Jinyoung: el telt azóta a nap óta egy kis idő ès jb vél úgy el távolodunk egymástól vagy is èn tőle.
Folyton feszült vagyok inkább be megyek a cég kirendelt irodájába tovább gyakorolni még mindig itt texasban ès nem jb- re és arra a lányra gondolni. Na kellet neked ez junior? Fesd az ördögöt a falra és erre megjelenik a kis souji.
- szia jinyoung. Mi járatban újra bent? Mostanában sokat vagy itt.
- helo. Semmi különös csak javítani akarok a lèpèseimen.
- mm figyu jinyoung. Ti jaebummal együtt vagytok vagy valami ilyesmi?
- miért érdekel?
- csak úgy.
- tènleg?
- igazából be jön és nagyon kell harcba szállok érte.
- hm. A tiéd lehet.
- ezek szerint van vagy volt köztetek valami vagy is jb bisex?
- ha ennyire tudni akarod kérdezd még tőle.
- milyen ellenségesek vagyunk.
- mit vártál ha rá hajtassz a szemem előtt, Ès taperolod?
- akkor játszunk nyílt kártyákkal.
- nekem semmi kedvem veled " játszadozni".
- még látjuk.
Aztán sarkon fordulok a próba terem felé.Jackson: ma én is be megyek a próba terembe kicsit meg dolgozni a koreográfián. Jb és jr olyan furák mostanában. Főleg junior. Arra amit el kapok a folyosón az hihetetlen. hát ez a gond jaebummal ès jinyoungal. Milyen kis dög a csaj. Már èrzem juniort. ha markra szállt volna így rá megnèzhette volna magát.
Hajrá jinyoung! Èn veled vagyok! Ott teszek a csaj alá ahol tudok.
Be megyek juniorhoz és rk beszélgetek vele bár eddig nem mondhatni hogy nagy csevej barátok voltunk de meg tudom èrteni őt és valljuk be jb tènleg nem tett a csaj ellen semmit mikor nyomult.
- hee junior!
- szia jackson. Mit szeretnél?
- veled beszélni de komolyan!
- velem?
- igen. Hallottam az előbbi kis " báj" csevejetek azzal a souji-val. Halld tud nyomulni.
De én melleted állok és segítek.
- köszi jackson de nem kell csak egy kicsit le kell higgadnom hogy át gondolják egy- kèt dolgot
- rollad és jaebumról?
- is.
- jaebum szeret téged ezt ne feledd. csak az a kérdés hogy te szereted e annyira hogy megvéd ès harcolj èrte bárki ajarja lecsapni a kezedről.
Hidd el tudom mit beszélek. Annyi meg annyi srác meg lány próbálta a kezemről lejátszani markot de harcoltam és még mindig az enyèm és ezt látva mark még jobban szeret és én is őt!
-igazad lehet jacks. köszi szépen.☺️
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...