sa jej to. Bolo to nezvyčajné, no zároveň veľmi pekné.
,,Takže na návštevu si neprišiel."
Blake pokrútil hlavou.
YOU ARE READING
Blbec Blake
Teen Fiction,,Preboha, Blake, prečo si mu vrazil ?!" Keby som mohla, vrazila by som mu rovnakú, akú vrazil tomu chudákovi chlapcovi. ,,Dotýkal sa ťa," povedal a mykol plecom. ,,Ježiši, nemôže vraziť zakaždým každému, kto sa ma dotkne !" •||Vieš, občas, čo si...