JiHa:
Épp reggeliztünk mikor meg csörent a telefonom. A kijelző ismeretlen számon vilogot.
- Ühmm.. Egy perc pillanat szerintem a céggel kapcsolatban hívnak. Álltam fel az asztaltól.
- Rendben menj csak. Mosolygot rám YoonGi. Kisétáltam az elő térbe majd felvetem a telefonom.
- Hallo tessék? Min Ji Ha beszél. Köszöntem a telefonba.
- Jó napot kis asszony Mr.Kim úr azt üzeni, hogy egy óra múlva várja a kisasszonyt a Kávézoban, vészhelyzet van.
- Értem azzonal megyek. Letettem a telefont majd vissza tipektem az ebédlőbe.
- egy sürgös ügy jött közbe Kim úr tárgyalni szeretne a Jk-válalattal. Vigyorogtam elégedeten.
- A markunkban van. Hajoltam le egy pusziért a bátyámhoz. Majd elégedeten mosolyogni kezdet.
- üdv újra a csapatban Mrs.Min. kacsintott HoSeok. Amibe bele pirultam.
- Itt nekem valami büzlik. Morgot YoonGi. Majd biztatoan rá mosolyogtam. Visszonozta a mosolyom.
- Na én akor mentem 2óra múlva találkozunk. Majd ki tipektem a helyiségből felvettem fekete szövetkabátom és egy fekete Magasitot csizmát. Az automba ültem és egyből NamJoont kezdtem el tárcsázni.
Már vagy 7x hívom de még mindig nem veszi fel a telefonját.
- Férfiak minek nekik telefon? Motyogtam majd magam mellé dobtam. Mikor oda érkezdtem a kis kávézohoz leparkoltam majd be sietem. NamJoon a kis helyiség egyik eldugot sarkában ült. Oda trapoltam.
- Yah minnek neked telefon mikor fel se veszed? Muttatam rá miközben felé mentem. Ahogy oda érkezdtem leültem vele szembe.
- Mihyane otthon hagytam a telefonom és ezért nem tudtál el érni. Hajtótta le fejét megbánoan. Mire rámosolyogtam.
- Semmi baj... Na de miről is akartál beszélni? És mi az a nagy vészhelyzet? Kiváncsiskodtam.
- Tudod a banya ma jön haza.....itt elhalgatott. Furcsán néztem rá mire újra nyílásra nyitota száját.
- Haza jön és azt mondta, hogy meg akarja ismerni a menyét. A szemeim csésze nagyságuakra nyíltak.
- Hogy micsoda?? Kérdeztem hisztérikusan bár nem így akartam. Mélyen fel sóhajtottam.
- mi a terv? Kérdeztem.
- Eljátszanád a mai nap folyamán, hogy a menyasszonyom vagy? A kérdésbe mind a ketten bele piroltunk. Egy kis idő után tudtam csak szóhoz jutmi.
- Rendben van. Mosolyogtam ra biztatoan mire felvillanyozodot az arca és úgy kezdet el vigyorogni mint a tejbe tök.YoonGi:
- Már most idegesitő. Fújtatam mert egyáltalán nem tetszet, hogy pasival találkozik és egy értelmű, hogy NamJoon nem üzleti ügyekben akar találkozni JiHával.
- Nézenek oda a mi kis YoonGink szerelmes. Vigyorgot HoSeok amit egy mosollyal díjaztam.
- Azt hisszem újra táplálok iránta érzéseket, tegnap mikor bejött a gyűrű a kkezén volt. Pörgetem meg az ezüst karikát az ujjamon.
- Tegnap mitörtént miután HoSeokkal haza mentünk? Kérdezte JungKook.
- Átjött szobámba és befeküdt mellém ha nem nyítom ki a szemem, hogy ki az tuti behúztam volna neki, de amikor mellém feküdt valami arra késztet, hogy csókoljam meg megcsókoltam és meglepődtem mert visszonozta. Nem vettem észre de, ahogy egész végig róla beszéltem mosolyogtam.
- Ajhaa. Huzogata a szemét HoSeok.
- Ennek örülök maradjon is így minden. Majd kezét az álkalcsa allá vezete és meg támaszkodot rajta.NamJoon:
- Menj öltöz át. Utasitottam a lánynak. Ő engedelmesen követe az Utasitásaim felment az emeletre és eltünt. Felalá járkáltam nagyon ideges voltam.
Sosem szimpatizáltam az öreglánnyal. Mindig zsörtölöd és kiabált ha neki valami nem tetszik. Miota a szüleink meghaltak ő nevelt engem és TaeHyungot.
- NamJoon jól vagy? Tette a kezeit a vállamra majd gyengéden maszirozni kezdte vállaimat.
- Persze csak izgulok. Eddig észre se vettem, hogy lejötz mikor meg fordultam gyönyörűen kivolt sminkelve a haja egyszerűen mese szépen állt a feje tetején a ruha kelőképen takarta amit kellet és emelte ki amit kelet.
- Most Komolyan ennek a vénbanyának is most kell jönnie? Nyavajgot Tae és a nyakkendőjével babrált.
- én is ezt mondom. Forgatam meg a szemim.
- Ohh baszus. Csaptam a homlokomra.
- Mitörtént? Aggódva nézet JiHa a szemeibe.
- A gyűrűk. Gyorsan a táskámhoz sietem és egy gyémánt gyűrűt nyomtam a kezébe. Levette a jeggyűrűjét és felvette amit adtam neki az újáról lehúzot gyűrűt a táskájába dugta.
Vagy már 10 perce várjúk a bányát de sehol senki.
Egyszer csak csöngetek majd az ajtóhoz rohantam JIHa pedig szorosan utánam. Mikor kinyitottam 2 szigorú szempárral találtam szembe magam.------------------------------------------------------
Mihyane a késésért igérem mostantól mindig kaptok új részeket ❤💗💕🙈👽🐻
-JanDi-
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....