Vègre az övè! / Vègre az enyèm!
Jaebum: össze èr mellkasunk ès ágyèkomat is közelebb teszem hozzá, ès neki is dörgölöm.
Fel sóhajt ès a nevem mondja.
Szeret! Szeret! Ès èn is őt! Na ez egy kicsit meg lep de tudja hogy vigyázok rá ès óvatos leszek. Tudom hogy èn vagyok vagyis leszek az első neki. Èn már voltam lánnyal is ès fiúval is ès inkább az utóbbinál döntöttem. Főleg mikor már kezdtünk idősebbek lenni jr-al egymás mellet. Mert már csak ő járt az eszemben ès nem tudtam senkire úgy nèzni mint rá.
- rendben kicsim. Amit csak szeretnél.
Leveszem magamról az alsónadráhot, ès hát na igen csak fel èledtünk. Látom hogy vègig nèz rajtam. Hagyom had legeltesse szemeit rajtam, de most èn jövök mert nincs az az isten hogy èn most ne lássam magam alatt meztelen testel kipirulva.
- teszik amit látsz kicsim?
Húzom kicsit mosolyra a szám.
Majd az ő alsóját is le veszem róla ès vègig nèzek rajta. De sehol sem találom egyetlen hibátsem azon a tejfehèr kívánatos bőrèn!
- ah jinyoung. Gyönyörű vagy!
Majd meg csókolom ès mèg mielőtt el kezdenènk gyorsan élő halászom a síkositót ès egy óvszert, hogy így is csökkentsem a fájdalmat ha oda èrtünk. Na de ne olyan hamar mèg fel kell kèszítenem. Nyomok nèmi síkositót az ujamra ès bejáratához simitok, ami azonnal meg pulzál.Jinyoung: előttem vagyis rajtam im jaebum meztelen, ès engem akar. Hogy teszik e az ne akard hogy most ki fejtsem neked. Le veszi az èn alsóm is ès úgy nèz vègig rajtam, hogy mèg soha senki ès látom a vágyat hogy kíván engem. ENGEM! Na jó kelj fel jinyoung mert ez már túl szép. Hogy èn gyönyörű? Teljesen el vesztem benned jaebum.
- ah.
Ennyi ami kijön a számon ès fel szisszenek, de nem pont attól hogy fájna csak hideg egy kicsit.
- hagyam aba?
- nem nem csak hideg volt.
- jól van de ha valami nem tetszik vagy túlságosan fájna csak szólj ès abba hadjuk. okè?
- igen.
Ès fel tolja első ujját ès feszít de meg próbálok minnèl jobban el lazulni ès ahogy ki nyitom a szemem ès őt figyelem azonnal el kezdek tágulni.
- jól van kicsim. Lazits. Imádlak.
- èn is tèged szerelmem.
Már lassan 4. Ujját tolja fel ès nem feszít annyira de mèg nem èlvezem annyira, majd egy kicsit bentebb tolja ujjait ès azonnal meg kapaszkodom
Vállaiban.
- jae. Mèg.ott.
- igen kicsim
Ès ahogy még üti másodszorra is el pattan valami ès èn úgy èrzem hogy akarom őt magamban.
- akarlak most jae. Akarlak.
- amit csak szeretnél szerelmem.
Meg èrzem agyogy bejáratomhoz èr ès lassan figyelmesen kezdi fel tolni magát. Teljesen bennem van ès kell egy kis idő míg megszokom a mèretèt. VÈGRE AZ ÖVÈ!Jaebum: VÈGRE AZ ENYÈM! Benne vagyok teljesen ès mèg várom türelmesen míg hozzá szokik mèretemhez akár mennyire is kívánom. Lassan el kezdek benne mozogni de igen aprókat, majd körzöm mèg párat ès mikor úgy èrzem hogy kèszen áll bele mozgom.
- A~ kicsim. Eszméletlen jó èrzès benned lenni.
- igen?
- igen szerelmem. Csókolom meg ès el sem vève ajkaim az övèről. Mozgom benne ki ès be de mèg nem igazi tempót diktálva.
- mmh. Te vagy az egyetlenem jaebum.
Na jó jinyoung itt vège mindennek. Akarlak úgy mind még senkit. Kezdek igazán benne lenni ès gyorsitok a mozdulataimon ès fel veszem a tempóm ès próbálok olyan mélyre jutni ameddig csak tudok.
Tèrd hajlata alá nyulok, hogy jobban hozzá fèrhessek ès ő csak igen jól esően sóhajtozik, ès nyöszörög alattam. MEG VAN! Bele lököm egy erősebbet ès el találom prosztatáját ès az első igazi nyögèse is fel hallatszik.
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...