13.rèsz

69 6 1
                                    

Ez egy kicsit rövidre sikeredett de remélem hogy tetszik mindenkinek.

Jaebum: jackson egyre többet lóg jinyoungal ami nem annyira zavar mert az előtt nem beszéltek valami sokat. Na de az már igen zavar hogy jinyoung is az ÈN jinyoungom is keresi jackson társaságát, sőt folyton pusmognak és mikor közelebb megyek hozzájuk mèg el is hallgatnak. Nem tudom mi a helyzet de még mindig azon jár az eszem hogy mi üthetett jinyoungba az után hogy be engedtem souji-t az egyik edzèsünre. Kicsit más ès nem olyan "meghitt"  a kapcsolatunk.
Beszélnem kell vele!
-  szia kicsim. Ha haza èrtünk beszélhetnénk?
- szia jae. Igen.
- okè akkor otthon.
Le megy a próba és ősszel szedjük a cuccainkat. Itt texasban van a cég amerikai központja innen utazunk odébb mikor koncertezni megyünk.
VÈGRE be èrtünk a szállásra ès el is kapom vagy is kapnám ha jackson nem húzná el őt az orrom elől. Na ná hogy megint pusmognak. Főleg jackson. Az nem lehet hogy ők talán?! Vagy van valami baj köztük vagy még is mi az hogy folyton ezt csinálják?
Na vège a tárgyalásnak és junior oda jön hogy beszélgessünk ahogy meg ígérte.
- szia jae.
- szia. Jinyoung.
- igen.
- mi ez ami köztetek megy jacksonnal?
- èn ès jacks?
- Oh már becèzed is?
- jaebum te. Te fèltèkeny vagy? Tudod hogy szeretlek ès soha nem hagynám senkinek hogy el vegyen tőllem mert szeretlek és harcolok érted!
- hogy mi? Ezt nem èrtem.
A hátam mögé nèz ès bólint. De mégis kinek?! Fordulnèk meg de nem hadja. És neki kezd hogy miii~?
- jae èn. Fèltèkeny voltam neharagudj. Rád és souji-ra.
- de miért?
- mikor megláttam hogy el beszélgetsz vele olyan fura érzés volt. És amúgy sem volt elsőre sem szimpatikus aztán mégis be hivtad a próbánkra ès utána még fogdosott is tèged pedig nem is zavart. Ez. Olyan.. rosszul esett. Mikor a karod a vállad, a mellkasodon simitott vègig. Kegyetlen látvány volt.
- jin..jin..kicsim. sajnálom. Soha nem néztem azóta senki másra hogy még a jj project-ben voltunk ketten ès rájöttem hogy mennyire oda vagyok érted, hogy mennyire belèd szerettem.
Szóval fèltèkeny voltál?
- igen. Nagyon is.
- figyelj az a souji egyáltalán nem jön be. Mondjuk úgy hogy nem az esetem. Tudni szeretnéd mi az esetem vagyis ki?
- igen.
- gyere.
Majd oda viszem az egyik falon lévő nagy tükörhöz és rá mutatok.
Tessèk! Ő az esetem. Olyan édes és cuki. Azok a szemek és az édesen el álló fülei. Az a száj amivel megőrit.  Az egèsz lènye olyannyira el varázsol hogy mèg akkor is imádom mikor amúgy picit mèrges vagyok rá.
Majd át ölelem és úgy nézem magunkat a tükörben hogy mi hogy össze illünk!
- awww jaebum-ah.
- és hogy tudd nekem csak te kellesz csak te és senki más. Nem vagyok heteroszexuális. Nem vagyok biszexuális. Èn meleg vagyok és téged szeretlek!
- èn is csak téged szeretlek jaebum!
- akkor mi volt az a sok duruzsolás és halk sutyorgás?
- jackson tudott róla hogy hogy érték mert észre vette rajtam a próba után ahogy titeket nézetek souji-val.( Fülent egy kicsit jinyoung.)
- èrzem és?
- meg próbált támogatni hogy igen is harcoljak bárki is akarjon el venni tölem és mindig biztosított róla hogy ha kell mellettem áll.
- nocsak! Ez a jackson mindig tartogat magából valami ujjat.
- igen. Vègig olyan édes volt hogy nyagatott hogy ez így csináljam az úgy csináljam.
- kedves tőle. Ezt még meg kell hálálnomneki úgy érzem.

jb & jrWhere stories live. Discover now