Jinyoung: nem hiszem el!
Jaebum most kérte meg a kezem és én. Èn! Igent mondtam!
Oh~ szeret. Hát még én őt.
És újra el ér a bódító érzés hisz épp egy igen szenvedélyes szeretkezés közben vagyunk.
Ismèt lökni kezdi belém magát és én hátán karmolok vègig a jó èrzèstől.
- mmh. Kicsim eszmèletlen vagy.
- te is szerelmem.
És magamhoz húzom hogy meg csókoljam amit még több csók követ és így szeretkezünk tovább.
Már közel a vége így jae le lassít és közben simogat és csókol. Pár perccel később így ér a gyönyör.
Èn az ő nevèvel ő pedig az én nevemmel teljesedik ki.
Oha. Mit fognak ehez szólni a többiek?
Jb el hajol ès az èjeli szekrènye legalsó fiókjához nyúl és ki vesz valamit. Ez egy kis dobozka.
- jae ez az amire gondolok?!
- miért? Mire gondolsz?
- ez egy. Egy gyürü?
- igen. De nem akár milyen hanem eljegyzési vagyis nem látszik annak de igen. Ez egy az.
- és neked is van?
- igen!
- Oh hogy mit fognak szólni a többiek?!
- mark ès bambam fangörcsöt fognak kapni.
- az alap.Mark: reggel van. Elég korán de ha már fel vagyok valahogy kidobott az ágy. Le megyek rántottát és piróst készíteni reggelire mivel csak ez megy. Bocsika! :-D
Jackson isteni volt tegnap az ágyban. Valószínűleg a szomszéd szobából át hallatszott hangok tüzeltèk fel ennyire.
El készültem és már mindenki lent van kivéve jb&jr párost és Youngjae-t aki jackson el mondása szerint az estét nem itthon töltötte.
Na végre hallom hogy csúkódik egy ajtó és látom le jönni a kèt jó madarat.
Csak le ülnek és reggeliznek. Hát még ilyet!
Azért már világos hogy újra együtt vannak hisz csókolgatják egymást és simogatják. Fogják egymás kezét. Várjunk csak! Visza kapom a szemem a kezükre... és mi a szent szösz?!
- ez ez ez ez.
- mi az marke? Meg akadtt a lejátszó?!
Szólna be jacks. De oda fordítom a fejét hogy ő is látja és észre veszi. Az meg más hogy le is esik neki hogy az mi is akar lenni az ujjukon.
- jinyoung!
Ordítom fel és rá mutatok vádló tekintettel.
- szent èg mark. Mi az?
- te csak ne szent egezz. Jinyoung hogy hogy nem mondtad el?! Nekem! A legjobb barátodnak?!
- Uh. Csak tegnap törtènt.
- és te jb! Mikor vetted ezeket egyáltalán?
- az nap után hogy haza hoztuk jinyoungot a kórházból.
- na hát! Hihetetlennek vagytok.
- és ti?!
Kérdem yugyeomot és bambam-et hogy mit szólnak ehhez.
- nagyon örülünk és gratulálunk.
- na jó. Meg bocsáltom hogy nem láthattam azt a megható jelenetet mikor megkérik a legjobb barátom kezèt.Jackson: hát ez is megtörtént. Kicsit furcsa és mèg nem fogtuk fel teljesen hogy jaebum most komolyan megkérte jinyoung kezét. De boldogak.
Ami jó dolog. Be rebben Youngjae és el regèljük a jó hírt. Aztán jb bejelentését tesz.
- hamár tènleg mind itt vagyunk szeretném ha ti is a tanúi lehetnètek.
Junior elé tèrdel. Most tènleg meg kèri újra?!
- jinyoung. Szeretlek! Örökké veled szeretnék lenni. Le élni veled egy egész életet és ha újjá születünk is csak újra veled lenni. Hozzám jönnèl?
- igen jaebum! Èn is veled szeretnék lenni! Szeretlek!
Hát ez tènleg nagyon szép volt be kell valljam.
Mindenki az asztal alá folyik örömèben és együtt gratulálunk az ifjú jegyes párnak.
Remek! Mark meg el is sírta magát.
- na gyere ide kincsem. Imádlak.
- én is imádlak jacks./2hónap múlva./
Jaebum: már két hónapja hogy megkértem a kezét jinyoungnak és még nem voltam ennèl boldogabb. Sok volt a hajtás mostanában ezért kaptunk 3 napot lazítani.
Már el is terveztem hogy mi lessz a mai programunk jinyoungal.
Reggel fel keltünk és meg reggelizünk aztán be feküdtünk a kanapènra és minden fèlèt nèzegetünk. Jackson és mark a parkba mentek deszkázni és yugyeom bambammel ment egy kicsit a plázába. Youngjae pedig a barátnőjènèl, akit bejelentette hogy szándékában áll valamelyik nap bemutatni nekünk.
Jinyoung a telefonját kezdi nyomkodni és beszèlhet valakivel, aztán közli hogy felmegy fel öltözni. Már jön is le. És nagyot nyelek mert nagyon jól néz ki ahogy mindig is de most kivan húzva a szeme is halványan és kicsit fèltèkeny leszek hogy hova is akar így menni na meg úgy hogy nem is szól.
- hova mész kicsim?
- egy barátommal találkozom. Addig te is el foglalhatod magad amivel szeretnéd.
- okèè. És mikor jossz vissza?
- nem tudom. Légy jó. Sziaa.
És már ki is lebbent az ajtón. Na ezért még le ülünk beszélni hogy hova is ment és kivel hogy nem akarta el mondani.Jinyoung: heverèszünk a kanapén jaebummal ès minden fèlèt nèzünk a tv-ben. Aztán látom hogy írt egy barát akivel mostanában újra beszélgetünk mondjuk annó nem haragban váltunk el csak neki és nekem is sok volt a dolgunk.
El hív teázni hogy végre tudjunk egy kicsit beszélgetni, hogy mik történtek velünk azóta hogy utoljára beszéltünk.
Fel is rohanok és fel húzom a kedvenc fekete farmerem amiben amúgy bün jól néz ki a popóm.
Mellé egy tört fehér színű pulcsit mivel kicsit fúj a szél. Még a szemem is ki húzom halványan és kész is vagyok. Le megyek erre jaebum szemei csak úgy néznek minha ki akarnának esni.
Most meg faggat.
De nem akarok folyton a nyakán lógni hisz kell hogy neki is legyenek saját dolgai amiket ő szeret magában csinálgatni.
Úton is vagyok aztán meg érkezem és ő már itt van.
De rég láttam. Egész jól nezki még mindig. Még állok és egy kicsit figyelgetem. Olyan édes és cuki.
- hè~! Szia minho!
- wooow~! Szia jinyounge! Hogy vagy?
- jól köszi és te?
- meg vagyok csak tudod a sok próba meg a fellèpèsek.
- ah. Ne is mond.
- jó újra látni jinyounge.
- téged is nagyon jó újra látni. És a magán élet mostanság?
- áh! Nincs semmi komoly. Volt egy srác de nem volt komoly a dolog. De hè hè hè. Hallom hogy szerepet kaptál egy Kdrámában!
- Oh. Igen! Nagyon izgulok hogy milyen lesz.
- biztos nagyon jó leszel. Te csak is az tudsz lenni.
- om. Most nézd meg el pirultam.
- igen. Nagyon cuki vagy! És nállad mi újság "úgy"?
- hát. Tudod újra együtt vagyunk jaebummal.
- woo. Tènleg?!
- igen.
- és hogy megy újra együtt?
- hát el vagyunk.
Nem èrtem mi van most. Kicsit furcsa minho reakciója de lehet csak nekem.
Jb-nek nem mondtam hogy kivel és hol találkozom mert tuti ide jött volna és a föld alá veri. Pedig mikor újra össze jöttünk el meséltem neki hogy semmi nem volt köztünk. Még egy csók sem. Na jó azért kaptam puszit és én is meg pusziltam minhot de tök baráti volt az amúgy randinak indult este.Minho: végre pihenhetünk a nagy koncertek után ès a sok fanmeeting után.
Imádom a rajongóinkat és koncertezni énekelni, de már eléggé ki fáradttunk a srácokkal.
Kakaotalkon vagyok és épp látom jinyoung fent van. Aztán valamiért át megyek instára és csekkolom a lapját és még cukibb de sexibb is mint pár hónapja hogy "randiztunk".
Bár nem úgy sikeredett mint egy randi és inkább a köztünk ki alakult kapcsolat is baráti lett.
De én érzek valamit iránta és azt sosem mondtam hogy ne tetszene mert már mikor először meg láttam el állt a lèlegzetem.
Csak úgy mikor bejött az ajtón és még láttam eszmèletlen szűk fekete farmerjában és azt hiszem tört fehér pulcsijában.
Hát nagyon jól nezki ahogy itt ül velem szemben és a szeme is kivan húzva.
Hm...szóval újra együtt van vele.
De nem valami lelkesen beszèlróla így nem igazán tudom eldönteni milyen lehet most a kapcsolatuk.
De nekem igen is tetszik és be próbálkozom nálla. Nem támadom be azonnal inkább lassan haladok és puhatolózom.
- attól még találkozhatunk néha ugye?
- igen mert ne?! Barátok vagyunk.
Barátok. Akkor is ezt mondta mikor el köszönt a randi végén és meg pusziltam és ő is. Azóta is bennem van a pillanat.
Ahogy megpuszil és közelre sikeredik a számsarkába és el pirul. De akkor megbeszéltük hogy barátok vagyunk. De azóta nem volt senki normális az életemben és csak őt kerestem mindegyik srácban.Jinyoung: jól el csevegünk minho-val minden fèlèről és jó érzés újra beszélni vele mint akkor. És meg is nevetett. Lassan vagy nègy óra hosszan vagyok el vele. Már sètálgatunk az utcán jól érezzük magunk.
- lassan ideje hazamennem.
- máris?!
- máris?!
YOU ARE READING
jb & jr
FanfictionEgy kis történet arról hogy hogyan képes egy egyszerü reggel meg változtatni az életed. Nem csak egy napra nem csak egy hétre hanem az egész èletedre! Ez a story jaebum ès jinyoung-ról szól ès persze a többi got7 tag is szerepel benne. Figyelem itt...