- YoonGi. Szóltam az előttem verekedő férfira a szemeim könnyesek voltak az ijedségtől. Oda futottam es átkaroltam a csípőjét.
- kérlek. De ő nemes egyszerűséggel el lökött magától.
- ne érj hozzám te cafka. Felállt és a szemembe nézett. Közben az összes kamera minket vett és vakuk hada villogott a szemünkbe. Megvetően nézett szemeimbe majd faképnél hagyva elsietettet.
Le térdelve kezdtem el hangosan sírni.- Mihyane JiHa. Simítótt végig alkaromon NamJoon. De én nem tudtam abba hagyni a sírást.
YoonGi:
ki érve az épületből a legelső tárgyba bele is rúgtam majd zsebre vágva a kezem elindultam egy közeli kocsmába és alkoholba folytom a bánatom. Mikor be értem egy szőke hajú nő állt a pultnál majd vele szembe le ültem és be is vettem csábos mosolyom.
A kis szőke egyből el is kezdte csavargatni festett szőke platina haját.
Meik pasinak nem indulna be egy ilyen látványra a képzelete?- mit adhatók szép fiú? hajolt be elém igy rá láttam plasztikázot melleire.
- egy whiskey lesz. Kacsintottam a nőre.
- egy Whiskey rendel. Küldött egy puszit.
Utálom a könnyen kapható nőket majd ki ittam a pohár tartalmát majd kértem a következő újabb köröket.
Jiha:
YoonGi után mentem miután tisztáztuk a fére értéseket. Hajnali 3 van Suga pedig sehol. A nappaliban fel allá járkáltam aggódtam érte nem is kicsit.
- asszonyom feküdjön le piheni. szólt wong asszony de mind aki meg se hallota volna mászkálni kezdtem újra.
- ha meg jönn a férjem kérem menjen piheni beszélni szeretnék vele. Mosolyogtam biztatóan az idős asszonyra. Aki inkább fel ment a szobájába. Hirtelen kivágodot az ajtó és egy részeg YoonGi lépett be rajta.
- Szeretlek Min Ji Ha kiabálta teli torokból a szívem hevesebben kezdett el verni arcomba fel szökött a vér és arcom láng vörösbe borult. El bújtam az ajtó mögé majd onnan hallgatoloztam.
- Miért Kim Nam Joon? itt már sírt halkan ki léptem a sötétből rám nézett majd átszelve az előteret elém termet és egy hatalmas pofon csatant az arcom jobb oldalára szemeimből könnyek kezdtek marni hófehér arcomat.
- még te mersz sírni? Közelebb hajolt és tisztán éreztem az alkohol illatát ami keveredik kissé mentolos leheletével.- YoonGi esküszöm nem történt semmi. Zokogtam de őt nem hatotta meg emelte a kezét és erősen beszorítottam a szemem de a várt ütés nem csapódott az arcomon. A magasba tartotta majd lassan fel emelte a fejét porcelán fehér bőrét szántóták a sós cseppek.
A lábbaim remegtek miközben a férfi felé sétáltam mikor közelebb értem le csókoltam a könnyeket majd magához húzott.
- sajnálom újra meg ütöttelek egy kibaszot nagy fasz vagyok. Ordította miközben a fejét simogatva vigaztaltam.
- gyere feküdj le részeg vagy. Súgtam majd át karolva a derekát segítettem fel az emeletre igaz párszor majd nem hátra estünk ugyan is Yoonginak vicces volt hogy ha a fenekemhez ér akkor meg ugrok igy őt kis híján elejtve. Részeggen olyan mint egy 6 éves kis gyerek.
- segítsek meg fürödni? majd le vettem róla a zakót és az inget igy rá látást nyertem ki dologozot felső testére kivirult arccal néztem páromra.YoonGi:
Kicsit homályosan láttam és szédültem de tisztán láttam, hogy el pirult haj zuhagatát füle mögé tűrtem majd gyengédden arcára simítóttam és gyengéden selymes duzzadt ajkaira hajoltam és lágyan maszirozni kezdtem párnáit. Heves csatába keveredett nyelvünk miután kicsit falánkaban kezdtem el falni méz édes ajkait Levegő hiány miatt el váltunk.
- szeretlek. Súgtam ajkaira majd el húzodtam tőle meg sem várva válaszát elmentem zuhanyzni.
***
10 perc fürdés után ki szálltam a zuhany alól. Mikor ki léptem az ajtón láttam hogy JiHa már alszik fel emeltem és arrébb raktam hogy mellé tudjak feküdni be takargatam magunkat. Egy jó éjt puszit nyomtam az arcára majd el feküdtem mellé.
Több se kellett az alkohol hatására hamar el aludtam.
YOU ARE READING
Mr. Beképzelt úr.
Fanfiction- Na...Namjoon. szemeim kikerekedtek az érintésre . - Csstt.. csak élvezd a pillanatott. .Meg nyalta az alsó ajkát majd ismét meg csókolt kezeit a derekamra vezete ....