5.

265 23 3
                                    

Mikor hátra néztem egy magas barna hajú srác állt ott téglalap mosolyával nagyon aranyos.

Mikor hátra néztem egy magas barna hajú srác állt ott téglalap mosolyával nagyon aranyos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Tae. Vigyorgot Jimin és a srácra ugrot és egy csont törös ölelésbe szoritotta a srácot. Szegényem innen hallottam, hogy törnek a bordái.
- Szia. Felálltam és meg hajoltam a srác előtt.
- Szia. Majd ő is meghajolt.
- A nevem Park Ji Ha. Mosolyogtam.
- Az enyém...nem hagytam, hogy végig mondja azonal a szavába vágtam.
- Tae ? Kérdeztem lehajtóta a fejét és nevetni kezdet.
- Kim Tae Hyung. Kuncogot. Majd rám kacsitott.
- Héy őt nem adom. Morogta durcit tetetve Jimin majd átkarolta a derekam.
- Na de oppá nem illik mohonak lenni. Beszélgetésünket egy fekete autó zavarta meg.
- Jiha? . oda rohant egy férfi, ahogy közelebb ért egyből kitudtam venni ki az. A padhoz rohantam fel kaptam a motyom és rohani kezdtem.
- Várj már JiHa. Kiabált utánam a férfi.  Csak futtotam, ahogy tudtam utánam Hoseok Jimin, és Tae. Tudjátok mi a baj? Hogy rohat lassú vagyok és utalok ia futtni így tipelhetek. Hát még szép, hogy elkapot.
- Engedj el Seok. Kiabáltam. Mikor Tae kirántot a karjaiból.
- Hé mivan? Nem birsz magaddal hapsikám? Gúnyosan mosolygot az előtte állo férfira.
- Ki vagy Kölyök és egyáltalán, hogy mersz hozá nyúlni ? Tudod kit tapogatsz? Aisshh buta kölykök Ji Ha te mit keressel itt nem Yoon Gival és Jung Kookkal van vacsorád Aigooo te lány. Üljbe a kocsiba.
- biztos, hogy nem. Morogtam
- ne akard, hogy fel hívjam a bátyád és ő jöjön érted.
- Azt mondtam nem megyek sehova! Hangok rideg lett szemeimben pedig éget a dűh.
- Rendben te akartad. Elővete a mobilját és tárcsázni akart. Igen csak akart kikaptam a kezéből és a földre dobtam és rá léptem.
Ami ripityára tört.
- Ejnye Hoseok, hogy mersz meg fenyegetni. Megráztam a fejem.
- Rosszabb vagy mint Yoon Gi. Sóhajtott. Felkaptam a vízet.
- Ne merj egy Senkihez hasonlitani. Hangom meg telt gyülölette.
A két srác felé néztem.
- Mehetünk? Maj eltrapoltam ők pedig utánam.

Hoseok:
- aigoo. Idegesen a hajamba turtam. Majd beültem az automba és egyenesen Ji Haékhoz mentem. Belépve az ajtón láttam, hogy Yoon Gi és Jung Kook még az ebédlőbe vannak.
- Sziasztok. Köszöntem.
a két férfi csak bólintott.
- Ji ha? Kérdeztem rá, hogy tudják e, hogy nincs itthol?
- a szobályában durcizik. Vont vállat Yoon Gi. Amit egy tapssal díjaztam.
- Tényleg Yoon Gi? Nevetem.
- Seok mi ez a viselkedés? Kérdezte Jung Kook és felvonta a szemöldökét.
- Előbb találkoztam vele a parkban két másik sráccal. Jung Kook fére nyelte az ételt és köhögni kezdet Yoon Gi szemei ki kerekedtek és kiejtette a pálcikákat a kezéből.
- h...hogy néztek ki? Köhögöt tovább nagy nehezen ki makógva ezt a pár szót.
- Egy nem annyira magas fekete hajú ssráccal. De ő nagyon ismerös volt. És egy nála 2 fejjel magasabb barna hajú srác aki tiszteletlen. maj aztalra könyököltem.
- Park Jimin . Jung Kook szemei elsötétültek.
- az a kis... Ri... Mielőt Yoon Gi befejzhete volna Jung Kook rá nézet, hogy ha lemeri Ribancozni a hugát megölli.
- Terv? Kérdeztem.
- Meg várjuk mig haza jön adig senki nem megy sehova. Szólt egy szoba lánynak, hogy estére 2+ szobát ágyazon be.
Nam Joon:
Fáradtan döltem le a kanapéra mikor a nevemet kezdték el visitani.
- NAM!! ITTHOL VAGY? hallottam Tae idegesitő sipákolását.
- NAPPALI!!! kiabáltam vissza mikor oda rohant és lefészkelte magát mellém. Meg lepetésemre nem egyedül volt Jimin és egy ismeretlen lány. De amikor lehúzta a kapucniját egyből felismertem. Ő volt az a lány a kávézoból. Szemei kisírtak voltak.
- ooo... Csővi. Köszöntem.
- Itt aludhatnak ma este? Nézet rám angyali szemekkel.
- Nem is tudom. morogtam. Lebigyeztette alsó ajkát és kiskutya szemmekel nézet rám. Sóhajtottam.
- Rendben. Mikor örömében tapsikolt.
- Remek. Mondta.
- DE!! A lány külön szoba. Szótagoltam le, hogy eljuson a kicsi buta buksikájáig.
- Annyo! Rázta meg a fejét.
- De! Majd felálltam.
- Jójójó. Sipákolt.
- helyes.. A lány felé fordultam.
- hogy is hívnak? Néztem rá kérdően.
- Park Ji Ha mosolygot. Eszméletlen szép mosolya van.
- Kim Nam Joon ennek az ökörnek a bátya. Muttatam Taera.
- Héy!! Visitott.
- Az vagy. Kuncogtam.

Ji ha:
Ismerös volt a férfi hangja de amikor felállt akor jöttem rá ki is áll velem szembe a férfi a kávézoból aki leteremtett Yoon Git aki hangos volt. Bemutatkoztunk egymásnak.
- Én akor lefürödnék ha szabad. mosolyogtam. Mire Nam Joon bólintott egy szoba lány kiséretében a szobám felé mebntünk majd benyított az ajtón.
- Tessék Kisasszoy. Mosolygot
- Köszönöm. Meghajóltam ő is így tett majd magamra is hagyot.
Beléptem majd magamra zártam az ajtót. Lassan levetettem izat ruhaim és a melleg víz alá álltam. Hagytam, hogy a melleg cseppek simogasák a bőröm. Jól esöen felsóhajtottam.
Kábé 10 percig állhatam a zuhany allat felvettem egy fehér pólót egy jékrémes rövid nadrággal felkötöttem a hajam és letipegtem a többiekhez. De csak Nam volt ott leültem mellé.
- Mit szeretnél? Nézzet rám és vigyorgott. De az a mosoly arca szélén kialakultak a kisgödröcskék amitől még sexybb volt. Akaratom elenére is elpirultam.

Fejét meg támasztotta az asztalon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fejét meg támasztotta az asztalon. A szívem heveseben kezdet elverni. Mivan velem? Sose voltam ilyen elpirulos tipus de ahogy rám néz érzem, hogy lánga borul az arcom.
- Se....semmi. Nyögtem ki mint egy idióta.
Gratulalok Jiha sikeresen leégeted magad. Lehajtótam a fejem ne vegye észre mennyire elpirultam.
- Rosszul vagy ? Letette a tollat a kezéből és végig simitotta a háttam és egy halk sóhaj csuszot ki a számon. Mikor észhez kaltam, hogy engem néz és hozzám ért én meg felsóhajtottam mint egy kiéheztett ribi. Legszívesebben elsulyetem volna. Ő hangosan felnevetett. Te jó édes isten, a fogai hó fehérek voltak és mély hangjan nevett. Zene volt fülleimnek.
- mi...mi az? Kérdeztem.
- Ez aranyos volt. Majd rám mosolygott ismét.

Mr. Beképzelt úr.Where stories live. Discover now