27. rèsz

34 6 8
                                    


Mark: jb és jinyoung össze kaptak valamin úgy sejtjük mert jaebum el viharzik itthonról aztán jinyoung is az előtt pedig egy igen indulatos jb hangját hallottam a szobájukból.
Már tízenegy lesz és jb ért haza és persze csuron víz a vihar miatt.
Amint át öltözött ő is lejon és leül közénk de senki sem szólal meg azon kívül hogy néha ösze ösze súgunk.
Már utána menek épp éjfél de jacks vissza fog.
De jinyoung oda kint van valahol ebben a szörnyű időben és feleh hogy baja esik.
Már hajnal kettőkor ő is be esik az ajtón véres fejjel rongyá ázva.
Jb most neked annyi.
Egyértelmű jelzést adok jacksonnak hogy vallása ki szépen jb-t  de hajthatatlan a leader-ünk.
Le segítek a nappaliba juniort és mielőtt még csinálhatnèk neki egy jó meleg teát mi a szent èg?!
Jb felé nyújt egy bögre forró tea-t és csak bámul-
rá.
- na jó én beviszem az ügyeletre met nagyon nincs jól.
- rendben marke segítek.
- köszi jacks.
Erősködik hogy majd ő fel áll magától és azonnal a földre zuhan.

Jaebum: jinyoung a szemem láttára esik össze és le dermedek. Nem merek hozzá èrni.
Markkal és jacksonnal be visszük a kórházba a többieket meg kérjük hogy maradjanak otthon és majd reggel értesítjük a menedzsert is.
Annak ellenére hogy nagyon köhög és egyfolytában reszked nincs komolyabb baja.
Kap valami oldatot a szervezetébe amitől jobban lessz és reggel már ki is engedik.
Mark ès jackson haza mennek én itt maradok vele.
Reggel már fel is kel és sokkal jobban van.
Jön a menedzserünk hogy haza vigyen de otthon közli hogy egy hét múlva irány a music bank ahol a never ever címü dalunkal lépünk fel.
Jinyoungal nem szunk egymáshoz.
Vagyis ő néz én is őt de nem tudok megszólalni a bűntudatot miatt és úgy érzem mi tha valami el tört volna bennem de nem mondom hogy nem èrtem meg őt.
Értettem mit mondott csak nehéz felfogni valójában ha ennyire szeretsz valakit mint én őt!
Próbák próbák és próbák!
De nagyon készülünk és mikor kiderül hogy kikkel kerültünk egy műsorba hát én el dobom maga.
Shinee?! Ez komoly?!
Miert ilyen velem az ég?

Már bent is vagyunk az öltözőben és kész smi t a ruha és kicsit próbálunk lazítani nem feszengeni.
A műsor le megy és ismèt be zsebeltük a győzelmet.
Vissza az öltözőnkhöz arra leszek figyelmes hogy minho jinyoung mellè keveredik és a derekára vezeti a kezét és mond neki valamit de ő meg próbálja el lökni magától de nem megy neki.

Minho: két napja történt köztünk ez a nem is tudom mi ek hívjam taemin-nel.
Nem akartam mellette aludni nem akartam benne semmi hamis reményt kelteni hisz még én sem tudom mi volt ez. De ez alatt a két nap alatt még jó párszor együtt voltunk.
Valamit éreztem de még mindig jinyoung jár az eszemben.
A fülembe jut a hír hogy jb és jinyoung nincsenek együtt vagy csak valami nem megy köztük.
Nem érdekel de itt a lehetőségem és meg is tagadom. A hétvégén úgy is music bank és ok is ott lesznek. Majd akkor.
A műsor végéig nem szólok hozzá ès meg sem közelítem de a lejáratnál vissza az öltözőnkhöz el kapom és beszélni szeretnék vele.
- jinyoung vár egy kicsit. Beszélni szeretnék.
De nem áll meg és a karját is kurantja az enyemből. Rá fogok derekára és úgy próbálok vele beszélni. De csak megpróbál el lökni sikertelenül.
- jinyoung beszéljünk el kell mondanom hogy még mindig úgy érzem irántad.
Kèrl...
Ekkor valaki meg ragadja a vállam és még fordít.
Jaebum az és dühös.
És már repül is az ökle és el is talál.
El ered az orrom vére és a szám is fel reped a második ütéstől.
Valóban olyan erős és nagyot üt mint ahogy hírlik róla.
Vissza ütök és verekedni kezdünk, próbálnak szétválasztani de nem sikerül.
Újra felém ütne de valaki el alha az útját és taemin kapja az erős ütést és a földre is rogy.
Meg ilyedek ahogy meg látom a vérét és valami egész a szívembe szűr a látványától.
Nem! Sosem akartam hogy baja essen!
- taemin jól vagy?!
Most kicsinállak jaebum.
- gyere csak.
És újra egymást útjuk de jacksonnak és Yugyeomnak és Youngjae-nek sikerül jaebumot le fogni.
Így abba marad a jelenet.
Jinyoung nagyon le döbben és megsem tud szólalni.

Jinyoung: mire fel fogom hogy mi történik jaebum olyan erővel és dühvel üti meg minho-t hogy az eszmeleten. Tovább verekednek de senki sem tuja őket szét szedni.
Arra leszünk figyelmesek hogy taemin jae ökle elé áll amit józan paraszti ésszel rendelkező ember nem tesz!
Azonnal a földre zuhan és minho is meg ilyed de újra egymásnak esnek de ezúttal jacks, gyeom és youngjae-nek sikerül szét választani őket.
Ez jb ha fel húzzák. Minimum 3 ember és egy nagy adag szerencse kell hogy le rángatják az áldozatáról.
Èn is oda megyek és el húzom jae-t az öltözők felé mielőtt még nagyobb jelenet lessz.
A menedzsertől is biztos meg kapjuk a magunkèt.
- jae gyere velem és nincs elenkezèst!
- megyek.
Be érve az öltözőbe azonnal rá kezd.
- ő kezdte!
- hogy?
- láttam hogy hozzád ér és te el tolod de nem ment aztán a derekad szorította.
- ezet képes voltál neki ugrani ilyen nyilt terepen ahol ezer meg egy kamera?!
- érted bárhol és bármikor!
- jae hagyd. Kell egy kis szünet nekünk. Egy kis idő hogy le nyugodj.
- szünet? Lenyugodni? Ezt hogy érted?
- úgy hogy kell egy kis szünet jaebum.
- szóval már nem szeretsz?
- hogy mi?! Normális vagy? Ha nem lenne beverve a kèped most tőllem is kapnál egyet.
- akkor?
- egy kis idő neked hogy meg próbálja hinni nekem és le tudj nyugodni. Át gondolni hogy ezek után még meg érnè e velem lenned.
Csak bajt és gondot tudok okozni. És most ez! Nèzd még magad jae!
És ez mind miattam.
- gyere ide.
- ne.
- azonnal gyere ide!
- jae hagy most.
- nem! Se most sem máskor. Te az enyém vagy emlékszel ahogy én a tied. Ebből mi nem érthető eddig?!
- mit akarsz ezzel?
- nézz az egyik ujjadra és mond hogy mit látsz?
- az el jegyzési gyürünket.
- igen és hozzám fogsz jönni. El veszlek és míg élek együtt leszünk. És nem azért mentem el mert nem hittem neked csak lehetetlen volt a helyzet és dühös voltam de nem akartalak bántani.
- èrtem de egy kis szünet így is jót fog tenni. Èn adig át megyek mark-hoz és jacks hozzád.
- te most szakítasz?
- nem csak szüneteltetjük a dolgokat.
- szakítasz! Legyen. Vege! Vége köztünk!

jb & jrWhere stories live. Discover now