- Jimini? Hangom megcsuklot.
- Szia JiHa. Hallottam a hangján, hogy sír.
- Te jó ég. Zöld iriszeim meg teltek könnyel kezem a szám elé emeltem és csodálkozva néztem magamelé.
Jimin és én kis korunk ota barátok vagyunk. 3 évvel ezelőtt ki ment Amerikába. Azota semmit nem hallottam felőle.
- Haza jöttem. Immár tudtomra adva, hogy bizony ő már sír.
- Yoongi állisd le az autót. Felé fordultam a telefon még mindig a fülemnél volt.
- Nem. Jeges hangjában éreztem nem tetszését de nem törödtem vele.
- Hol vagy? Örömömben sikitozni tudtam volna.
- még a reptéren. Morogta.
- azzonal megyek. Majd letettem. Tudtam nagyon jól, hogy Yoongi nem fogja engedni, hogy találkozak vele. Az autó meg állt felnézve észre vettem, hogy a lámpa pirosan vilog. Össze szedve bátorságom ki ugrottam az autóból és egy taxi felé kezdtem el futtni hallottam ahogy Yoongi a nevem sipákolja éreztem, hogy este egy nagyon hosszú beszélgetéssel nézek szembe. De nem érdekelt Jimin haza jött 3éve erre a pillanatra vágyok. Most nem adhatok útat félelmeimnek. Lediktáltam a taxisnak a címet 20 perc se telt el és már a reptéren Kerestem rég nem láttot barátom amikor meg láttam és a nyakába ugrottam ő pedig meg pörgetett. Egymás vállán kezdtünk el sírni.
Kétt kezem közé vettem az arcát.
- Csak álmodom vagy tényleg te vagy az? Simogatam meg az arcát. Meg fogta a kezem és újból magához húzot.
- Én vagyok az Min Ji Ha súgtta a fülembe és átkarolta a derekam.
Éreztem ahogy nedvesedik a vállam.
- sajnálom. Majd erősebben tartot karjaiban.
Namjoon:
Haza érve azt hittem végre pihenhetek de nem így történt úgyan is az egész házat Nő hang teritette be. Ahogy a lépcsőhőz értem a Ruhák szét dobálva a földön. Egyre erősebb lett a hang ahogy az öcsém szobályához értem. Felsóhajtottam hátra hajtótam a fejem és benyítottam.
- Kim Tae Hyung. Arcom elsötétült hangomna szokotabnál is jegeseb volt.
- Baszki. Arcát a tenyerébe temete.
- 2 perc múlva lent szeretnélek láttni EGYEDÜL az étkezőben. Becsaptam az ajtót és meg ráztam a fejem.
Jung kook:
- Mi ez? Kérdeztem majd az asztalra vágtam a dosziét.
- a Shinawa túlajdonosa nem akar nem is fog egyeséget köttni. Lehajtót fejjel ált Ho Seok.
- Mi az, hogy nem kött egyeséget? Üvöltöttem teli torokból és lelöktem a dosziét az asztalról.
- Mert, hogy a Shinawa nem eladó, föleg nem a maga számára Jeon úr. Elhallgatattam a férfit majd felálltam a székből.
- Szólj Yoon Ginak hogy ma este meg Beszélést tartunk. Az ajtónál meg álltam és háttra nézztem Ho Seokra.
- Ja és szólj Yoon Ginak, hogy JiHat is hozzá beszédem van a kis vörösel. Tekintettem szigorú volt. Én adtam össze ezt a kétt jó madara t úgyan is Ji Ha a testvérem és tudtam, hogy mennyire tetszik neki Yoongi és, hogy szerelmes Yoongiba. Mikor ma meg tudtam, hogy a hugom az exéhez rohant akitől mindig is óvtam nem csezheti el. Tudom ez aljas dolog de minden céget a Hugomnak köszönhetek és Yoonginak. A hugom akaratos személy akár csak Yoongi és jól színézkednek a tv-k szerint is Min Ji Ha és Min Yoon Gi a félelmetes párt alkotnak. Minden céget romba döntenek és a legjobbakat pedig meg kaparintják.
Nem hagyhatom, hogy Jimin meg akadályoza. Bekell kebeleznünk a Shinawa válalatott.
Ji Ha:
A szokasos kis kávézomba ültünk Jiminnel. Az étlapot vizsgálta.
- hmm.. Nekem egy kávé lesz és egy málnás csoki szelet. Tette le az étlapot elém. Mikor egy pincért hívot magához és leadta a Rendelést majdfelém fordult.
- Te mit kérsz? vigyorgot rám szokásos fülig érő mosolyával.- a Szokásosat Eun. Mosolyogtam a lányra.
- Mesélj hogy vagy? Kérdeztem és rá mosolyogtam.
- Amerikában olyan más minden, annyira vártam, hogy újra lássalak, nyaon Hiányoztál. Vigyorgott tovább. Ezen a mondatán muszáj volt elkuncognom. Kis várakozás után kihozták a rendelésünk.
Jimin hozá is láttot az édeség eltüntetéséhez én pedig kezembe fogtam a gözölgö italom és szürcsölni kezdtem ő rám nézet, de hamar le is fagyot az arcáról az a bizonyos mosoly és a kezemre nézet.
- Mi az a kezeden? Kérdezte jeges hangal.
- hmm? Majd a kezemre néztem és a szemeim elkerekedtek a jeggyürűm a kezemen marat.
- baszki súgtam magam elé.
Ő felállt szövet kapátját lekapva a székről.
- Jimin várj. álltam fel és karja után kaptam szótlanul meg állt és farkas szemet néztem vele.
- mi a baj? Aggódva vizsgáltam sötét iriszeit.
- Mikor akartad elmondani, hogy férjnél vagy ? Én hülye azt hittem, hogy újra lehet köztünk valami. Ha most meg bocsáltasz távoznék. Kirántotta apró ujjaim közül a kezét. Ledermedve álltam ott zöld iriszeim előtt fehér fágyol jelent meg. Amiből rájöttem, hogy bekönnyeztem. Lehunytam a szemem és egy könnycsepp gördült le az arcomon. Nyeltem egyet így lenyeltem a sírás ami már a torkomon volt. Felkaptam a kabátom és egy taxiba ülve haza mentem. Egész végig a tájat néztem és a könnyeimel küszködtem. Mikot lefékezett az autó kifüzettem a taxist a házba mentem.
Yoongi a kanapén ült és tv-zet meg hallotta érkezésem és kinyomta a Tv-t felállt zsebre tette a kezét. Átrohantam a nappalin nem akartam vele beszélni ráléptem a lépcsöre mikor egy mély hang ütöte meg a Fülem.
- Hol voltál? Csak egyszer kérdezem meg hangja hideg volt és jeges.
- Ha nem mondom meg micsinálsz heee?? MEG ÜTSZ AHOGY MINDIG? emeltem fel a hangom.
- Hát csak tessék. Morogtam majd eleretek a könnyeim újra neki indultam mikot Yoongi elkapta a karom és magához húzot. Ajkait az enyémre tapasztotta.Mi van Yoongi megcsókoltmikor nincsenek kamerák?!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ime itt a kövi rész bocsi a várakozásért :$ Annyeong jó olvasást ha tetszet akor bátran írjatok, hogy tudjam tetszik e :$ és, hogy érdemes e folytatni ❤❤❤
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....