16.

126 7 2
                                    

- Jeon Ji Ha légy újra a feleségem és a gyerekem anya. Hajoltam közelebb hozzá

JiHa:

elkezdtem nevetni ugyan is akkor kérdezte meg mikor már elment.

- nem gondolod, hogy ezt az előtt kellett volna mielőtt belém élvezzel? De igen Min YoonGi hozzád megyek. Szemeim sarkában öröm könnyek jelentek meg. Gyengéden le rántottam magamhoz és ajkaira tapadtam.

1-2 évvel később (YoonGi)

- YoonGi most ideges vagy? Kérdezte HoSeok.
- nem tudom. Mászkáltam fel alá mint egy idióta.
- de már egyszer el veted akkor mitől felsz.
- ez más. Majd meg unva a mászkerálást le huppantam a bőr kanapéra.

JiHa:

Holnap lesz YoonGival az esküvőnk nagyon izgatott vagyok, és persze a kis hercegünket el ne felejtsük született egy kis fiúnk MinJae. MinJae születés napjára tettük át az esküvőt. Életem 2 legszebb napja, hogy végre Min YoonGi a mindig morcos férfi most szerelemből vesz el és van egy közös csodálatos gyerekünk.

- JiHa segíts. Kiabált át NamJoon, hogy segítsek neki mert MinJae megint ki töri az ujját. Mikor be léptem meg lepetésemre nem az ujjat ha nem a haját tépi.

- MinJae enged el Nam bácsit. Mosolyogtam kisfiamra majd el vettem tőle és ringatni kezdtem.
Vagy is ringatam volna.

- meg jött apa gyere. yoongi egy mozdulattal ki kapta a kezemből a kis fiút és majd nem el ejtete. A fejemhez kaptam.

- Min YoonGi el ne merd ejteni mert ki tekerem a nyakad. Ordítottam rá.

- sokat aggódsz. Majd el kezdte dobálni amin MinJae jót nevetett.

- inkább oda se nézek. Fordultam oldalra. Le tette a kis fiú majd kezeit finoman a vállamra helyezte és gyengéden simogatni kezdet.

- fektesd le és menjünk aludni holnap nagy nap lesz. Puszilgata végig a nyakamat. Felkaptam a csöppséget és a szoba fele kezdtem el menni vele.

- ideje aludni. Puszilgatam meg majd altatott kezdtem énekelni. 30 perc múlva  kis szemei lecsukottak és már csak halk Szuszogását lehetett hallani.
Halkan be hajtottam az ajtót és lassú léptekkel el indultam a hálóba mikor be nyitottam YoonGi már javában aludt be feküdtem mellé  és gyengéd puszikat hagytam az arcán és a száján.

Tudom tudom nagyon szar lett ez a resz kb már vagy fel éve nem volt resz!! 😁😁😁 de meg ma meg próbálom ki hozni az Epilogust és ennek a storynak is vége nem sokára a stigma rész is kijön. Egy picit rövid ez a rész is de egy kis élet jelet mutatok a könyv fele.

Mr. Beképzelt úr.Where stories live. Discover now