Nam vezetett egészen a házukig az egész út csendes volt. Nem mondanám kinosnak mert nem volt az. Kis idő után leparkoltunk a ház elé. Egyiküngse mozdult csak bámultunk magunk elé. NamJoon szakitotta meg a csendet.
- Zavar, hogy azt montam, hogy a jegyesem vagy? Még mifdig nem nézet rám.
- Nem. Lassan néztem felé mire ő is rám nézet.
- akkor jó. Vastag ajkait mosolyra húzta. Amibe teljesen bele pirultam. Ki szált a kocsiból, majd példáját követve én is ki száltam a házba sötétség volt. Majd közelebb lépet hozám.
Kétkeze közé fogta az arcom vastag párnáit az enyémnek nyomta. Ledermedve áltam ott.
- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre .
- Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete. Viszonoztam a csókot gyengéden fürtjeimbe turt és a hütönek nyomot. Azok a pizonyos pillangok repdesni kezdtek a gyomromba arcom még inkább vette fel a paradicsom színét. Mikor hirtelen felvágodot a vilany és NamJoon eltávolodot tőlem éhesen kapkodtam ajkai után.
- Mikor jöttetek meg? Álmosan morogta Tae.
- az imént. Vont válat mintha mi sem történt volna.
Ott áltam ledöbenten.Jung Kook:
- nagy a baj! Morogtam orrom alat. Lassan feláltam a székről és a fekete autó felé kezdtem el sétálni.
- Előb az JiHa volt aki Kim úrba karolva szált be az autóba? Kérdezte ledöbenve HoSeok.
Csak helyeslően bólintottam egyet. Majd beszáltam az autóba.
- Nem tetszik ez nekem! közölte velem HoSeok miközben beült melém.
- Nekem se. Morogtam az orrom alat.YoonGi:
A kanapén ülve vártam haza JiHát, hogy kérdőre vonjam mi volt ez az égesz. Mikor az ajtó nyitodásra lettem figyelmes oda kaptam a tekintettem.
- Kim úr jegyese? Minek köszönhetem a láttogatast. Kérdeztem gúnyosan.
- Nekem ehez nincs kedvem. majd a lépcső felé vette az irányt mikor meg ragatam gyemge vékony csukloját.
- Addig nem mész sehova amig meg nem magyarázod mi volt ez az egész. Magam felé forditottam a lányt.
- Miért érdekel ennyire? Forgta meg a szemeit.
- Eddig nem érdekelt mi csináltam, most hírtelen igen? Vont kérdőre.
- Honnan veszed? Eddig is érdekelt, csak fájt láttni, hogy másra mindig mosolyogsz rám pedig soha. Magamra errőltettem pár könnycseppet. Igaza volt edig se érdekelt mi van vele és most se.
- Ne haragudj de fárat vagyok ehez. Kihuzta kezét a szoritásomból majd eltűnt az emeleten.Írói szemszög:
Miután JiHa felért az emeletre egyenesen a szobályaba mentem az ágyán rózsa szirmok hevertek a sminkes asztalán pedig egy nagy csokor vörös rózsa mérgesen fel kapta és levuharzot YoonGihoz ekora már a többiek is haza értek. JiHa mérgesen YoonGihoz vágta.
- Régen rossz ha már virágot veszel nekem vágta a sértő szavakat a férfihoz.HoSeok:
Végig néztem ezt a botrányosan rossz jelenetett mint ha egy rémesen rossz Drámába keveredtem volna. Lefogtam a lány kezét majd mérgesen meretem rá.
- Mint ha nem tudnád, hogy YoonGi nem tudja ki mutatni az érzelmet miota meg látott azzal a férfira magát emészti. Kiabáltam rá. YoonGi magára errőltett egy fájdalmas arcot mint akit meg sértetek volna majd a dohányzó asztalon lévő vázába helyezte a növényt és a szobája felé ment.Ji Ha:
Ahogy elmondta HoSeok ezeket elsőnek nem akartam neki hinni, de miután meg láttam YoonGi bánatos arcát elgondolkoztam az elmúlt években én se voltam hozá valami kedves. Kihúztam a kezem a szoritásából majd felmentem zuhanyozni. Mikor végeztem a törölközöt átváltotam pizsomára majd befeküdtem az ágymba és a plafont bámultam.
*1-2órával később*
Még mindig nem tudtam aludni, felkeltem az ágyból. Nem haggyot nyugodni Suga arc kifejezése. Igen én hívom csak így régen mindig olyan színes haja volt amit szeretem. A fiokomhoz léptem és kivetem egy fényképet
Szemeim meg teltek könnyel. A fénykép alat volt egy gyűrű amibe bele volt vésve egy YxJ az ujjamra húztam. A képen végig simitottam Suga arcát.
*Vissza emlékezés*
- JiHa. kiabált utánam valaki mikor meg fordultam. Suga állt velem szembe térdére támaszkodva zihált, hogy kapjon levegőt. Értetlenűl pislogtam rá.
- höö...sunbenim jól vagy? Kérdeztem meg ragat a karom és a tető felé Huzot érintésétől 1000 pilangó kezdet repkedni a gyomromba.
- Hová megyünk? Dadogtam arcom színe egyre jobban hasonlitott a paradicsoméra.
Mikor felértünk a tetőre meg állt velem szembe meg ragata a csuklom én erősen becsúktam a szemem. Éreztem, hogy valamit az ujjamra húz.
- Hööö hát ez? Lepödtem meg. A kézfejem mozgatom, hogy jobban szemügyre vegyem az ezüst karikát az ujjamon mikor közelebbről jobban meg néztek egy YxJ volt bele graviroztatva.
- Ha elhagyod megöllek egy vagyon volt. Szinlelt durcit mikor észre vette, hogy a mosolyom a fülemig ér elkezdet kuncogni. Gyors mozdulatokkal telt ajkaival egy gyors csókot nyomot a számra majd el is ment lefagyva álltam.*vissza emlékezés vége*
Az ujjamon levő gyűrűt néztem. Majd lágyan hüvjkujjammal végig simitottam rajta.
Vettem a bátorságot és YoonGihoz mentem amikor be nyítottam láttam, hogy már aludt lassan mellé feküdtem amire felébret. Ilyeten nézet körbe mikor meg látta, hogy én vagyok megkönnyebűlve sóhajtot.
- Baszki Ji meg iilyesztetél.
Morogta majd vissza feküt.
- Sajnálom. Morogtam.
- Miért jöttél? Kérdezte. A hold fénye bevilágitotta a szobát így láttam, hogy felém néz.
- i...i...tt aludhatnék? Zavarba ejtő volt meg kérdezn.
Nem szólt semmit csak aréb huzodot be feküdtem melé és átöleltem melkasára hajtótam a fejem. Éreztem heves szív verését ami nem volt különb az enyémnél. Lassan felemelkedet meg támaszkodot a könyökén és a szám felé közeledet.××××××××××××××××××××××××××××
Bocsi a sok várakozásért de itt a kövi rész.❤❤❤
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....