15
,,Hej, Zack, počkaj !"
Skríkol naňho Blake a odstrčil dievča, ktoré mu bránilo v ceste ceste za nim. Zack sa zastavil a otočil sa k nemu.
,,Čo je ?"
Blake sa zamračil sa nadtým ako naňho vybehoval, ako sa zatváril a aký tón použil. Ale to nebude teraz riešiť.
,,Ide o Joan."
Zack sa široko usmial, otočil sa k nemu chrbtom a začal kráčať. Blake sa k nemu pripojil a hneď ich všetci začali zdraviť.
,,O čo ide ?"
Zack každého odzdravil, zatiaľ čo Blake hľadal pohľadom Joan.
,,Chcem vedieť či to s ňou myslíš skutočne vážne."
Zack ho chytil za rameno a zasmial sa.
,,Jasné, že nie, blázniš ? Stavil som sa s Timom o veľké peniaze. Mám ju namotať a pretiahnúť do konca školského roka. Najprv bolo to namotanie, ale keďže sme obaja vedeli, že to bude až moc ľahké, Tim zvýšil stávku a povedal, že ju nepretiahnem. Zvýšil som znova ja a povedal som, že priatiahnem. Ale musím uznať, že.."
Zack nestihol dohovoriť, pretože Blake ho zdrapil a šmarihol o skrinku. Následne si ho pridržal a vrazil mu jednu do nosa a potom sánku. Jeho zuby cvkali a z noha sa mu hneď spustila krv.
,,Kurva, zbláznil si sa ?"
Zasyčal Zack od bolesti a chcel sa naňho zahnať, ale Blake sa uhol, chytil mu hlavu a tresol mu ju o skrinku.
Ich kamaráti ich hneď obkolesili a Tim zdrapil Blakea za ruky a vykĺbil ich za jeho chrbtom. Aj cez to, že Blake dosť prevyšoval. Čo neurobí výška, urobia svaly.
,,Zašpinil si mi tričko, hajzel," povedal Zack a ako Tim držal Blakea, vrazil mu takú, že sa jeho hlava otočila a z úst mu hneď vytiekol pramienok krvi.
Chcel sa zahnať znova, ale do ich kruhu vletela Candice, ktorá jediná tam chýbala. Zavesila sa na Zacka a pozrela na Tima, aby ho pustil.
,,Poď láska, ideme na oštetrovňu."
Pohľadom naznačila Blakeovi, že mu zachránila život a že to má uňho. Odvrkol si a sotil Tima.
Celá chodba naňho zazerala a musel odsotiť pár žiakov, ktorý nemali v pláne mu uhnúť z cesty.
Otvoril dvere a chcel ísť preč, ale na parkovisku videl stáť Joan, ktorá sa rozprávala s July. Keď ho uvidela, zakývala mu, niečo povedala svojej kamarátke a už sa hnala k nemu. Chcela ho objať, ale uhol sa.
,,Čo sa zase deje ?"
Až potom si všimla jeho ústa a zlíkla. Chcela sa dotknúť zranenia, ale odtisol od seba jej ruku.
,,Hej, počuj emak, ešte raz také niečo urobíš a energeťák budeš mať naliaty v zadku."
Blake vykročil k July a hrozivo sa na ňu zamračil.
,,Neviem čo ma dostáva viac. To, že sa mi vyhrážaš alebo to, že mal odhodlanie ma tak volať."
July vyčarila úsmev a ďobla ho do hrude.
,,Myslíš si, že ma zastrašíš ?"
Keď sa zasmiala, Blake ju chytil, prehodil si ju cez rameno a kráčal k nej na mužské záchody rovno do telovične. Vtom momente aj zabudol, že chcel ísť domov.
,,Hej, pusti ma !" zakričala naňho, ale on kráčal ďalej. Kopala ho, búchala, stále nič. Nepomohli ani Joanine slová.
,,Blake !" pokúsila sa znova, ale on stále nič. Rozrazil dvere od chlapčenských šatní, prešiel uličkou a postavil ju pod sprchu.
,,Nie, to neurobíš !"Blake sa usmial, chytil hadicu a skôr ako stihla utiecť, začal ju striekať studenou vodou.
Tréner chalanom teplú odpojil. Vraj aby si zvykli na chlad počas zápasov a aj tak väčšinou používajú studenú, keď sú spotení.
July vrieskala a metala sa. Keď tam chcela vstúpiť aj Joan, chytil ju jednou rukou okolo pása a zastavil ju. Visela vo vzduchu.
,,Teba tam nepustím," zasyčal.
,,Ako môžeš byť takýto ?!"
Zakričala a keď videl v jej očiach ako nim začína pohŕdať, pustil ju aj sprchu. Mokrá a uplakaná July sa rozbehla za Joan.
,,Príšerka.."
Pokrútila hlavou a hodila naňho posledný pohľad predtým ako odišla.
639 slov
Ta sprcha ma napadla pri dnesnom teple😁😁
ESTÁS LEYENDO
Blbec Blake
Novela Juvenil,,Preboha, Blake, prečo si mu vrazil ?!" Keby som mohla, vrazila by som mu rovnakú, akú vrazil tomu chudákovi chlapcovi. ,,Dotýkal sa ťa," povedal a mykol plecom. ,,Ježiši, nemôže vraziť zakaždým každému, kto sa ma dotkne !" •||Vieš, občas, čo si...