8.

189 17 3
                                    

Leparkoltam egy aranyos kis étterem elé ahová Namjoon hívot kipatantam az autómból és meg pillantottam a járdán ülö Namjoonom fehérzakoban és rózsaszín nyakkendőben.
- Üdv főnök úr. Mosolyogtam az előttem ülö férfira aki a hangomra egyből felpatant.
Zavarában a nyakát kezdte el vakargatni.
- Ne hívj így. Az arca inkább egy paradicsoméra hasonlot.
- Rendbem van ne haragudj.
Kezét tartva belekaroltam és az éterembe mentünk.
- Jól áll ez a ruha. Mosolygot.
- Ó..köszönöm. Arcom a rózsaszínre váltot a bok hallatán.
Leültünk a sarokban lévő két személyes asztalhoz és az étlapot keztük el vizsgálni.
- Hmm ez jól hangzik én egy gombás raviolit eszek szarvas sztékkel. Majd letette az étlapot.
- Akor én is azt eszek. Erre a mondatomra elmosolyodot.
Oda jött egy pincér és felvette a rendelésünk. Miután elment Nam Joon töltöt mind két pohárba vörösbort.
- Minek köszönhetem, hogy elhívtál ebédelni? szököt homloka közepére a szemöldöke.
- Csak szeretném meg köszöni, hogy ott aludhatam az nap és persze szeretnélek meg ismerni. Mosolyodtam el a bátor kijelentésemen.
- Rendben van. A pincér kihozta az éttelt és elkezdtünk falatozgatni. Mikor Jung Kook lépetbe egy nővel az oldalán.
- Ez meg mit keress itt? Morgot NamJoon.
- Áááhh Kim úr rég láttam. Mosolygot a férfira.
- Én is önt Jeon úr. Lehetet érezni a gúnyt a hangján én meg se szólalva eszegetem tovább az éttelem.
- Ohh ki ez a bályos hölgy? Kérdezte majd rám vigyorgot.
- Min Ji Ha a jegyesem. Majd rám kacsintott és elkeztem fuldokolni.
- Elnézést. Tettem fel a kezem és a számat egy szalvétával kezdtem el törölgetnu.
- Jól vagy? Aggódva nézet szemeibe Namjoon én csak helyeslően bólintottam.
- Ez nagy szerű sokáig. Lehetet érezni Jungkook hangján a gúnyt.
- YoonGi kérlek kisérd ki a hölgyet Kim úrral és a jegyesével ebédelek! Kiabált oda. 2 percenbelűl YoonGi ott is termet. Meg hajolt.

Yoon Gi:

Kint álltam Hoseokkal mikor meg hallottam Jung Kook hangját és beléptem a helyiségbe oda érve meg hajóltam de ám mikor észre vettem ki is Kim úr jegyese a szemeim akorák voltak mint egy tányér.
- had mutasam be a titkárom ő itt Min Yoon Gi, YoonGi ő irt Kim Nam Joon és elnézést, hogy is hívják? Kérdezte majd JiHára nézet.
- Mrs. Kim Ji Ha. Mosolygot a lány.
- Ááh és a kedves hölgy pedig Kim úr jegyese Kim Ji Ha.
Vigyorgot. Én csak fapofával álltam ott.
- Örvendek. Úgy mondtam akár egy robot.
- Kérlek kisérd haza Calrát. Fordult a nő felé. A nő belém karolt.
- Én még beszélek Kim úrral és rögtön megyek. Azzal ki is kisértem a nőt.

Jung Kook:

oda húztam egy széket és helyet foglaltam.
- Igazi szépség a jegyese Kim úr. Vicsoritottam az előttem ülö férfira aki mit sem törödve jelenlétemmel ette tovább az éttelt.
- Köszönöm. Morogta.
- Hölgyem maga igazán mázlista, hogy Kim úr jegyese igazán kifinomult ember. Morogtam oda a hugomnak. Még hogy a jegyese, már csak az kéne.
- Köszönöm drágam szerintem menjünk kihült az éttel, és fáradt is vagyok már. Állt fel az asztal azt kövtően pedig Nam Joon.
- Rendben. abba hagyva az evést a lány mellé lépet majd a lány a karjába karolt faképnél hagyva.
A szalvétát ami az ölembe  pihent az asztalra vágtam majd szám előtt össze kulcsoltam a kezem majd dűhösen ballra jobbra néztem a szemeimmel és hangosan kifujtam a bent tartott levegőt.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Sziasztok kis késsél de ime itt a 8.rész ❤❤❤

Mr. Beképzelt úr.Where stories live. Discover now