4.rèsz

105 7 0
                                    

Imádom :*

Jinyoung:
Na erre válaszolj. Èrzem hogy akar engem több fèle módon is. (Milyen èdes hogy egyem meg)
- igen jaebum akarom. Akarlak.
- biztos szerelmem?
Szerelmem? Legszívesebben úgy rá másznèk. Annyak ellenére, hogy mèg sosem voltam senkivel. Hiába. Mindig is ő èrte voltam oda.
- igen szerelmem! Akarlak tèged!
- oh~ jinyoung.
Ès elkezd csókolni mèg szenvedèlyesebben mint az előbb ès fèlig rám fekszik, ès nyakamat is el kezdi fel deríteni amit egy jól eső sóhajjal jutalmazok. Fel emelkedik ès le veszi magáról a pólóját ès az enyèmèrt nyúl. Engedèly kètően rám nèz èn pedig magabiztosan bólintok neki, ès le veszi az èn pólóm ès vissza fekszik rám.

Felső teste az enyèmhez èr ès közelebb fèrkőzik ágyèkomhoz is. Olyan hihetetlen èrzès.
Mivel rajtam egy igen lenge ès vèkony alsó nadrág van ès rajta is, igen hamar meg èrzem mennyire igazán kíván ahogy nekem dörgöli magát.
- ah~ jaebumah. Nyöszörgöm neki a jó èrzèstől.
- igen kicsim?
- szeretlek.
- èn is szeretlek.
Kicsit félek de hát ezen is túl kell lenni ès most hogy tudom hogy szeret, bízom benne.
- jaebum. Tègy a magadèvá. Suttogom a fülèbe ès lágyan vègig simitok a hátán is, közelebb húzva magamhoz hogy meg csókolhassam.

jb & jrOnde histórias criam vida. Descubra agora