1. rèsz.
Egyszerüen elkezdődik.
Jinyoung:. Amerikában vagyunk egy kisebb koncert után ès a nyaralásnak elnevezett valamit töltjük ami igazából csak egy hétig tart. Egy úgy nevezett magán kis panzó szerüsègben vagyunk ami igazán hangulatos hely.
Szombat reggel 8 van ès nem siettem el a többiek felkeltèsèt had aludják ki magukat. Nèzek magam mellé de nem találom markot ott mivel mi osztozunk egy szobán. Youngjae - jacksonnal, bambam - Yugyeommal, ès jb az az jaebum aki egyedül van a szobájában. Kelek is hogy meg nèztem merre lehet mark ès neki látok ébreszteni a többieket is de sehol senki, aztán meg hallom jacks jellegzetes vihogását oda kintről ès ki is nèzek a teraszra ès el kèpedem. Ezek már a medencében vízi csatáznak de mikor keltek ezek fel?! De egy valakit nem találok. Merre lehet jb? Oh😯 zajt hallok a szobája felől, szóval ő mèg bent van. Halkan kopogom az ajtaján nehogy le harapja a fejem a szokásos reggeli morcijában.
- jb? Fent vagy már?
Mire kapok egy igazi jaebumos morgást, aztán egy elèg hallk "gyerebe". Áh fèlig ugyan de fent van.- jó reggelt jaebum. Hogy aludtál?Jaebum: szombat reggel ès szabink van úgy hogy nincs az az isten hogy èn ki kelnek az ágyból legalább 9-ig. Hangokra leszek figyelmes aztán rájövök hogy a többiek biztos már ki t is vannak biztos be vettèk a medencét evègre nyár van. Aztán kopogást hallok. Morgom egyet ès fel is merem jinyoung hangját amitől valahogy egyből jobb kedvemre derülök, aztán be hívom.
- Neked is jó reggelt jinyounga~ nyújtva el ahogy nyujtózkodom egyet át ágyon.
Jól aludtam köszi.ès te?
- èn is jól köszönöm.
- hallom a többiek már kiszabadultak. Engem hagytál utoljára az èbresztèsben?
- nem dehogy. Ők már jóval előttem felkeltek mert ahogy fel keltem mark már nem volt mellettem.
- áh. Akkor már csak mi vagyunk bent?
- igen jb.
- mèg nincs kedvem fel kelni, mièrt nem bújsz te is inkább vissza az ágyba?
- mm egyedül nincs kedvem.
- ezen segithetek.
Kapom el ès rántom be a takaróm alá. Könyü dolgom volt mert jinyoung èpp az ágyam szèlèn ült ès amúgy is mert nem egy nehèz alkat.
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...