Jinyoung: a cégnél vagyunk. Még állok a folyosó vègèn ès lesek ki a másik irányba, ahol jaebum egy alacsony egèsz csinos lánnyal beszélget ès látom a lányon hogy nyomul jaebumra.
Fèltèkeny vagyok pedig nem kellene mert jaebum minden nap elmondja, hogy mennyire szeret ès mikor együtt vagyunk az eszményi.
- szia jae!
- oh. Szia kicsim. Mit csinálsz itt?
- semmit csak téged vártalak.
- tènleg?
- igen.
Aztán el kezdi simogatni az oldalam ès lentebb halad a kezével.
Jb ezt nem itt kellene.
- mièrt?
- mert meg láthat bárki.
Ès csak nem hadja abba.
Ja.jae.jaebum. ès már csak sóhajtozni tudok az èrinèseitől.
Jaebum kèrlek ne itt.
- akarlak kicsim.
- èn is kívánlak szerelmem de itt nem szabad. Várd meg míg haza èrünk. Oké?
- jól van, de ezért az egèsz napot velem kell töltened.
- rendben.Souji: már egy hete dolgozom a cégnél és egész jó itt lenni, főleg hogy a got7 na és jaebum közelében lehetek.
Ma reggel láttam hogy ok is bejöttek próbára. Na souji hajrá! Szerezdmeg! És már meg is van hogy hol van.
- Oh helo jaebum. Hogy vagy ma?
- helo. Jól köszönöm. Ès te hogy vagy?
- èn is jól köszi. Közben lágyan megèrintem a karját hátha veszi a lapot.
- okè.
- helo.
Hallok még egy hangot a hátam mögül. Bambam az.
- helo. Souji vagyok.
- èn bambam. Mond csak jb eddig mièrt nem mutattál be a barátnődnek?!
- mert csak nem règ ismertem meg ès nem a barátnőm. Souji kisegítő asszisztens és csak nem règ kezdett itt.
- ah.
Milyen lazán társalognak róllam az orrom előtt.
Majd a többi tag is feltűnik. Bemutatkozom még egyszer.- helo souji.
- helo souji.
Hangzik egyben vissza mintha valami kóruslennènek. A hátul lèvő srác kicsit mint ha fèltèkeny lenne. Ha jól emlékszem ő jinyoung.Jinyoung: szóval souji.ezzel a lánnyal beszélgetett a múlt héten jaebum. Így közelről nem lenne jb esete. De nem csúnya lány.
- helo.
- szia. Jinyoung igaz?
- igen.
- es most próbálni fogtok?
Kérdezi jaebumot és meg simitja az alkarját nem túl látványosan. Na de mi volt ez?!😯😶
- hè jb. Látom meg ismerkedttèl már vele.
És milyen a csaj? Mondom neki oda halkan hogy a többiek ne hallják.
- hogy?!😶
- semmi semmi. Megyünk a próbára? Karolok a karjába hogy el huzzam a csajtól ès hogy tènleg mennyunk már próbálni.
- èn is megleshetnèm a próbátok egy percre? Még sosem láttam ilyesmit.
Mi a? És közben olyan fejet vág neki hogy az agyam eldobom a mű cukisságától. (Ble ble🤢)
- okè. Pár percre be jöhetsz.
- na de jae.
- csak pár percre jinyoung. Ti mit szólok srácok?
- felőlünk jöhet.
Mondja jacks. Még néznem akkor is ezt mondaná ha markra nyomulna a csaj.
Király. Jb bedőltneki.
- mi a baj jinyoung?
- semmi. Hm.
- jól van. Mennyunk próbálni.
A próbán mást sem csinált csak jb- t sírölte de úgy mint aki mindjárt fel falja, de ez az èn reszortom úgy hogy fogd vissza magad kis anyám.
Na de aztán mikor vége egy számunknak oda megy ès tapetolja, a kezét a vállát és még a mellkasát is fogdossa és jb nem is csinál semmit csak vihorászik vele. Na várj csak drága jaebum meg tudod te mi az hogy fèltèkenysèg.meg kèrem az egyik lány barátom sms- ben hogy játsszon el velem pár jelenetet a folyosón a szünetben és ő szívesen segít.Jaebum: szünet és souji oda jön még kicsit beszélgetni és egész el vagyunk.
- most egy kis szünet srácok.
- kösz jb!
- nincs mit jacks.
Souji- val ki indulunk a folyosóra és jinyoung már kint van. Észre sem vettem hogy ki slisszolt.
De mit csinál? Oda megy hozzá egyegy lány akivel már láttam itt bent beszélgetni párszor, és lazán bele karol juniorba. Csak figyelek és már soujira sem nèzem csak jinyoungot lesem amint megfogja a lány derekát.
Szemeim kerekednek a látványtól de nem jó értelemben.
A lány olyan közel hajol a fülèhez hogy hozzáèr, és nem tudom mit sutyorászik neki bele de jinyoung a kacèr nèzèsèt vette elő ès úgy nèz a lányra miután az el mondta a mondókáját.
Tombol bennem a düh ès a fèltèkenysèg.
Jinyoung ezt nem ussza meg!
El köszönök souji-tól nem mintha ez utóbbi pár percben figyeltem volna rá, de nem is izgat.
A lány odébb állt és én karon ragadom jinyoungot és az egyik közeli raktár szobába huzom.
- kezdj el mesélni jinyoung ez mégis mi volt?!
- semmi csak egy barátom.
- csak egy barát? El kellene hinnem?
- ahogy èrzed jb.
Ez fájt baszottul fájt. Mièrt ilyen velem?
- miért vagy ilyen velem jinyoung?
- milyen jb?
- ilyen nem èrdeklem és lekezelő.
- mert megbantottál azèrt!
- hogy èn?
- igen jae te!
- mivel mikor?
- mikor ellenkezdtem hogy be jöjjön a "kis barátnőd" a próbánkra ès aztán simán hagyod hogy fogdosson minden féle. Nem látod hogy rád startolt!?
- ugyan kicsim most fèltèkeny vagy? Rá?
- mmm nem dehogy. Mennyunk inkább vissza. Fogalmuk sincs merre lehetünk eddig.
- de kicsim.
- mennyunk jb. Rendben?
- rendben./ Láttam olvasták páran és remélem tetszett. Várom az építő kritikát./ Ez egy kicsit talán rövid lett de itt a 12.rèsz is pusszantás
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...