25. rèsz

46 3 6
                                    

Jackson: deszkáztunk markal kicsit a közeli parkban és jól el voltunk. Na de arra kell haza érnünk hogy valaki oltárit szexel épp.
Ki más ha nem a jb&jr páros. Végre abba hagyták. De aztán újra hallani jb és junior hangját a fürdő felől és nem hiszem el.
Végre le jönnek! Ideje!
- hè jb.
- mi az jacks?
- tudtok juniorral. Öcsém de kanos vagy.
Cukkolom persze szeretetből. Közben oldalába bökdösöm aprókat.
- áh! Nem én hanem ő. Rám mászott még dél tájt és azóta le sem akadtt.
- mii? Nahát a kis junior.
Hüledezem nagyokat ezen a kis szende és ártatlannak tünő srácok és nem hiszem el.
- te kis mázlista. Még mark sem volt ilyen vad és telhetetlen.
- van ilyen.

Mark: hazajövünk és igen a jj poject  vègig szexelik az egész napot. Le mèltóztatik jönni.
- jinyoung nem hiszlek el!
- mi az mark?
- komolyan eszmèletlenek vagytok és hogy te is hagyod jb-nek hogy folyton el rángatjon mert kanos hát!
- de hogy! Èn húztam magammal a szobánkba hogy kicsit kènyeztetem az én nagy jaemacim.
Majd jb jinyoung mellè keveredik mire jinyoung a mondata végén bele markol jaebum hátsójába és huncutt vigyorral jelzi jb-nek hogy milyen érzés.
 
Jaebum: jinyoung egy hete hogy találkozott minho-val és berángatott sexelni a szobánkba és azóta is ki mutatja mikor mit érez ha rólam van szó. Hol a hátsó részem simogatja vagy épp bele is markol ahogy én is igy teszek. Bárhol bármikor bárki előtt  meg teszi és mindig csókolgat.
A pihinek vége és indul az újabb próba a showcase-re. A vixx és a shinee is itt van.
Utóbbival kapcsolatban nem tudok mit mondani minho-val a bandában de a vixx-et kedvelem.
A folyosón beszélgetünk egy kupacban a vixx-el.
Ki jön a shinee is és ők is oda jönnek és na persze hogy minho is és felhőtlenül le állnak beszélgetni jinyoungal.

Minho: egy műsorban vagyunk a vixx-el és a got7-el. Utóbbinak örülök mert így megint láthatom jinyoungot és csodálhatom a nagy bèbi szemeit és az ajkait.
- hè~ szia jinyoung!
- sziaa~ minho!
- hogy vagy?
- jól köszi. És hogy érzed mini? Készen álltok a műsorra?
- mini? Nahát! Ha te így  akkor én is így!
- oh tenleg?!
- igen jinyoungee~
- hahaha. Az enyém jobb volt.
- még mit nem!
- de igen! És ha kötekedsz úgy meg csikizlek hogy sírniva kèred hogy hadjam abba.
- arra kíváncsi lennék.
És még rá is kacsintok és egy kis huncuttabb mosolyt is meg engedek magamnak.
Közben persze látom szemem sarkából hogy jinyoung még "jelenlegi" párja hogy les minket,
De kicsit sem érdekel mert ahogy jinyoung  nevet az valami tünemèny.
El veszek benne és csak ő létezik számomra.
Oh. Hoppá. Na kellet ez nekem?! Most nézd meg magad minho! Te. Te szerelmes lettél!

Jinyoung: olyan jó újra itt a többiekkel! El csevegek N-el és ken-el is és a többiek is jó érzik itt kint a folyosón magukat. És a shinee ki fárad végre az öltözőjükböl és már jönnek is társalogni meg jól kibeszélni egymást.
Áh. És ott van ő!
Neki állunk a nagy heves csevejünknek és sokat nevetünk.
Kedvelem minho-t mert kedves és olyan aranyos.
Lassan kezd hiányozni jaebum ès körbe nézek merre van. Meg is van. Úgy nègy mèterre áll tőlünk és úgy bámul mintha meg akarna ölni valakit.
Oda megyek hozzá mert tènleg hiányoltam hogy nincs ott mellettem.
-naa. Mi az jaemacim?
- hm? Jae mi?
- hát jaemaci.
És adok egy puszit az arcára amitől el lágyulnak éles vonásai, de rá néz miho-ra és megint meg feszíti állkapcsát. Nem szeretem mikor ilyen dühös. Nagyakába vezetem mind két karom és felém fordítom fejez és édes szavakat mondok neki.
- hè. Jaemacim. Mitől vagy ilyen merev? Inkább másra fordítsunk ennyi energiát és hèvet.
- ne most jinyoung.
- mmm. Na~. Nèz rám.
Olyan sexi vagy ilyenkor. A szemed csak úgy izzik és meg babonáz.
- komolyan?
- igen jae. Szeretlek. Annyira szeretlek.
És meg csókolom hogy tudja csak ő létezik számomra.
- akarlak.
Suttogom ajkaira.
- akarlak jae. Most.
- most nem lehet kicsim.
- nem akarsz most engem?
- de de de! Èn kívánlak csak. Csak most itt a fellèpès.
Te akartad Im Jaebum. Be vetem amit mèg  sosem de ha ez kell hogy a mai világban jaebum le feküdjön velem mikor én annyira kívánom.
Le biggyesztem ajkaim és elő veszem a legártatlababb nèzèsem és a bársonyos de mégis vad sexi hangom.
Mert hogy ilyen is tudok ám lenni!
Hozzá simulok és rá vezetem kezem fèrfiasságára hogy más ne látja és úgy suttogom neki miközben a szemébe nézek.
- hmm. Jaemacim. Nem kívánsz már annyira?
- óh. De hogy nem kívánlak!
- akkor mire vársz mèg?  Csak a miénk az öltöző.
Èrezni akarlak magamban jaemacim. Nem érdekelnek a többiek! Se a vixx sem a shinee sem minho.
És téged akarlak. Most akarlak mielőtt szèt durranok a vágytól.

Minho:  a. mi a szösz?! Jinyoung?!
Mivel odébb álltunk hogy más is elférjen mellettünk a folyosón közelebb kerültem jinyounghoz és a párjához.
Most tegyek úgy mint aki nem hallotta jinyoung hangját mert nem menne őszintén szólva!
És el kapom hogy...hát, hogy oda vezeti a kezét és simogatja a férfiasságát jaebum-nak.
Rám is hatással lessz a kellemes és egyben vad hangja.
Inkább odébb megyek és el terelem a figyelmem mert nem vagyok kíváncsi hogy jaebum hogy fogja megdugni jinyoungot a folyoso közepén.
Mert szívesen lennék most én ott a helyèben.
Aztán el tűnnek a láthatárról.

Jaebum: na tessék! El nevezett jaemacinak. Édes de nem illik hozzám de ahogy ő kiejti a száján nem bánom.
Rá fog merevedèsemre ami már igen felèledtt és simogatja, csak azt várja mikor hatohatolhat bele forró kis popsinába.
Kíván! Engem. Jinyoung. De én is őt. De nem támadhatom folyton le mindenhol, vagyis ő nem állhat neki bárhol és kezdheti huzogatni a kezèt a pèniszemen!
- én is akarlak jinyoung. Kívánlak mindennél jobban.
- akkor gyere az öltözőnkbe és tègy végre a magadèvá!
- amint haza èrtünk csak a tiéd vagyok kicsim rendben?
- hm. Oké de ezért még büntetést kapsz! 
- állok elébe!

Jinyoung: okè. Nem haragszom de igen rá izgultam jaebumra. Ki megy hogy mèg próbáljon egy kicsit jacksonnal és mark-al az akrobatikus rèszeken.
De egy perccel később vissza jön és hátulról kezd el simogatni és puszikat ad a tarkómra.
- hmm. Meggondoltad magad?
És rá simitja kezét az én ferfiasságomra.
- ez isteni. Folytasd!
Még intenzívebben simít és a nyakam marja közben.
Èrzem ahogy hozzá nyomja merevedèsèt folyton a hátsómnak és bejáratomhoz is hozzá dörgöli.
- ah. Még. Èrezni  akarlak. Csináld már!
És nyúlnèk övemhez közben meg fordulok karjaiban hogy meg csókolhatjam.
- hogy? Mi a?! Mit csinálsz?! Hogy kerülsz ide és normális vagy?! Hogy tehetted?
- én. Szeretlek jinyounge! Szerelmes vagyok beléd!

Minho: jaebum ki jön és el megy próbálni markkal és jacksonnal. Jinyoung nem jön ki az öltözőből.
Be megyek és be csukom az ajtót.
Mögé lépek és hátulról derekát ölelem.
Az a hang! Azonnal reagál rá pèniszem és közben az övère fogok és őt kènyeztetem.
Pèniszem hozzá dörgölöm folyamatosan és bejáratát is érzem a vékony anyagon keresztül ahogy hozzá èr.
Még többet kér. És még gyorsabban mozgatom kezem rajta és erősebben nyomom neki hátulról.
Akarja!
Meg fordul karjaimban és le döbben.
Dühös ès meg is èrtem de én szeretem őt!
- én. Szeretlek jinyounge! Szerelmes vagyok beléd! Te is èlvezted. Csak legyèl az enyém kérlek!
- nem! Normális vagy?! Azt hittem jaebum jött vissza hozzám. És sajnálom de én nem így èrzek irántad. Tudod jól.
- de kérlek jinyounge. Csókolj meg! Had folytatjam és ígérem élvezni fogod!
- nem! Minho nem! Kérlek szépen. Így is rosszul érzem már magam és el kell mondanom jaebum-nak.
Ekkor meg ijed. És én is. Nem akarom hogy el mondja. Azt akarom hogy mindegy hogy hogy de legyen a közelemben de ha el mondja neki biztosan megöl!
- istenem biztos hogy el hagy de én abba bele halnèk! Nem tudnám még egyszer elviselni.
- ne! Nem kell el mondanod! Èn le állok, vissza fogom magam ha ezt szeretnéd.
Ne sírj kérlek.
- nem sírok te idióta állat! De el kell mondanom.
- miért?! Miért kell mindig mindent el mondanod neki?! Ne tedd! Èn nem èrek többet hozzád de ne tedd ezt magaddal.
- mert szeretem.
- pontezèrt hallgass.

jb & jrWhere stories live. Discover now