Figyelem! Erősen +18-as rèsz! Olvasni csak saját felelősségre!
Jackson: na én nem bírom tovább ezeket a hangokat amit a jb&jr páros kiad és még markolom is olyan cukin de kèjel téli szemekkel néz hogy az na!
Na várj csak marke ez nem teszed zsebre. Közben kis goniszsn is el vigyoridom.
Berángatom markot a szobámba és azonnal neki lököm a legközelebbi falnak és én is neki tolim magam, hogy egy centi se legyen köztünk ami elválasztana. Éhesen kapok az ajkai után ès ő is mohón tépi az én szám. Ék vállok tőke és az ágyra viszem az ölemben és le ültetem.
Lassan el kezdem levenni az atlètám és fèle dobom. Igen mark! Kapsz egy saját külön ki adásos vetkőző show-t. Lassan mozgatom a csípőm és körözöm vele és lágy hullámokat is beleviszek és ahogy rám néz és követi minden egyes mozdulatom csak olaj a tűzre.Mark: mia??? Na ne! Most vetkőzni fog csak nekem és az a csípő mozgás amit előttem le művel. Oké mark nyugi annyira ne mutasd hogy mindjárt meg halsz csak a látványtól. Oh. Az ő látványától!
- na mi az csak nem tetszik amit látsz?
Kis pimasz képes rá kérdezni csak hogy még jobban zavarba hozzon és fel izgasson. Ezek szerint észre vette hogy minden egyes mozdulatát követtem a szememmel.
Hát jacks játszunk így! Ha te ezt akarod èn is tudok valamit amit még nem mutattam de ettől ék dobod az agyad! Kicsit én is lehetek ilyen
- és ha tetszik amit látok? És mondtam már hogy mennyire imádom azt a csípőt amit épp figyelek csak valahol egèsz máshol végzi ezt a fajta mozdulatokat?!
Le sokkolt! Ez az! Most még mutatom neked drága jacksonom hogy mi az a sextalk.
- na mi az édes? Úgy látom lefagytál pedig én igen csak kezdem nagyra nőni odalent.
- mi a? Mark ez most komoly? Hol bujkált eddig ez?
- nem mondom meg. De! Ha akarod folytathatom még?!
- mindennel jobban akarom. Illetve téged akarlak!
- meg kapod.
És tovább táncol egy halk zene nélkül kivéve az ő mèly hangon való dudolásat kivéve ami olyan szinten feltűzel engem is hogy már nem bírom magam vissza fogni.
- ez az jacks. Csak mozgasd az isteni csípőd.
És lassan simogatni kezdek felfelé a combomon és be harapon a szám szèlèt.Jackson: nem tudom hogy eddig merre volt ez a mark de tetszik. Határozottan teszik. Ahogy sóvárogva nèz ès amiket mond. Na és tessék. El kezdi simogatni magát és az eszem el száll a helyéről, de nem támadom le pedig nagyon ott vagyok.
- mond csak tovább amit szeretnél.
- azt szeretném, hogy le dobd vègre azt a felesleges alsód is hogy tisztán rá lássák az igen csak merev testrèszedidre.;p
- milyen kis türelmetlen vagy.
- hát most mondjam hogy nem? Kívánlak! Magamban akarlak erezni, ahogy mozgol bennem és alig várom hogy én is meg lovagolhassalak.
- azt már én is szeretném.
- igen? De előtte még jöhet a bemelegítő.
És közeledik felém. Leveszi. Felsőm és le dobja az ágy mellé és most a nardrágomèrt nyúl de csak azt veszi le és el dönt az ágyon és fölèm mászik.
Vadul csókolni kezd és a nyakamba tépi és még is szívja nem kicsit én pedig nem fogom vissza egyetlen hangom sem. Rá simít a fèrfiasságomra és simogatja ès èn nyüsziteni kezdek neki a jól eső erzèstől.
- Oh ezek a hangok életem. Imádlak marke!
- èn iss ja.. jacksonn~
Olyat nyög hogy a szemeim akkorára nőnek hogy, olyan még nem volt.
Le veszem alsóját és végig simitok rajta egy porcikáját sem kihagyva majd én alsomhoz emelem kezem, de el veszi onnan és lazán húz az ágy felé jelezve hogy azt szeretné hogy le dőljek.
Meg is adom amit szeretne és most ő emelkedik felém és végig csókol egèsz testemen amit én sem hagyok szó nélkül de mégcsak most jövünk bele.
Alsómhoz vezeti kereit és le húzza rólam és végig nyal ajkain. Mélyen a szemembe nèz ès el kezd a fèrfiasságom felè közelíteni és körül hinti csókokkal aztán rá csókol merevedèsemre közben végig engem néz. Hát én hülyét kapok!
Vègig nyal egész hosszamon és a végén szájába is veszi és lassan egyre mélyebbre engedi én pedig nem sajnálom tőle továbbra sem a hangokat amiket ki hoz belőlem.Mark: olyan élvezettel kènyeztetem mint még soha.
Kicsit el vállok tőke hogy ajkaira csókoljak és nem tudom honnan jön ez a szöveg de kijött a számon ès nem vonom vissza dr nem is akarom!
- mindent meg adok neked amit csak szeretnél. Mindent meg akarok neked adni jackson. Annyira szeretlek! Az életem adnám èrted.
Jacks rám néz és olyan másképp néz én pedig megijedem. Csak néz egyenesen a szemembe és nem szól. De még sosem láttam ezt a valamit a szemében. Mi lehet ez? Nem kellett volna ezt kimondani neki?
Maga alá fordít és olyan közel hogy össze-össze ér a szánk és meg szólal.
- mark. Tènleg így èrzel irántam?
- igen jackson.
- én is így èrzek! Képes lennék érted az életem adni! Annyira szeretlek mint még soha senkit!
Azt akarom hogy örökkè Egymásè legyünk...
Te is?
- szeretném életem!
- mark. Szeret..szeret..lennèl...a. tudod egyszer majd vissza vonulunk higy saját családunk legyen még hasonlók és..és.. szóval. Hm.
Ez nehéz.
- jacks. Mit szeretnél ennyire elmondani?
- ha egyszer me..meg kèrnèm a kezed hozzám jönnèl?
Ez mi a? Ezt nektek jaebum ès jinyoung!
- igen! Igen!
- akarlak életem! Azt akarom hogy az enyém legy!
Suttogja ajkai mra és meg csókolom es új vágytól fűtve jacks bejáratomhoz vezeti ujjait ès simitani kezdi ám már most eszmeleten jó érzés.
--mmh~ ah. Jacks csináld!
Rá fogok merevedèsère és simogatom míg megint olyan kemény nem lessz a tenyeremben majd a bejáratomhoz vezetem és ő tudja mit szeretnék és még is teszi.
Belèm vezeti lassan oda figyelve magát és vár egy pár percet közben szenvedèlyesen csókoljuk egymást.
Aztán el kezd mozogni egyből igen kemény tempót diktálva és èn úgy nyögdècselek fel alatta ahogy csak tudok.
Tovább löki belém magát de nem felejtettem ez amit az elején említettem neki. Hirtelen fölè kerekedem miközben bennem van de most én ülök rajta és így is igen kellemes az aktus.
Mellkasára támaszkodva mozgom rajta egyszerre nyögünk fel valahányszor én fel emelkedem hogy vissza üljek rá és ő is fel felè lök így még tökéletesebb.
Közel a vége így vissza fordítom mert azt akarom az ökèseitől èlvezzek el. Rá fogok saját merevedèsemre és olyan tempóban mozgatom kezem ahogy ő lök belèm. Jackson az ágytámlába kapaszkodik meg és úgy mozog bennem ki és be.
Aztán át karol az én karjaim alatt és úgy folytatja és pedig már értelmetlen szavakat sikolzova èlvezem alatta.
- Uh.ah.mmh.ig..igen.mèg..Uh uhm aah~
És igen az ágytámlába oda vissza üti a falat és el mosolyodom rajta és jackson ekkor még csókol és aztán én az ő nevèvel a számon ő pedig az én nevemmel az ajkain èlvez belèm.
- szeretlek szerelmem.
- én is szeretlek én jacksonom.
Aztán mellém fekszik és úgy csókolgat tovább míg ki nem pihennyuk egymást.
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...