Na wstępie dziękuję wszystkim za prawie 300 wyświetleń i ponad 100 gwiazdek, mimo, że na wtp są lepsze, to BARDZO dużo dla mnie znaczy :)
Tak więc jeśli nie zagwiazdkowałeś poprzednich rozdziałów, to proszę o pozostawienie po sobie śladu, i pokazanie, że choć kilka osób to czyta, to super miłe ❤❤✖✖✖✖✖
Atmosfera nie była miła. Ale ruda była po prostu zbyt dumna, aby matkę przeprosić. Taki już jej urok. Dalsza część rozmowy była jak typowa rozmowa matki z nastoletnią córką, a myślę, że wszyscy doskonale wiedzą, o co chodzi. W każdym razie zakończyła się również typowo. No jasne, wszystko typowe. Po jakże długim godzeniu się, kasztanowata klacz postanowiła się przejść.
Może spotkam Classic Bellę...?
Ale nie, nie było jej to dane. Przed nią stał nie kto inny jak ogier. Kary, wysoki, szczupły ogier.
Boże, czemu on? Czemu los zawsze musi mi stawiać na drodze takich debili?
Standardowo dla niej przybrała bojowy wyraz pyska i spojrzała na niego z wyższością. On z kolei, lekko i ironicznie się uśmiechnął.
Ze mnie? Ze mnie się śmiejesz?! O, nie, tak się bawić nie będziemy...! Myślisz że co, jesteś najlepszy...?!
- I co szczerzysz tą swoją krzywą mordę? - prychnęła. Nie interesowało ją już nawet to, skąd, do cholery, on wziął się na pastwisku dla klaczy.
Chyba głupio jest zostawić rozmówcę z takim wyrazem twarzy jaki miał w tamtej chwili kary ogier. Ale ruda i tak to zrobiła.
***
W dzisiejszej gonitwie Allowance, na dystansie 6 furlongów pobiegnie 5 klaczy. Faworytką jest Morning Sky, córka Sky Beauty. Poznajmy uczestników:
1. Ghanalia
2. Eight Roses
3. Wild Hero
4. Morning Sky
5. EsperiaI... Ruszyły! Na prowadzenie wysuwa się Ghanalia, za nią Morning Sky, Esperia, Eight Roses i Wild Hero. Esperia przyspiesza, jednak nie wystarczy to, aby przegonić Mornong Sky. Eight Roses wydłuża krok i wyprzedza Esperię. Ghanalia potyka się i łamie nogę! Złamanie zamknięte! Eight Roses obejmuje prowadzenie, wyprzedza o jedną, dwie... Dwie i 1/2 długości! Eight Roses wygrywa Allowance o trzy długości!
✖✖✖✖✖
324 słowaNo i jest c:
Serio chciałam żeby przegrała, ale nie dałam rady, i jest zbyt kolorowo ;---;A w mediach jest zdjęcie mojego psa, Emmy, jakby ktoś się zastanawiał :3
CZYTASZ
Mgła
Historia Corta▶ Masz talent, ale w bieganie musisz wkładać całe serce. Nie zapominaj kim jesteś, ale bądź nie zbyt pewna swego. Ludzie ciągle zastanawiają się, 'co by było gdyby...?' A co by było, gdyby Eight Belles przeżyła swój ostatni wyścig, i mało tego, zwy...