Neznámi chlapík držiaci Joan, sa zasmial. Už len kvôli tomu, že je od Blakea svalnatejší. Výška je nič. Súperil aj s vyšším.
Pustil ju, odsotil od seba a usmial sa ešte širšie. Akonáhle sa jednalo o bitku, nezaujímal sa o ňu. Rád vyvoláva konflikty a ešte radšej sa bije.
,,Vždy ma baví pozorovať ako si žrialiví chlapi chránia svoje ženské. Je to len žena. Takých tu behá hodne. Same frndy, kozy, zadky. Len sa poobzeraj. S tvojim ksichtom by si ich mohol mať oveľa viac a oveľa krajšie."
Joan sa pozrela na Blakea. Bolo to automatické. Nevedomky chcela vidieť či to urobí. Či sa poobzerá a uvedomí si ten fakt. Že môže mať omnoho viac báb a oveľa krajších ako je ona.
Blake však len stál, nosné dierky nahnevano roztvorené, zťažka, nahnevano dýchal. V rukách držal poháre a jeho hánky boli tak veľmi napnuté, až mala chuť sa za nim rozbehnúť a povedať mu, aby odišli.
,,Alebo ju má zo zlata ?"
Zasmial sa nad vlastným vtipom a poobzeral sa po dave. Joan si ani neuvedomila, že celý klub utíchol a všetci ich pozorujú. A tí všetci sa zasmiali.
Blake stisol sánku, zavrčal a hodil sklenný pohár po neznámom. Obsah v ňom ho oblial, zásah ho zabolel a rozbil sa pri jeho nohách.
Chlapík s nadvihnutým obočím zdvihol pohľad zo zeme na Blakea.
,,To si videl vo filme ?"
Niektorí sa zasmiali, niektorí uchechtli, niektorí v tichosti a pijúc svoj alkohol pozorovali situáciu.
,,Ukážem ti, čo som videl vo filme ja, dobre ?"
A skôr ako sa Blake stihol nazdať, chlapík ho zdrapil za krk a odhodil preč. Presne ako vo filme. Superhrdinskom.
Blakeovo telo dopadlo na zem hneď po tom, čo ľudia uhli. Joan sa za nim chcela rozbehnúť, ale chlapík natiahol ruku, do ktorej narazila telom a tým jej zabránil pomôcť mu.
,,Neochraňuj a nevyhrážaj sa, keď to nevieš."
Blake si chytil bok a snažil sa postaviť. Už bol skoro hore, keď chlapík zdvihol nohu a kopol ho do brucha.
Nešlo len o svaly. Ale aj o vek. Bol starší od Blakea. Ten si však ani netrúfal tipnúť o koľko. Zameral sa iba na ustrachanú Joan, ktorá si držala rukou ústa. Nemala ďaleko od toho, aby sa rozplakala.
Stačil jediný pohľad na ňu. Aj krátky. Postavil sa a s bolesťou na bruchu zaútočil na chlapíka.
Vrazil mu do nosa a keď sa prehol, nakoniec aj do brucha. A aby toho nebolo málo, podkopol mu nohy.
,,Vyjebané vrece zemiakov," zavračal mu Blake do ucha. Narážal na to, ako padol rovno na zem.
Joan sa chystala ísť za nim, ale Blake lakťom vrazil do jeho zátylku, na čo chlapík zavrčal a bolesťou vykríkol.
,,Je jedno, aký vysoký, starý a svalnatý si. Aj tak si hovno."
Zdrapil Joan za ruku a začal ju ťahať nahnevaný von. Nie však na chlapíka. Na ňu. Za to, že si obliekla úzke šaty, namalovala sa a vyzerá krásne. Za to, že ak by sa nezdržiavala s nim, možno by skončila s iným.
YOU ARE READING
Blbec Blake
Teen Fiction,,Preboha, Blake, prečo si mu vrazil ?!" Keby som mohla, vrazila by som mu rovnakú, akú vrazil tomu chudákovi chlapcovi. ,,Dotýkal sa ťa," povedal a mykol plecom. ,,Ježiši, nemôže vraziť zakaždým každému, kto sa ma dotkne !" •||Vieš, občas, čo si...