15.

188 22 6
                                    

+20 karika kérem aki nem bírja nee olvasa tovább ma minden perverziómat bele teszem ebbe a részbe!!! 😂😂😂  sajnos gyerekek mar a vége fele járunk ez itt az a resz mikor Yoongival marad ebbol.lesz meg 2 resz utana jön NamJoon és Hoseok szintén 2-3 resz. Kb 8resz lesz meg belole ❤❤❤

YoonGi:

Reggel mikor fel keltem a fejem szét szakat  fájdalomtól. Körbe néztem a szobában de JiHa sehol se volt pedig emlékszem este még mellete aludtam el. Nagy nehezen kikaszálodtam az ágyból majd a fürdő felé vettem az irányt. Meg váltam koszos ruháimtól és be álltam a zuhany alá hagytam, hogy a víz meleg sugarai cirogaság fáradt testem. Kb 10 percet álltam a zuhanyzó alat mikor ki értem  az éjjeli szekrénnyen egy fájdalomcsillapító és egy bögre gőzölgő gyümölcsös tea. Egyből fel ismertem kellemes illatáből, hogy ez JiHa kedvenc teája. Felvettem egy melegítőt úgyan is ma nem terveztem dolgozni menni.
Mikor ki végeztem a pohár tartalmát és be vettem a gyógyszert utána le vittem a konyhába ahol Wong asszony kiabált a lányokkal.

- úgyan Wong Asszony túl kemény velük. Mosolyogtam az idős hölgyre.

- elnézést úrfi. hajolt meg nő amin kuncognom kellet meg lepetten emelte fel a fejét.

- köszönöm a teát és a gyógyszert meg majd most a reggelit ami az asztalon vár. Hajoltam meg az idős hölgy előtt.

- tea? gyógyszer? reggeli? Majd hátra nézett a lányokra majd vissza rám.

- akkor nem maga volt? néztem az idős hölgyre érthetetlenűl.

- a kis asszony volt, reggel arra jöttembe, hogy a kis asszonynak nem volt valami jó kedve és néhol ingerülten törölgeti az arcát. Hajolt meg a lány Wong asszony mögött.

- értem köszönöm. Vigyirogva ültem le  az asztalhoz amit örömmel fogyasztottam el tudván, hogy JiHa csinálta nekem. Mikor végeztem a reggelivel be ültem a tv elé.
Épp valami idióta rajz filmet néztem mikor hírtelen  reklám jelent meg épp fel akartam állni, hogy tudjak valmi rágcsát hozni de ekkor meg ütötte valami a fülem "ne érj hozzám te cafka" fejem a tv-re kaptam ahol épp a veszekedésünk ment.

Tv: vajon Min YoonGi és Min Ji Ha ki békülnek egy fére értes miatt? JiHa kisasszony el mesélte stábunknak. Hogy a Shinawa vállalat elnöke Kim Nam Joon meg kérte őt, hogy egy napra játsza el, hogy a mennyaszonya Mrs. Kim előtt, hogy ne kelljen kényszer házaságban élnie, ezt maga Kim Nam Joon is el ismerte, vajon a Jk vállalat elnökei szét válnak vagy együtt maradnak? ezzek voltak a legfrissebb sztár hirek.

Le dermedve a tv előtt ültem és nem tudtam, hogy reagáljak erre az egészre, hátra dőltem és próbáltam vissza emlékezni mi is történt az nap annyira emlékeztem, hogy miután le fürödtem Jiha az ágyban feküt. Mikor le csuktam a szemem minden beugrót a pofon a csók. Eszembe is jutott egy terv össze cokmokoltam és mentem is, hogy ki engeszteljem JiHat.

JiHa:

álmosan ültem az irodában és írtam alá minden papírt YoonGi helyet nem egyszer hallottam, hogy 2 titkárnő le ribancoz és, hogy arról vinyognak meik szerzi meg magának előbb YoonGir. Fel állva helyemről szóltam a titkárnőmnek.

- igen asszonyom? Majd meg hajolt.

- YoonGinak van 2 titkárnője rúgja ki őket és vegyen fel helyetük 2 férfit. A lánynak el állt a szava és innen hallottam ahogy nyel egyet ezen el mosolyodtam.

- nyugi Shara neked semmi bajod nem esik amíg nem szállsz rá a férjemre és nem ribancozol le. Mosolyogtam rá biztatóan.

- de hogy is asszonyom azzonal közlöm velük. Beszélt aranyos francia akcentussal majd ki lépett az ajtón.

Mr. Beképzelt úr.Where stories live. Discover now