26. rèsz

40 5 4
                                    


Taemin: mióta legutóbb találkozott minho jinyoungal furcsa volt, nem értettem miért.
Csak róla tudott beszélni, még akkor is hogy el mesélte milyen volt a "randi"juk. Ahogy mesélte eléggé baráti lett és nem történt semmi köztük.
De akkor mi ek beszél folyton róla könyörgöm.
Na meg pont nekem.  Na jó tudom hogy mi nagyon közel állunk egymáshoz és mindig mindent velem beszélni meg.
Sosem veszi észre mit érzek vagy ennyire jól leplezem?
Az után miho mintha beindult volna.
Folyton azt hitte minden fekete hajú sracra hogy jinyoung az ès utánuk szólt de sosem ő volt.
Ezzel a szívembe mart.
És most megint egy show-ba kerültünk a got7-el és le sem akad attól a srácról.
Èn is kedvelem de ez már túl megy a barátságon.
Pár percre el is tűnik jinyoungal aztán az utóbbi előkerül de minho sehol.
Aztán azt látom hogy át rohan a mi öltözőnkbe.
Mi lehet a baj?!

Jinyoung: nem hiszem el!
Minho nem normális pedig megbeszéltük hogy barátok vagyunk.
És én?!
Borzasztó ember vagyok. Hogy mondjam el jaebum-nak?
Ha mégegyszer el hagy én nem tudom mit teszek pedig el kell mondanom mert ha mástól jön rá vagy akárhogyan rá jön az durva lesz.
- jól van minho egyenlőre nem mondom el neki de soha többet ne csinálj ilyet rendben?
- rendben de attól még ugyan úgy szeretlek.
- ne mondj ilyet!
- de így van! Szeretlek. Szerelmes vagyok.
- erre nem tudok mit mondani ne haragudj.
Most mennem kell.
- nekem is.
El indulok meg nèzem merre lehet jaebum ès most inkább vele szeretnék lenni.

Minho: jinyoung ki megy és én bennem félig összetöri valami.
Inkább vissza még el a saját öltözőnkbe hogy egyedül legyek.
Utánam jött valaki.
Taemin?!
- mit akarsz most taemin?
- mi a baj?
- honnan veszed?
- ugyan engem akarsz félrevezetni?!
- hm. Nem.
- akkor haljam. Ugye jinyounghoz van köze?
- honnan tudod?
- ugyan minho. Felejtsd el őt. Mást szeret.
- és engem miért nem lehet szeretni?!
- de hát én. Èn. Olyan buta vagy!
- hogy mi?
Majd hozzám hajol ès egy csókot nyom a számra.
Na jó nem olyan nagy csók de nem is az az egyszerű puszi.
Taemin ez mi?
El vallnèk tőle de a kezét a nyakamra teszi és nem hagy el menni.
A szemembe néz egy újra hozzám hajol el megcsókol.
Olyan furcsa de vissza csókolok és így csókolózunk míg valaki nem kopog az ajtón és első válunk egymástól.
Le ment a műsor és a got7 nyert aztán irány vissza a dormunk.
El kell még beszélgetnünk taeminnel.
Előbb le zuhanyzunk és át megyek hozzá hogy beszélgessünk a többiek már mind le pihentek.

Taemin: valaki kopog. Ez csak minho lehet mert már mindenki lefekudtt aludni.
- gyere be.
- figyelj taemin beszélhetünk?
Oh ne. Ezen semmi nincs a derekára csavart törölközőn kívül.
- hát. Om. Oké.
- mi volt az az öltözőben?
- én. Mond. Miért hiszed úgy hogy senki sem szeret mikor én itt vagyok és én igen is szeretlek?!
- hogy. Hogy érted ezt?
- hallottad.
- te. Engem?
- hát nem látod? Nem érzed mit érzek?!
- mit?
Legyen!
Hozzá megyek és át karolom nyakát és úgy csókolom meg.
Nem ellenkezik dr èrzem hogy meg lepi.
Vissza csókol és az agy felé kezdem terelni közben.
Rajtam csak a köntösöm van az alatt pedig csak egy alsó.
Le veszem egy mozdulattal a törölközőt róla ès a ágyra döntöm és csak néz.
Fölè mászom és végig csókolom aztán rá ülök a csípőjére és neki dörgölöm magam fèrfiasságának.
Fel sóhajt ès a derekamra fog hogy ő irányítsa a mozgásom.
Egy jó idejig így mozgunk hol én nyomom neki erősebben magam vagy pedig ő lök nagyobbat felèm.
Le madzok róla ès le veszem az alsóm és úgy ülök vissza rá és meg nyalja az ajkait amivel megőrit!
Együtt töltjük az egész estét de reggelre már nincs mellettem.
Szóval ez egy egyszeri alkalom lett hol a ahol a pasi lelèp a másik mellől mert nem akart vele ébredni nehogy többet gondoljon a dologba egy egyszerű sex helyett?!

*******************************************
2 héttel később.

Jaebum: jinyoung kicsit fura a legutóbbi show-nk óta. Ne tudom mi agaszthatja de valami nincs rendben és úgy érzem minho van a dologban de ha megbantotta én megölöm.
- kicsim gyere beszèlgetjünk kicsit odafent.
- most nem szeretnék.
- de miért? Mi a baj? Hmmm?
- semmi.
- ezért a "semmi" miatt nem nézel a szemembe?
- el. Kell. Mondanom valamit.
- halljuk. Menjünk fel oke?
- jó. Szóval.
- szóval?
- mikor el váltak tőlem az öltözőben nem tudtam hogy ki mentél és én. Èn azt hittem hogy te vagy az én azt hittem hogy.
- hè. Most miért vagy ilyen izgatott? Mond el kérlek!
- simogatni kezdet és nem történt semmi más de én azt hittem hogy te vagy az aztán megfordultam és ő volt ott de én jae kérlek hallgass meg!
- ez komoly? Ő? Ki?
- minho.
- és ő simogatott téged? Válaszolj a francba!
- igen de nem történt semmi esküszöm!
- nem hiszem el! Hát ezért beszélgettek anyit folyton és nevetgèltek.
- de nem! Jae figyelj rám!
- nem. Nem akarok most egyedül kell lennem!
És le megyek fel veszem a cipőm és el megyek.
Mindegy hogy merre de most távol kell lennem tőle egy kicsit.
És az eső is el ered ez fantasztikus!

Jinyoung: ek mondtam de nem kellet volna.
Ugyan. Ugysem tudtam volna el titkolni előle.
Ék megy és nem szól semmit, ez nagyon megilyeszt.
Utána megyek!
Szakadni kezd de nem èrdekel sem az hogy már lassan èjfèl. Ez úttal nem hagyom annyiban mert szeretem és ő is engem!
Fázom. Nagyon! Bőrig áztam és már erősen köhögöm is. De meg kell találnom, de lehet hogy már otthon van. Van egy hely ahol még nem néztem előbb oda megyek aztán haza.

Jaebum: haza èrtem tizenegy tájt de jinyoung nincs itthon de mi senki más a nappaliban és ezek rám vártak.
- jaebum hol van jinyoung? Utánad ment. Össze futottál vele?
- nem èrtem mark. Mi az?
- hallottuk hogy el rohan valaki a házból és az te voltál. Utánad nem kicsivel jinyoung is el ment, és még nem jött haza.
- remek és én mit kerdjek ezzel. Ha akarsz menj utána.
- ne már jb ne légy megint olyan barom.
- ne szólj bele jackson.
- jolvan fiúk álljunk le egy kicsit. Jb te menj vegyek forró zuhanyt és öltözz át tiszta víz vagy.
Ezzel el is mentem majd le megyek vissza és még mi senki ott ül de nem szólnak meg csak nehs váltanak egymás közt pár szót.
Már éjfél is el múlt pár perccel de jinyoung még sehol. Lassan el kezdem aggódni nehogy az legyen mint legutóbb hogy meg támadták meg vertèk egy egyszerűen ott hagyták a sikátor közepén eszméletlenül. Hisz még is ölhettèl volna. A többiek is egyre idegesebbek. Mark már el akart indulni de jackson le beszélte a nagy vihar miatt.
De már én is idegesebb vagyok mert már hajnal egy is el múlt.
Halljuk hogy nyílik az ajtó és oda kapjuk a tekintetünk.
Vérzik a feje! Már megint meg vertèk. És ez ismèt az én hibám.
Csuron víz és köhög nagyon és reszked.
Mark azonnal magához rántja és viszi fel hogy meleg víz alá tegye és át öltöztetje.
Ki derült hogy csak el esett a vizes úton de ettől még nem lessz jobban.
Keresett engem. Engem keresett. Majd hajnali kettőig egy hatalmas viharban egy szál vékony nadrágban és egy melegítő fölsőben.

Jinyoung: annyira fáj a mellkasom és a fejem mert sikerült el taknyolnom a vizes úton.
Nincs semerre. Biztos otthon van.
Be èrek és csak nagyokat pislogni tudok.
Ezek mind fel vannak.
Fázom. Kegyetlenül és nem tudom abba hagyni a remegèst még a meleg zuhany után sem és hogy száraz ruhába bújtatott mark sem.
A kanapéra ültet és el meséltem hogy csak jaebum után mentem és nem akartam addig hazajönni míg meg nem találom.
Valaki az orrom alá dug egy bögre forró tea-t.
Jae. Nem néz rám vagyis próbál de mégis tea-t csinált nekem.
A köhögèsem nem hagy alább és már annyira fáj a mellkasom hogy sírni tudnék.
Mark el dönti hogy be visz az ügyeletre és jb is jön.
Amint meg próbálok fel állni a kanapéról össze esem és minden el sötètül.

jb & jrWhere stories live. Discover now