Ki jön az orvos és közli hogy el tört a jobb karja, agyrázkódás és pár bordája is tört és zuzódásai vannak.
Igen jól helyben hagyták.
Estére bent tartják hogy megfigyeljèk nincs e sulyosabb baja.
Most be mehetünk és én vagyok az első aki be megy hozzá mert ilyen későn csak egyesével engednek be pár percre.
- jinyoung. Jól vagy?
Nèz maga elé és olyan furcsa. Mintha nem ő lenne.
- jinyoung?
- hm? Oh igen most már haza mehetsz.
- még csak most jöttünk be.
- nem. Menjetek nyugodttan.
Aztán nagy szenvedés közepette fel kel mert nagyon szomjas de nem hadja hogy én hozzám neki aztán meg èmelyeg látom rajta.
- jól vagy?
- Èn azt hiszem kicsit fáradt vagyok.
Aztán el ajul a szemem láttára és el kapom és orvos után ordítom aki mrg jön és újabb kivizsgáládokra küldik.
Engem ki küldenek. A többiek rémülten figyelnek való dzinúleg ki hallatszott a varóba ahogy otvosèrt kiáltok.
- jaebum mi történt???
Rohan oda mark ès el mondom aztán el sirja magát mire jackson azonnal ott terem és vigasztalja. És bambam is rá kezd és yugyeom sem bírja.
Agódnak érte ahogy én is.
Yjp azt írta hogy holnap azonnal be jön hozzá miután tájékoztattam az újabb esetről a kórházban.
Haza megyünk és mindenki azonnal be indul a szobájába és egyedül maradok.
Be megyek a jinyoungal közös szobáinkba és tudom mi volt az érzés az nap este hogy el kezdődött a szörnyüsèg. HIÁNY! jinyoung hiánya!
Minden helyre áll bennem és el sírom magam.
Szeretem. Mi ütött belém? Mi?! Idióta vagyok. El vesztettem. El vesztettem életem egyetlen igaz szerelmèt!
Nem alszom semmit és reggel azonnal riasztom a többieket is hogy készüljenek be megyünk jinyounghoz majd a kórház kantinjában reggelizünk.Jackson: hihetetlen! Így még verték szegényt. Jb kelt hogy indunk a kórházba amint fel öltözztünk és majd ott kajálunk.
Yjp autót küldet èrtünk és el is indultunk de nem tudok nem el borzadni hogy mi történt.
- eszmèletlen hogy el bántak vele azok a mocskok és ha a kezem közè kapom őket. Hm. Ott feküdt eszméletlenül ez borzasztó.
- igen. Már yjp értesítette a rendőrséget.
Mondja Youngjae.
- ajánlom hogy ők előbb találják még mint én!
- úgy tudom hogy jinyoungnak ma kell személy leírást adni mondja a menedzser előrről.
- arra nekem is szükségem lesz.
- ahogy nekünk is.
Mondja yugyeom.
Jaebum nem szól de látom hogy egyszerre szomorú, dühös ès a megbánás ül ki az arcára.
Van is miért hisz miatta lett ez. Tudom gonoszul hangzik de tènleg megbolondult jb és ha ahelyett hogy így ki fakad és szegény junior bántja el mondhatta volna a hogy mi a baja egyszerüen.
Végre be èrtünk és jb odébb dob mindenkit és rohan be a kórházba.
Na mi a szösz?Jinyoung: mindenem fáj és égetnek a horzsolások és a sebeim. A kezemről nem us beszélve és a bordáimról.
Tegnap miután be jött jb minden ki esett. El ájulhadttam.
Most volt itt a rendőrség a személy leírásokèrt.
Reggel 8 van hamarosan reggeli aminek örülök mert éhen veszek.
Hirtelen be robban az ajtón jaebum ès csak nèz rám és végig mèr fájdalommal teli pillantásokkal. De nem èrdekel.
- hát te?
Kérdezem köszönès nélkül.
- szia. Jó reggelt.
- reggelt.
- hogy vagy! Mit mondtak a rendőrök? És hogy nèztèk ki azok az állatok? Mikor jöhetsz haza?
És így tovább bombázott a kèrdèseivel mire észre vettem hogy a többiek is az ajtóban állnak és ugyan úgy értetlenkedve figyelik jaebumot.
Nem szólok aztán oda jön mark ès ő is rá kérdez azokra amit jaebum kérdezett. Neki válaszolok.
- jól vagyok. A személy le irásèrt jöttek. Yjp is az előbb ment el. És még ma haza mehetek.
- kik lehettek azok akik megtámadtak?
- nem tudom jackson.
- ne aggódj csak mond el hogy nèztèk ki és én el rendezem.
- aranyos vagy jacks.
Mosolyodom el de még az is fáj. Meg jött a reggeli úgy hogy a srácoknak ki kell menniük. Ok is el mennem kajalni. Jb azt mondja az ápoló nőnek hogy mivel törött a kezem majd ő segít így bent maradhat. Azonnal le reaggálom.
- ugyan menj csak. El leszek egyedül is.
Amit i jabb ránk èrtek mintsem a reggelire.
- nem. Segítek.
Aztán le ül mellén az ágyra és tènleg el kezd etetni. Éhen halok nincs más választásom meg amúgy sem menne egy kézzel.
Nen nèzek rá nem beszélek. A többiek vissza èrnek hamar és meg lep amit jackson tesz.
Oda jön és odébb hesegeti jb- azzal a csípős megjegyzèsèvel hogy "köszi srgítettèl eleget".
És mark jön oda hogy segítsen.
Jb odébb megy aztán ki rángatja jackson.Jaebum: nem szólok jacksonnal semmit jinyoung előtt ezèrt ki rangatom a folyosóra és nem kímèkem.
- ez meg mi a fasz volt?
- még neked áll feljebb?
- hogy?
- ez a te hibád is.
- ez vagy az én hibám! Tudom. És most helyre hozni úgy hogy ne állj az utamba.
- rá jöttél mit tettél?
- mit?
- ki dobtad jinyoungot. Szakítottál vele.
- az nem én voltam! Nem tudom mi történt. Vissza akarom és vissza fogom kapni mert vele szeretnék örökbe fogadni és együtt megöregedni vele.
Ő az egyetlen aki miatt érdemes egyáltalán élnem!
- na tènleg helyre állt az eszed barom. Te figyelj. Nyitva hagytad az ajtót.
- és?
- mindent hallottak ez biztos.
- most ne arra figyelj. Akadj le. Jó látni hogy így meg kedvelted és vigyázol rá meg minden de én az övè vagyok és ő az enyém.Jinyoung: vissza jönnek és persze mindent hallottunk de egyikünk sem szól. Beszélgetünk és el mondom hogy hogy nèztek ki a támadóim és hogy milyen jellegzetessègük volt amit megjegyeztem hogy könnyebben menjen az azonosítás. Meg hozták a záró jelentést és csak párszor kell vissza jönnöm majd hogy latják hogyan gyógyulok.
Jb marad bent hogy segít fel öltözni és közben meg meg bámul és simogat én el veszem azonnal a kezét vagy úgy mozdulok ne érjen el többet. A szívem tèpi most szét minden egyes mozulata mikor meg èrint.
Istenem segíts túl tenni magam rajta!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
jb & jr
ФанфикEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...