Ámulat.
Jackson: próbálnèk kicsit poènkodni vagy csak egyszerűen jaebum vèrèt szívni, annak ellenère hogy amúgy mi sem vagyunk különb markal hisz majd hogy 3hónapja vagyunk együtt. De na csak kell az a kis csipkelődès. Főleg jinyoungal mer majd az asztal alá süllyed de olyan cuki. Mi a fene?! Jb egyből be vèdi.
- na hát már viccelődni sem lehet?
- inkább tömd a kajá a szádba jacks ès maradj csöndben.
Úgy tűnik hogy tènleg együtt vannak főleg mikor ki nyilvánítja, hogy együtt vannak ès nem kötekedni jinyoungal. Mèg sosem láttam ilyennek. El gondolkodom vajon tènleg ennyire komolyan èrez iránta? Nem mintha èn nem igy éreznek mark iránt de hát.Bambam: úgy látom én vagyok az egyetlen aki meg döbben azon hogy jb és jr együtt vannak. Na de egyik napról a másikra még is hogy?
- ez. Tök.jó. pislogok nagyokat és yugyeom csak ki nevet. Ezek szerint a többiek tudtak egész eddig valamit amit én nem. Hát ez király.
Meg kajáltunk ès vissza megyünk a szobáinkba, hogy át öltözzünk ès egy kicsit várost nèzzünk itt texasban.
- hè gyeomi. Mi van jaebum ès junior között?
- neked még eddig nem tűnt fel?
- képzeld hogy nem. Mègis minek kellett volna fel tünnie?
- például annak, hogy jinyoung már azóta bele van zugva jb-be hogy még ismerte.
- aham. Szóval az a sok kis apróságnak tűnő gesztus az mást jelentett mint amennyit ezek szerint èn láttam a dologba?
- igen drága bambam.
- úgy èrzem örülök juniornak.
- ne azt hidd hogy csak ő volt oda érte. Jb is oda meg vissza volt jinyoungèrt csak nagy volt a kockázat mivel mind egy csapatban vagyunk. De végre rá jöttek hogy nem kell annyi mindentől félniük ès egymásra találtak.
- hallod ez pont úgy hangzott yugyeom mint ha egy eszméletlen romantikus sorozat lenne!
- úgy e?! Hihihi. De legalább már nem kell végig néznünk hogy szenvednek egymásèrt.
- hogy mikről le nem maradok. Na inkább kèszülődjünk.
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...