"Počkám ťa hore ?"

3.5K 227 22
                                    

12

,,Rada ťa vidím, Blake," usmiala sa naňho viac než úprimne a obalila okolo neho svoje ruky.

Usmial sa, chytil ju za hlavu a ponoril prsty do jej vlasov.

,,Sakra, keď vás vidím, mám pocit, že potrebujem kilo soli. Alebo viete čo si myslím ? Že kľudne bude stačiť, ak si dolejem do kelímka ďalsí elixír povzbudenia, šťastia a radosti."

July sa k nim otočila chrbtom a ako povedala, tak urobila. Naliala do svojho pohára ďalší alkohol.

Joan ho pustila a on si musel poškrabať prsty. Mal chuť ju vziať to objatia znova.

,,Mrzí ma, že ťa dočasne vylúčili."

Blake mykol plecom a natiahol sa po slanú tyčinku.

,,Mohol ma aj vyhodiť. Zošupoval ho žiak jeho školy a zlomil som mu nos."

July sa k nim otočila a podala Joan kelímok s alkoholom.

,,Čo tam je ?" July sa na ňu líčiacky usmiala.

,,Trochu toho, toho, tam toho a tak," povedala a mykla rukou.

Blake sa zamračil a zobral jej pohár z rúk.

,,Hej ! Čo to stváraš ? Vráť jej to !"

Zamračil sa ešte viac a pozrel sa na July.

,,Nevyskakuj a nepišť. Naposledy ovracala kvety vonku. Buď jej daj pivo alebo jeden druh alkoholu."

Odvrkla si a vythla mu kelímok z rúk.

,,Nesprávaj sa ako jej otec, frajer alebo kamarát. Sakra, viac si sa mi páčil, keď si sa neusmieval, neustále si sa mračil a nevedela som, aký maš poriadne hlas."

Znova strčila kelímok do Joaninej ruky.

,,Mne si sa nepáčila vôbec. A teraz, zober jej ten plastový kelímok z rúk inak z tvojho zadku urobím červeň takú, až rajčinu zahanbí."

July sa zasmiala.

,,Vieš, Blake, skôr ma to vzrušilo ako vystrašilo."

Joan pokrútila hlavou. Alkohol v nej už učinkuje, preto to povedala. Čím si zase nie je taká istá. July dokáže urobiť a povedať naozaj čokoľvek.

,,Ideš si zatancovať, kráska ?"

zjavil sa pri nej Zack a prehodil svoju ruku okolo jej ramien. Milo sa naňho usmiala a prikývla.

Podala svoj pohár Blakeovi a obaja ho obišli. Zack doňho nezabudol naschvál drgnúť lakťom.

,,To je ale na hovno, čo ?" ozvala sa July, keď videla ako sa Blake díva ich smerom odpila si z pohára.

Zamračil sa na ňu a potom pozrel na provizórny parket. Následne si odpil z Joaninho kelímka.

,,Preboha, chutí to hnusne."

July mykla plecom a dala si
pohriadny hlt alkoholu.

,,Čo ťa nezabije, to ťa posilni."

Tancovali na seba nalepení a aj cez to, že pieseň bola rýchla, tancovali pomaly. Obe ruky mal na jej páse a ona tie svoje mala okolo jeho ramena. Cítila sa skvele.

,,Dnes si krásna," zašepkal jej do ucha a na sa začervenala.

,,Ďakujem."

Chytil ju za ruku a zatočil ju. Zasmiala sa a padla rovno do jeho objatia. Venoval jej široký úsmev a zozadu obkrútil svoje ruky okolo nej.

,,Najradšej by som ťa zobral niekam, kde budeme osamote."

Stuhla. Spomenula si na Julyne slová.

,,Pokoj," zašepkal jej do ucha.

,,Tancuj ďalej, potom to vyriešime."

Tancovala. Ale už vôbec nebola taká uvoľnená a štastná. Neustále sa jej dotýkal a ona sa cítila čoraz horšie.

,,Si jej ochranka alebo čo ?"

ozvalo sa vedľa Blakea, ktorý sa na nich díval. Hodil krátky pohľad na Candice a potom pozrel znova na tých dvoch.
Na to, že jej frajer tancuje s niekým iným, je dosť pokojná a vyrovnaná.

,,Buď stoj tu a buď ticho alebo rozprávaj, ale mne do ucha nie."

Zvraštila nos.

,,Si podráždený viac ako zvyčajne. Chceš ju pretiahnúť a nedári sa ti alebo čo ?"

Pozrel na ňu a povýšenecky sa usmial.

,,Rád by som pretiahol teba."

Venovala mu neodolateľný úsmev a dotkla sa jeho ruky a natisla sa na jeho bok.

,,Počkám ťa hore ?"

Stále hľadiac na tých dvoch, prikývol.

620 slov/

Môj úsmev skvelý❤😍😍Bože, čo ja by som s nim postvárala

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Môj úsmev skvelý❤😍😍
Bože, čo ja by som s nim postvárala.

Blbec BlakeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora