"Dnes ti to pristane"

3.4K 277 11
                                    

20

Joan

,,Počula som, vieš, tak náhodou, obe vieme, že mne by to nemal kto povedať, že Candice kričala na Blakea, aký je to hlúpy sviniar rovnako ako jeho najlepší kamarát. Vraj sa nedokázala ukľudniť."

Iba som sa usmiala. Ja vlastne ani neviem prečo.

,,Ten úsmev je kvôli princovi na motorke alebo kvôli tomu sukňofirtovi ?"

Až po jej otázke som si uvedomila, vďaka ktorému som sa usmiala.

,,Sakra, ženská, ja som to vedela !" skríkla so smiechom a venovala mi buchnát do ramena.

,,A ide práve k nám," povedala so širokým úsmevom. A skôr ako som sa poriadne stihla otočiť, už ma držal jemne za tvár a bozkával ma.

Počula som len slabo Julyn smiech. Natoľko ma jeho neočákavny bozk ohromil.

,,Dobré ránko, drobec."

Usmiala som sa naňho a stále ma držiac za tvár, objala som ho. Vidieť ho a cítiť.. Úplne mi to zlepšilo náladu a ja som sa nedokázala neusmievať.

,,Dnes ti to pristane."

Chcela som mu poďakovať, ale predbehla ma moja kamarátka, ktorá nas objala zboku.

,,Ja vás tak veľmi rada vidím spolu. A aby si vedel, kamoško, máš bod. Ja toho odiota, ktorého nazývaš najlepší kamarát, toho ja neuznávam. A sakra, tomu ver, že jej to pristane !"

Na moje prekvapenie, cítila som, ako ju jednou rukou objal a zasmial sa.

Po chvíli si odkašlal a jemne ju od nás oddelil.

,,Mám ťa vyprevadiť, príšerka ?"

Pohladkal ma po líce a jemne sa na mňa usmial. Neviem, ako som vyzerala, keď som sa naňho dívala, ale pripadala som si zasnene.

Prikývla som a on mi z pliec stiahol batoh. Následne si ho dal na jedno plece a s jemným úsmevom ma chytil za ruku a preplietol si so mnou prsty.

,,Ľudia, vy ste taký cukríkový, že nemám ani chuť na energeťách."

July zvraštila nos, ale vykročila spoločne s nami. Cítila som.. Ten pocit bol neuveriteľný a zároveň sa nedá opísať. Držal ma tak pevne a zároveň silno a ochrársky, až mi to vyrážalo dych.

A jeho dlhé prsty ma hladili tak dôverne, až som mala chuť ich všetky vybozkávať.

,,Mám na teba otázku, krásavček."

July zdvihla hlavu ku Blakeovi a on jej venoval pohľad.

,,Všimla som si, že tvoje priateľstvo je so Zackom nalomené. Je to kvôli mojej kamoške ?"

Po jej otázke som vyšvihla hlavu k nemu. Už dávno sa na mňa díval a ja som v jeho pohľade videla, že má July pravdu. Chcela som ho pustiť, ale on spevnil stisk.

,,Nie, nie je," povedal tvrdo a zahľadel sa pred seba. Možno to tak tvrdo povedať ani nechcel.

,,Dobre. A podstúpil by si to riziko kvôli svojmu drobcovi ?"

Mala som pocit, akoby rozprávala o jeho dieťati. Blake mlčal. Ja som však vedela, že on to riziko už dávno podstupuje.

,,Lebo podľa mňa najlepší kamarát je iba jeden. A to znamená, že ak chcú dvaja jednu alebo dve jedného, mali by odstúpiť a dotyčného nechať tak. Najlepšieho kamaráta máš len jedného, ale lásiek môžeš mať viac."

Blake stále mlčal. Dokonca ma držal ešte pevnejšie. Akoby s jej názorom vôbec nebol stotožnený.

,,Čo si myslíš, Blake ?"

Spýtala som sa. Zrazu sa mu pustil a čupol si vedľa mňa. July zvrieskla, akoby si myslela, že ma ide požiadať o ruku. Ale on chcel byť iba v rovnakej výške ako ja.

,,Ak máš pocit, že tá láska je na celý život, potom sa oplatí bojovať so svojim najlepším kamarátom. Len iba jeden z dvoch chce toho dotyčného viac. A ja viem, že ten človek som ja a ja ťa chcem. A úprimne, drobec, bojoval by som aj keby on bol ten, ktorý by ťa miloval viac. Bojoval by som ai vtedy, keby sme ťa milovali narovnako."

604 slov

Blbec BlakeWhere stories live. Discover now