Mikor reggel fel nyitottam pilláim YoonGi nyugodt arcával találtam magam szemben. Akaratlanul is de elmosolyodtam majd vékony ujjaim végig csúsztak selymes hófehér arcán.
Amire kicsikét meg mozdult. Halkan nevetni kezdtem majd lassan ki másztam az ágyból es a gardróbomhoz siettem, hogy ki válaszam mai szettem.
Mivel ma egy megbeszélésre megyünk és eléggé nagy szám ezért rendesen kicsiptem magam.Egy hosszú lilás kékes színű ruhát választottam. Mikor kész lettem elkezdtem fel ébreszteni YoonGit.
Először gyengéden ráztam meg majd kicsit erősebben gyengéden fel nyitotta pilláit.- csak még öt percet anyu. Dörzsölte meg duzzat szemeit.
- YoonGi elfogunk késni kelj fel kérlek szépen. Finoman végig simítóttam a karján.
- honnan? Imáron rám nézve.
- tudod, hogy ma van a meg beszéles.
Kipatant az ágyból és a fürdőszoba felé kezdett el rohani. Ki pakoltam a kedvenc ingét majd magára hagyva hagytam öltözni. Felemelve szoknyám alsó szegélyét lépkedtem le a lépcsőn, ne, hogy orra essek. Az étkezőben már ott volt HoSeok és JungKook.
Mind a ketten öltönyben voltak.
JungKook egy elegáns fekete virágos zakót viselt alatta egy fehér pólóval haja barnára volt festve nem a megszokott fekete színben díszeleg a feje tetején.- hogy aludtál? kortyolt újabbat kávéjából.
- jól köszönöm és te? hajoltam meg a bátyám előtt.
- jól kérlek szólnál HoSeoknak, hogy siessen mert sietnem kell nekem előbb kell oda érnem, hogy tudjak beszélni Mrs.Kimmel!
-persze szólók neki. Majd elindultam a nappali felé mikor be értem egy nagyon elegáns Jung HoSeok állt előttem. Apró színes virágok díszítették zakóját. Haja szokásosan narancsos színben virított. Irtózatosan helyes volt.
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....