Lassan a szám felé közeledett majd gyengéden megcsókolt elsőnek nem akartam visszacsókolni de durvábban csókolt meg majd habozva de vissza csókoltam gyengéden simogatni kezdte oldalamat legelsőnek volt ilyen lágy mikor még szerelmesek voltunk egymásba akkor újra fel lobbant benem az érzés levegő hiány miatt elváltunk egymástól.
- aludjunk. Gyengéden végig simitot arc élemen.
-Rendben egyetértően bólintottam majd magához huzot. Fejem a melkasára tettem majd gyengéden simogatni kezdte a fejem amitől hamar elaludtam.Jung Kook:
-Szerinted bevállik? Fordultam HoSeok felé.
- Nem tudom lehet remelém beveszi. majd újabat kortyolt az alkoholos italából.*vissza emlékezés az autóban*
-YoonGi most szépen meg álunk a virágosnál és szépen veszel rózsát és meg leped. Fordult hátra HoSeok.
-Minek? Formet HoSeokra.
-Kikell békitened!! förmet a férfira JungKook a férfira.
-Nem nyerhet NamJoon!! Nem engedem!!.
- Felölem. Flegmázot
Nagy csikorgással meg állt az auto és YoonGi kiszált. 10 perc múlva vissza ért egy hatalmas csokor virággal.
- Ennyit fizetni egy nagy rakás gazért. Mérgelödöt a férfi. Majd elindultunk vissza. Az asztalnál ültünk mikor JiHa rontot be*Vissza emlékezés vége*
JiHa:
Reggel mikor felkeltem Suga tekintetével találkoztam.
- Jó...Reggelt dadogtam.
- Neked is. Gyengéden ajkait az enyémnek nyomta és egy lágy csókal hintete be párnáim.
Egy nagyot nyeltem.YoonGi:
Egy lágy csókot nyomtam a lány ajkaira. A tekintettem a kezére vándorolt.
- Hö hát ez? Emeltem fel jobb karját.
- Semmi. Kapta ki kezeim közül vékony karját.
- Mé...még mindig meg van? Néztem meg lepeten a lány szemeibe.
- Ye...bólintot.
Ekkor a szívem kihagyot egy ütemet mért kezdem újra azt érezni mint régen az nem.lehet!! gondolat menetemből egy apró kéz érintése zavart fel.
-Minden rendben? Nézet aggodoan sötét iriszeimbe én bólintottam egyet.
- Menjünk reggelizni! Másztam ki az ágyból. Ő kilépet a helyiségből. A gardrobom elé álltam.
A szokásos öltönyömet vettem fel. Majd az étkezöbe mentem.
JiHa:
A tükör előtt áltam és szembe néztem magammal majd elkezdtem egyszere sírni és nevetni. Könnyeimet törlgetem mikor egy hideg érzez futot végig az arcomon. A gyűrű az ujjamon az arcomhoz ért mikor rá néztem ismét a régi Min YoonGi jutott eszembe róla. Felsóhajtotam majd vigyorogni kezdtem mosolyogva álltam neki a reggeli rutinomnak. Mikor kész lettem a gardgrobomhoz elé álltam majd a YoonGitól Kapot egybe szoknyám vettem fel.
Gyönyörű Szép mentazöld színe volt YoonGi kedvenc színe.
Letipektem a lépcsőn és mosolyogva köszöntötem mindenkit.
- Annyeong Mindenki. Hajólt meg HoSeok JungKook előt majd YoonGihoz lépve egy arcra puszival köszöntötem.
- Annyeong. Köszöntek meg lepeten Korusban.NamJoon:.
-Úrfi. csengetek feletem.
- Aisshh csak még 5 perc. Lee komornyik bólintott egyet és egy hangos csörömpölésre ébredtem.
Fejmre raktam a párnám és a lábbaimra ültem majd előre dölve kezdtem elkiabálni. A csörömpölés hangosabb lett.
- Jójó fent vagyok. Faradtan dobtam magam mellé a takarot.
- Úrfi a Nagy Asszony 2 óra múlva érkezik. Nézet rám .
- HOGY MIVAN? Patantam ki az ágyból mint ha mérges kígyót láttam volna.
- khmm... Köszörülte meg a férfi a torkát majd folytata mondani valóját.
- A mennyével akar találkozni!
- Azzonal szóljon JiHa kis asszonynak, 1óra múlva a kávézoban várom majd ki rohantam és elvégeztem a rutinjaim.
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....