17.rèsz

61 7 2
                                    

Figyelem! Ebben a részben is található nem kis+18-as!

Figyelem! Ebben a részben is található nem kis +18-as !
És itt a yugbam is remélem tetszik nektek!

Yugbam❤️

Youngjae: naa nee~! Már mark ès jackson is csinálják! De látom yugyeom-on is hogy majd meg hal bambamèrt ezért lágyan jelzem hogy tiszta a terep.  Be indulok és kölcsön veszem egy fürdő nadrágot mark tol és inkabb ki megyek a medencéhez és napozom egyet közben a fülest a fejemre dobom és zenét hallgatom. Hajrá yugyeom!

Yugyeom: meg fogom bambam kezét és be húzom a szobába és először is neki vezetem lassan az egyik falnak és csak figyelem mielőtt még meg győződöm arról mit is láttam a szemében.
- bambam?
-i.igen?
- én már jó ideje másként èrzek irántad. Szeretném megtudni végre hogy te is így érzel e?
- Oh. Gyeome! Èn. èn....... Èn is így érzem. De te. Hát tudod szóval.. meleg vagy?
- igen baemi! És nagyon szeretnék végre veled lenni! Szeretni és kényeztetni hogy ki mutathatjam mit is érzek irántad.
- én is veled akarok lenni. Tudod milyen borzar volt mikor csak úgy neki álltál fölsőnèlkul rohangálni előttem?! >•<
- az mondjuk szándékos volt.  ;P
- oh~ na várj csak.
- Bambam. Megcsókolhatlak?
- igen gyeome.
Aztán ajkaihoz hajolok és lágyan csókolni kezdem és viszonozza és így csókoljuk egymást majd meg nyalok alsó ajkát és le is nyitja és jobban magához huz és mélyen csókoljuk egymást mikozben a nyelvünk táncba kezd.
El vezetem a fal mellől egyenesen az ágyhoz és le fektetem majd mielőtt neki dőlnèk le veszem pólóm ès úgy hajolok fölè.
- azta gyeome. Olyan eszméletlenül nèzek ki!
- te is gyönyörű bambam-em.
El le veszem az ő pólóját is és testünk így forr össze. Simogatom teste minden rèszèt és mikor fenekèhez èrek be le is markolok ès fel sóhajt így tudom hogy élvezi.
Fel ülök és neki látom vagy inkább látnèk kikapcsolni övem de bambam el tolja a kezem és ő vetkőztet le igen lassan közben jól vègig mèri mindenem.
-ah. Szeretlek bambam!❤️
- én is szeretlek gyeome!❤️
Vissza döntöm az ágyra és én is készülök le vetköztetni de mikor már lent van a nadrágja és alsójához nyulnek látom rajta, hogy megszeppent. Azonnal meg állok.
- mi a baj?
- semmi csak. Èn még nem. Tudod.
-semmi baj. Még én sem.
- ez igaz?
- igen. ^_^
Látom olyan nyugalom szált rá hogy még budha is megirigyelhetnè de közben még is izgul.
Alsójához nyulok és le veszem róla ès vègig nèzek ahogy ő is vègig nèz egèszemen.
- bambam cseszettül gyönyörű vagy!
- te vagy a legszexibb srác akit valaha láttam yugyeom!
Csókolom egèsz testèt és mikor alhasához èrek nem állok még és tovább csókolok. Rá csókolok pèniszère amit úgy egy perce intenzíven simogatom ès vègig is nyalok rajta majd aztán, a számba veszek és így kènyeztetem tovább.

Bambam: o~ hogya. Yugyeom szája valami isteni. Nem tudok mást miközben figyelem ahogyan felé jár le és fél a nem kicsit álló fèrfiasságomon és még soha semmi nem esett ilyen jól. Persze ez az első minden szempontból.
Az első hogy le szopnak és az első szeretkezés. Mert mi most nem dugni, se nem sexelni hanem szeretkezni fogunk.
- ah. Gyeome ez.. olyan jó!
- örülök hogy èlvezed bame.
Majd ahogy hallom hogy ő is be nyög ahogy engem kènyeztet el húzom fejèt ès felhuzom magamhoz egy mély csókra és fölè kerekedem és nem tudom pontosan mi ütött belém de akarom hogy ő is ugyan ilyen jól érezze hogy mit is érzem iránta. Még nem csináltam ilyet de érte bármire képes vagyok.
Vègig csókolom tökéletes felső testèt egyre lejebb és először simogatom merevedèsèt aztán körbe nyalom majd én is rá csókolok makkjára ès így folytatom tovább. Ez sem másabb mint ha egy fagyi lenne vagy egy nyalóka.
Rá hajolok és számba veszem és egyre mèjebbre engedem a torkomban és azok a hangok amiket ki ad az olyan hatással van rám hogy már nem bírom tovább de szerintem ősem így abba hagyom pènisze kènyeztetèsèt és pont időben mert meg éreztem alőváladèkát is már a nyelvemen.
Alá fordítom magam és úgy hagyom hogy ő vezessen.
- akarlak! Most!
- én is kakarlak de előtte még azt hiszem kicsit tágítani kellene rajtad mert nem akarom hogy nagyon fájjon.
- ez lessz az első biztos hogy valamennyire fájni fog.
- igen de így nem lessz olyan vészes. Bizol bennem?
- bízom benned!
Úgy látom tudja mit mond és hogy mit csinal így teljesen át adom magam.
El kezdi bejáratom simogatni ami jól is esik aztán èrzem, hogy el kezdi első ujját felnyomni bennem ami kicsit kényelmetlen de nem vészes.
Aztán mikor megszoktam jöhet a második és a harmadik is amit szerintem korán adott a többihez mert kicsit feszít de aztán meg üti egy pontom ès azonnal a hátába vájom a körmeim.
Ki húzza ujjait ès rá fog pèniszère és el kezdi fel tolni. Még pihen hogy még egy kicsit hozzá szokjam hogy így is csökkentse a fájdalmam.
Annyira édes hogy így vigyáz és figyel rám pedig èrzem hogy alig bírja vissza fogni magát.
De még adom neki a jelet hogy igen is csinálja. Engedje szabadjára magát.

Yugyeom: el mèlyülök benne és az érzés le írhatatlan. De nem veszíthetem el a fejem és mozoganom úgy benne úgy ahogy szeretném mert az fájna neki. Majd meg emeli csípőjèt és a fenekem markolássza és így még mélyebbre jutok benne. Oké bambam. Mozgom benne ki ès be. Először nem huzódom annyira ki majd egyre kijebb engedem és erőteljesebben lököm magam bele.
- ah. Mh. Bam..bambam. annyira jó vagy!
Majd el találom prosztatáját és hangosan nyög fel és még többet kér.
- aaahh~! Mèg gyeome! Még akarlak mélyebbre!
Oh te jó ég! Bambam tönkre fogsz tenni ezekkel a hangokkal.
Már nincs sok hátra alhasam megfeszül és ekkor közénk nyulok hogy rá foghatjak az ő pèniszère hogy együtt essünk át a gyönyörön.
Bambam még hangosabban nyög ès nyüszít alattam és én is.
- aaaaah~ uuh. Gyeome szeretlek a tiéd akarok lenni.
- én is szeretlek bambam-em. Èn pedig mindig csak a tiéd leszek szerelmem.
Egy erő teljesebbet lökök aztán el èlvez a kezemben és pedig még egy pár ugyan olyan erős lökèstől bele engedem nedvem.
Le hajolok és még csókolom és mellé fekszem és így pihenünk a nap további rèszèben.

jb & jrWhere stories live. Discover now